Gjest Anonym Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Kom til å snakke med han jeg ser om hva vi liker med hverandre. Han sa at han elsker håret og kroppen min. Jeg ble veldig glad! Han har tidligere sagt at han synes jeg er vakker o.l, men hvordan hadde andre tolket å få et sånt kompliment? Er det vanlig at menn sier det til dama si?
Daniiel Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Jeg hadde tolket det som at han elsker håret og kroppen din. 5
Sommee Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Generelt burde det vel være mer stas å få komplimenter for egenskaper, og ikke ting du ikke kan noe særlig for, som utseende? Jeg gir mest komplimenter for egenskaper, humor, utstråling, stil osv. Og kun når jeg mener det, ikkeno smisking herigårn:)
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Jeg hadde likt å fått kommentarer på både kropp, ansikt, personlighet og egenskaper jeg Anonymous poster hash: aa167...94d 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Flåsete kompliment egentlig, fordi det komplimenterer jo noe som egentlig ikke betyr så mye. Det er ikke så veldig mye en får gjort med den slags og man har det omtrent kun pga tilfeldigheter. Personligheten derimot. Handlingene sine. Utstrålingen sin. Dette er noe som som oftest er verdt å komplimentere. Å kun klare å nevne kropp og hår i en lignende setting er i mine øyne litt som å komplimentere noe alle har i forskjellige farger og fasonger. Som armer, bein, tær og ører. Stilige og naturlige negler du har gitt. Du er jammen flink, til å bare være. Du har det greit, har du det ikke? Heldigvis, "ser du ut som" noe jeg liker da! Anonymous poster hash: bb45d...c0f
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Han mener det sikkert, du får håpe at det ikke er det eneste han ser på hos deg. 1
Gjest Summers Skrevet 20. juli 2013 #7 Skrevet 20. juli 2013 (endret) slettet Endret 20. juli 2013 av Summers
Gjest Summers Skrevet 20. juli 2013 #8 Skrevet 20. juli 2013 Flåsete kompliment egentlig, fordi det komplimenterer jo noe som egentlig ikke betyr så mye. Det er ikke så veldig mye en får gjort med den slags og man har det omtrent kun pga tilfeldigheter. Personligheten derimot. Handlingene sine. Utstrålingen sin. Dette er noe som som oftest er verdt å komplimentere. Å kun klare å nevne kropp og hår i en lignende setting er i mine øyne litt som å komplimentere noe alle har i forskjellige farger og fasonger. Som armer, bein, tær og ører. Stilige og naturlige negler du har gitt. Du er jammen flink, til å bare være. Du har det greit, har du det ikke? Heldigvis, "ser du ut som" noe jeg liker da! Anonymous poster hash: bb45d...c0f Tull, man kan gjøre svært mye med utseendet.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #9 Skrevet 20. juli 2013 Tull, man kan gjøre svært mye med utseendet. Joda. Man kan jo det. Men da burde man og komplimentere det således "at nå var du fin (først) !" Anonymous poster hash: bb45d...c0f
Gjest Summers Skrevet 20. juli 2013 #10 Skrevet 20. juli 2013 Joda. Man kan jo det. Men da burde man og komplimentere det således "at nå var du fin (først) !" Anonymous poster hash: bb45d...c0f Hvorfor nå? Kan jo godt være du aldri har sett hvordan hun kunne sett ut om hun aldri trente. Man kan jo også spørre hvor mye av alt det andre som er hennes egen fortjeneste, kanskje er hun utrolig snill fordi foreldrene har oppdratt henne bra.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #11 Skrevet 20. juli 2013 Jeg mener at man kan noe for utseende sitt. Både kropp og hår og så videre... Anonymous poster hash: 56b5a...87d
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #12 Skrevet 20. juli 2013 Mannen min gir meg ofte sånne komplimenter. Ut i fra denne tråden har jeg tydeligvis ikke mye til personlighet Anonymous poster hash: 7dfcc...694 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #13 Skrevet 20. juli 2013 Joda. Man kan jo det. Men da burde man og komplimentere det således "at nå var du fin (først) !" Anonymous poster hash: bb45d...c0f Det er jo verre, da så man ikke ut før da? Anonymous poster hash: 5f532...081 2
Sweet77 Skrevet 20. juli 2013 #14 Skrevet 20. juli 2013 Flåsete kompliment egentlig, fordi det komplimenterer jo noe som egentlig ikke betyr så mye. Det er ikke så veldig mye en får gjort med den slags og man har det omtrent kun pga tilfeldigheter. Personligheten derimot. Handlingene sine. Utstrålingen sin. Dette er noe som som oftest er verdt å komplimentere. Å kun klare å nevne kropp og hår i en lignende setting er i mine øyne litt som å komplimentere noe alle har i forskjellige farger og fasonger. Som armer, bein, tær og ører. Stilige og naturlige negler du har gitt. Du er jammen flink, til å bare være. Du har det greit, har du det ikke? Heldigvis, "ser du ut som" noe jeg liker da! Anonymous poster hash: bb45d...c0f Så heretter må man tenke seg om hver gang man har lyst til å gi noen et kompliment: "Er dette noe personen har lagt ned en innsats i tro, eller er jeg nå i ferd med å gi et kompliment for noe vedkommende ikke egentlig kan noe for??" Huff, blir slitsomt. Tror jeg heller går for impuls-komplimentene jeg pleier å gi jeg, de funker så fint så og så blir folk så glade - og da er jo hensikten oppfylt Dessuten, så er en kompliment ikke en stadfestelse av at personen har fantastisk hår, legger, rompe etc (jeg blir forresten dritglad hver gang noen kommenterer kroppen min positivt ). Det er et siganl om at "jeg liker det jeg ser, og du funker positivt på meg". Herregud, hvor vanskelig må man gjøre ting da? 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #15 Skrevet 20. juli 2013 Det er jo verre, da så man ikke ut før da? Anonymous poster hash: 5f532...081 Ikke sant.. Så det er ikke vits å ligge så mye vekt på den slags uansett med andre ord. Og hvert fall, helst ikke under noen omstendigheter, ligge all vekt kun på det. Klart det kan påpekes at du liker det, men hvis det er det eneste så blir det noe tafatt i den store sammenhengen. Anonymous poster hash: bb45d...c0f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #16 Skrevet 20. juli 2013 Så heretter må man tenke seg om hver gang man har lyst til å gi noen et kompliment: "Er dette noe personen har lagt ned en innsats i tro, eller er jeg nå i ferd med å gi et kompliment for noe vedkommende ikke egentlig kan noe for??" Huff, blir slitsomt. Tror jeg heller går for impuls-komplimentene jeg pleier å gi jeg, de funker så fint så og så blir folk så glade - og da er jo hensikten oppfylt Dessuten, så er en kompliment ikke en stadfestelse av at personen har fantastisk hår, legger, rompe etc (jeg blir forresten dritglad hver gang noen kommenterer kroppen min positivt ). Det er et siganl om at "jeg liker det jeg ser, og du funker positivt på meg". Herregud, hvor vanskelig må man gjøre ting da? Herregud, kom deg i kirken da hvis det er så vanskelig dette. Det er ikke så vanskelig å tenke seg litt om før en snakker. Dette gjelder og forøvrig når en serverer komplimenter. Det er faktisk ansett som det smartere valget om en ønsker å komplimentere eller kurtisere noen i de fleste sammenhenger. Impuls-komplimenter er koselig dem og, men smågodt er også koselig i noen situasjoner. Og jeg spiser ikke kun det til frokost, middag og kvelds heller av den grunn. Anonymous poster hash: bb45d...c0f 1
Gjest Lille-pus Skrevet 20. juli 2013 #17 Skrevet 20. juli 2013 Så heretter må man tenke seg om hver gang man har lyst til å gi noen et kompliment: "Er dette noe personen har lagt ned en innsats i tro, eller er jeg nå i ferd med å gi et kompliment for noe vedkommende ikke egentlig kan noe for??" Huff, blir slitsomt. Tror jeg heller går for impuls-komplimentene jeg pleier å gi jeg, de funker så fint så og så blir folk så glade - og da er jo hensikten oppfylt Dessuten, så er en kompliment ikke en stadfestelse av at personen har fantastisk hår, legger, rompe etc (jeg blir forresten dritglad hver gang noen kommenterer kroppen min positivt ). Det er et siganl om at "jeg liker det jeg ser, og du funker positivt på meg". Herregud, hvor vanskelig må man gjøre ting da? Signerer Flair. Ikke lag problemer av flott komplimenter. Han liker deg. Akkurat så enkel er det. - og hvis du vil sende ham avgårde, som en helt middels bitch, så tolker du komplimentene hans ihjel og forhører ham grundig om hvorfor han ikke liker din helt fantastiske personlighet... Om han bare ser kroppen din... Om du ikke burde trene mer... and the list goes on. 2
Biloba Skrevet 20. juli 2013 #18 Skrevet 20. juli 2013 Så høytidelige folk er her da? Jeg elsker å få høre at han synes jeg er sexy, vakker og deilig i senga, han komplimenterer yndlingstrekkene ved ansiktet og kroppen min ofte, helt topp;) Selvfølgelig varmer det langt inn når det kommer noe dypere som viser kjærligheten til min person, og det teller nok mer enn at han liker utseendet mitt, men ja takk, begge deler:) Skjønner ikke jenter som vil sile vekk noen som helst positive bekreftelser fra kjæresten sin. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #19 Skrevet 20. juli 2013 Herregud, kom deg i kirken da hvis det er så vanskelig dette. Det er ikke så vanskelig å tenke seg litt om før en snakker. Dette gjelder og forøvrig når en serverer komplimenter. Det er faktisk ansett som det smartere valget om en ønsker å komplimentere eller kurtisere noen i de fleste sammenhenger. Impuls-komplimenter er koselig dem og, men smågodt er også koselig i noen situasjoner. Og jeg spiser ikke kun det til frokost, middag og kvelds heller av den grunn. Anonymous poster hash: bb45d...c0f Hvorfor sammenligne komplimenter med noe som er usunt? Komplimenter er flott Jeg gir masse komplimenter og har aldri fått noen klager på det. Anonymous poster hash: 7dfcc...694
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #20 Skrevet 20. juli 2013 Jeg har aldri sagt at det er negativt å komplimentere utseende til folk. Hvorfor sammenligne komplimenter med noe som er usunt? Komplimenter er flott Jeg gir masse komplimenter og har aldri fått noen klager på det. Anonymous poster hash: 7dfcc...694 Det er kanskje usunt (mye er vel det?), men jeg sammenlignet dette fordi kun simpelthen fordi begge deler kan være nok så søtt noen ganger. Ikke sier at jeg at det er negativt å komplimentere utseende heller. Får litt inntrykk av at du er typen som er veldig opptatt av å "lese mellom linjene" enten det ligger der noe eller ei. Er vel noe mer produktivt om en prøver å lese setningene slik dem er heller, eller ? Anywho, det er jo svært ofte vel så koselig og hyggelig med komplimenter, også for utseende, men om komplimentene kun omhandler dette så blir ikke den totale pakken så stor. Det større bilde, vil ikke være større engang. Med andre ord; kjempekoselig med smågodt, men servér og gjerne en god tre-retters i blant også om du har muligheten, tid og energi til det. Som biloba sier, "..men ja takk, begge deler". Er dette virkelig så vanskelig da? Eller høytidelig? Eller lite logisk? Eller irrasjonelt..? Og synes du ikke det samme, vedrørende andres komplimenter som du ville blitt glad for? Anonymous poster hash: bb45d...c0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå