Gjest Lise- Skrevet 18. april 2004 #1 Skrevet 18. april 2004 Hallo! Har sett at en del solstudioer har kremer som skal gi raskere og dypere farge. Altså ikke selvbruningskrem, så vidt jeg har forstått det riktig. Har noen av dere erfaring med slike? Virker de? Hvordan fungerer det? Risikerer man å bli mer brent enn ellers om man bruker det..? Og kan man bruke dem i solen ute? Husker dessverre ikke navnet på den jeg har sett. Men det var en rød tube. Det ble visst mange spørsmål her.. håper noen har peiling. :-)
Orthia Skrevet 18. april 2004 #2 Skrevet 18. april 2004 Jeg kommer i farten på én krem som gir ekstra brunfarge. Den kalles "alpekrem", og kommer i en hvit, flat boks med grønn og hvit skrift. Den er meget fet og inneholder selvfølgelig ikke solfaktor, og er definitivt ikke noe for sart hud. Men brun- det blir man! (den er nok mest beregnet for utebruk, ikke i solstudio)
Gjest *Arwen^ Skrevet 18. april 2004 #3 Skrevet 18. april 2004 Hvor får man tak i denne "alpekremen" ?
Pusebaby Skrevet 18. april 2004 #4 Skrevet 18. april 2004 Fete kremer og oljer generelt blir man veldig fort brun av fordi oljen "steker" kroppen.. som en biff...det er selvfølgelig ikke bra og hudkreftfremkallende men brun blir du. Prøv babyolje eller Body Shop sine BodyButters
Gjest Lise- Skrevet 18. april 2004 #5 Skrevet 18. april 2004 Uff.. tenkte meg det : Tror jeg vil prøve å smøre beina med det da.. de får nesten ikke farge, og har ikke opplevd å bli brent der heller. Huden er vel mer solid der, kan jeg tenke meg. Takk skal dere ha uansett
Nana Skrevet 18. april 2004 #6 Skrevet 18. april 2004 Jeg har kjempegod erfaring med en som heter Body Drench eller noe sånt. Det er en sort flaske med rød kork. Kjøpte den på Brun og Blid og merker kjempestor forskjell når jeg bruker den i forhold til når jeg ikke gjør det. Eneste er at den lukter litt.. solarium :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå