Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #1 Del Skrevet 18. april 2004 Jenters syn på fellatio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. april 2004 #2 Del Skrevet 18. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 18. april 2004 #3 Del Skrevet 18. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 18. april 2004 #4 Del Skrevet 18. april 2004 Jepp! Og særlig å se hans fornøyde ansiktsuttrykk mens jeg gjør det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2004 #5 Del Skrevet 18. april 2004 Jepp! Og særlig å se hans fornøyde ansiktsuttrykk mens jeg gjør det!! Skriv under på den ja! Sug og svelg, god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2004 #6 Del Skrevet 19. april 2004 :bukke: Så lenge han ikke er kjempe møkkete... (heldigvis ikke noe problem her i huset) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #7 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg BREKKER meg dessverre. Ikke fordi jeg synes det er ekkelt, men tårene siler og jeg klarer bare ikke å få noe så langt ned i halsen. Trist for kjæresten min og for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #8 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg BREKKER meg dessverre. Ikke fordi jeg synes det er ekkelt, men tårene siler og jeg klarer bare ikke å få noe så langt ned i halsen. Trist for kjæresten min og for meg Hvorfor skal du ha den så langt nede i halsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doo Wop Skrevet 19. april 2004 #9 Del Skrevet 19. april 2004 Jepp, liker! Er dette en løktråd? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 19. april 2004 #10 Del Skrevet 19. april 2004 Digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2004 #11 Del Skrevet 19. april 2004 åjaa - elsker det hvis han har en stram og fin penis uten overflødig hud som slenger rundt Elsker det når han tar håret mitt vekk fra ansiktet mitt for å se hva jeg gjør, og hører at han nyter synet og følelsen...... ikke noe bedre (nesten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 19. april 2004 #12 Del Skrevet 19. april 2004 Elsker å suge, suge, suge. Elsker å se på ham mens jeg gjør det :-) Elsker at han liker det så innmari godt. Elsker å se ham komme. Elsker at han sier jeg må være best i verden på blow jobs. :oops: :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 19. april 2004 #13 Del Skrevet 19. april 2004 Hvorfor skal du ha den så langt nede i halsen? Hehe, det er jo ekstra gøy det, da blir han jævlig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 19. april 2004 #14 Del Skrevet 19. april 2004 Hehe, det er jo ekstra gøy det, da blir han jævlig fornøyd Tror ikke han blir så jævla fornøyd der tårene siler i strie strømmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 19. april 2004 #15 Del Skrevet 19. april 2004 Tror ikke han blir så jævla fornøyd der tårene siler i strie strømmer. Hehe nei selvfølgelig ikke. Mener jo ikke at man skal gjøre det hvis det er ubehagelig, for all del. Snakket bare for meg selv, jeg vet jo at min tenner på det, men for å bruke hans egne ord: "Jeg vil ikke at du skal gjøre noe som du ikke liker". Men det er vel noen få skadedyr som liker å se tårene trille og da, men det er menn som skulle hatt et skudd i nakken eller i det minste i armen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå