Gjest Gjestlig Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Jeg leser av og til bloggen til Lene Orvik. Jeg synes hun hadde et tilsynelatende perfekt forhold til eksen sin Rolf IVar. Hun skrev fine ting om han på bloggen sin, blant annet dette:http://leneorvik.no/?p=9372 De slo opp for noen måneder siden ettersom hun ville bo i Oslo og han i hjembygda. Nå har hun fått seg ny kjæreste:http://leneorvik.no/?p=13856 - og jeg lurer på om noen vet hvordan eksen hennes Rolf Ivar tar bruddet og om han synes det er fælt å lese alt om den nye kjæresten på bloggen til Lene? Jeg hadde tatt det så tungt, det er derfor jeg lurer. Bloggere blogger om livet sitt, hun må jo få skrive at hun er lykkelig.., men det hadde vært så forferdelig å lese hadde jeg vært eksen hennes... Og at hun nå skriver at den nye kjæresten er "verdens beste" når det bare for noen måneder siden var Rolf Ivar som var det. Uff, glad jeg aldri kommer til å ha kjæreste med blogg. :-/
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Tror han bare er glad på hennes vegne. Når de har klart å forsette som venner selv om det er slutt, så har det nok vært et ganske fint brudd. De tok nok avgjørelsen sammen om å slå opp, og da er det ganske greit. Kan være det er litt rart å se hun med en ny mann, men tror ikke han er sjalu. Hvorfor skulle han være det når han ikke har følelser for henne mer? og omvendt. Kan jo være at han dater noen han også. Anonymous poster hash: 17764...967
Lilliani Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Tror han bare er glad på hennes vegne. Når de har klart å forsette som venner selv om det er slutt, så har det nok vært et ganske fint brudd. De tok nok avgjørelsen sammen om å slå opp, og da er det ganske greit. Kan være det er litt rart å se hun med en ny mann, men tror ikke han er sjalu. Hvorfor skulle han være det når han ikke har følelser for henne mer? og omvendt. Kan jo være at han dater noen han også. Anonymous poster hash: 17764...967 That!
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Jeg leser av og til bloggen til Lene Orvik. Jeg synes hun hadde et tilsynelatende perfekt forhold til eksen sin Rolf IVar. Hun skrev fine ting om han på bloggen sin, blant annet dette:http://leneorvik.no/?p=9372 De slo opp for noen måneder siden ettersom hun ville bo i Oslo og han i hjembygda. Nå har hun fått seg ny kjæreste:http://leneorvik.no/?p=13856 - og jeg lurer på om noen vet hvordan eksen hennes Rolf Ivar tar bruddet og om han synes det er fælt å lese alt om den nye kjæresten på bloggen til Lene? Jeg hadde tatt det så tungt, det er derfor jeg lurer. Bloggere blogger om livet sitt, hun må jo få skrive at hun er lykkelig.., men det hadde vært så forferdelig å lese hadde jeg vært eksen hennes... Og at hun nå skriver at den nye kjæresten er "verdens beste" når det bare for noen måneder siden var Rolf Ivar som var det. Uff, glad jeg aldri kommer til å ha kjæreste med blogg. :-/hun har det veldig fint. det samme har R.I. hun har det like fint som meg, men ikke som deg. Anonymous poster hash: 4c090...05e
Raven Emerald Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Så fyren er perfekt for henne i den fasen hun er i livet nå, og eksen var perfekt for henne i den fasen hun var i livet da. Og om hun og denne karen vokser og utvikler seg i noenlunde samme retning, vil han fortsette å være perfekt for henne i neste fase, også. Hun og eksen gikk hver sin vei, fordi de ikke ønsket at livene deres skulle ta samme retning. Kan ikke se at eksen hennes skulle ha noen større problemer med at hun finner en ny, enn det er for andre, som også har opplevd samlivsbrudd. I alle fall ikke om de fortsatt har beholdt vennskapet. Rart vil det nok være, men det betyr ikke at han ikke har kommet seg videre. Det betyr bare at han ikke er vant til å se henne med noen andre enn seg selv, ikke at han ikke vil se henne sammen med noen andre enn seg selv. 1
amadine Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Jeg tror ikke det forholdet har vært det aller beste de siste årene. Ho flytta jo fra samboeren for å bo i oslo pga jobb og at det var flere muligheter der. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #7 Skrevet 20. juli 2013 Hjembygd?! Ålesund er en by, og Rolf Ivar har en viktig jobb der. Anonymous poster hash: e6a4b...dab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå