AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Det er ei jente jeg liker, vi chatter daglig, har funnet på ting sammen noen ganger, småflørter litt og ting går egentlig i et behagelig tempo. Vi har ei felles venninne, som vi ble kjent via kan man si, ettersom vi møttes på en fest. Vår felles venninne vet at jeg liker jenta og jeg tror kanskje hun har skjønt det litt selv hun og ettersom vi har hatt veldig mye kontakt. Ikveld var disse to på fest sammen, rundt midnatt fikk jeg en telefon fra venninna mi, som var ganske full, hvor hun sa at hun skulle "fikse dere sammen (meg og hu jenta) så dere får knulle ikveld". Først bare lo jeg, før jeg hørte stemmen til jenta i bakgrunnen og innså at de satt ved siden av hverandre. Etter noe uforståelig mumling tok jenta over telefonen og sa "det blir ikke noe knulling på deg ikveld, med meg iallefall", så lo hun og sa "men jeg jeg liker deg, du er smart, søt, morsom og drit kjekk" så lo hun og ga telefonen til venninna si igjen. Som sa "Jeg sa jeg skulle fikse dere", så lo de begge også la hun på. Så hva gjør jeg egentlig nå? Skal jeg bare fortsette slik vi har gjort, eller skal jeg snakke med henne om samtalen i morgen? Høre om hun i det hele tatt husker noe av den. Anonymous poster hash: f3783...2bf
Gjest extra Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Det er ei jente jeg liker, vi chatter daglig, har funnet på ting sammen noen ganger, småflørter litt og ting går egentlig i et behagelig tempo. Vi har ei felles venninne, som vi ble kjent via kan man si, ettersom vi møttes på en fest. Vår felles venninne vet at jeg liker jenta og jeg tror kanskje hun har skjønt det litt selv hun og ettersom vi har hatt veldig mye kontakt. Ikveld var disse to på fest sammen, rundt midnatt fikk jeg en telefon fra venninna mi, som var ganske full, hvor hun sa at hun skulle "fikse dere sammen (meg og hu jenta) så dere får knulle ikveld". Først bare lo jeg, før jeg hørte stemmen til jenta i bakgrunnen og innså at de satt ved siden av hverandre. Etter noe uforståelig mumling tok jenta over telefonen og sa "det blir ikke noe knulling på deg ikveld, med meg iallefall", så lo hun og sa "men jeg jeg liker deg, du er smart, søt, morsom og drit kjekk" så lo hun og ga telefonen til venninna si igjen. Som sa "Jeg sa jeg skulle fikse dere", så lo de begge også la hun på. Så hva gjør jeg egentlig nå? Skal jeg bare fortsette slik vi har gjort, eller skal jeg snakke med henne om samtalen i morgen? Høre om hun i det hele tatt husker noe av den. Anonymous poster hash: f3783...2bf Ta det med et smil, møt henne og ta det derfra. Dette er ingen big deal. Men at de snakket om deg er jo helt klart, og noe som taler til din fordel. Ikke tenk noe mer på det annet og se på det som fylleprat. 1
markj Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Du må ikke finne på å spørre om dette i morgen eller senere. 2
Sommee Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Hun vil pule, det er helt sikkert. Men hun kan selvsagt ikke si dette så venninna hører det. Det viktigste for henne i den situasjonen er å opprettholde statusen for venninna. Få henne på tomannshånd og du kan fint ta det videre. Men raska på, så du ikke går i vennefella(du sier dere har datet en stund), det skjer om du ikke får ut fingern. 1
Gjest .-L-. Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Haha! hun er sikkert drit flau i dag, og har fylla-angst.. Lat som ingenting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå