Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Camilla
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten i ett halvt år, når det gjelder sosiale ting vi har vært med på så er det mest med hans venner, mine venner er nesten alle gravide eller nybakte mødre så det har ikke blitt så mye sosialt på de i det siste.

Jeg har hatt noen venninne kvelder innimellom hvor vi har skravlet sammen to og to, men det har altså vært lite av dette, jeg har brukt veldig mye tid med han....siden vi har gjort forskjellig med hans venner har han fått dekket "vennebehovet" også. Han har også fått dekket skravling med bare han og kompiser på andre måter.

Nå har vi vært sammen hver dag i to uker, mitt barn er på ferie med besteforeldrene og hans barn er hos moren. Hans barn kommer hjem to dager før mitt og jeg har tenkt at jeg kan ta igjen litt tapt venninnetid disse dagene.

Han kom med flere forslag til hva vi skal gjøre sammen når hans barn kommer hjem, jeg sa at jeg kunne tenke meg å dra på besøk til kusinen min og få litt tid med henne en av dagene, da sa han at de kunne jo være med også (han har to barn) og så kunne vi bade sammen (han har aldri møtt kusinen min før.)

Han tar ingen signal om at jeg trenger litt alenetid med venninner også, vi jenter har jo mye å snakke innimellom og jeg har lyst til å dra til hun med han og hans to barn nå. Jeg har hintet om dette flere ganger, men føler litt at han "spiser meg opp"

Han vil være med meg hele tiden som han sier, han har også laget en plan om at han og barna og jeg og mitt barn skal dra på en tur seinere i sommer uten å egentlig spørre meg...

Hvordan ville dere sagt det på en forsiktig/god måte? det er jo søtt at han vil tilbringe så mye tid med meg, og jeg trives kjempegodt sammen med han, men jeg trenger også alenetid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg trenger alenetid sier jeg rett og slett at jeg trenger alenetid.

Jeg trenger MYE alenetid, ellers blir jeg gal. Derfor ga jeg tydelige signaler om dette tidlig i forholdet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det fungerer ikke å hinte, si det som det er, ikke noe galt i det.

Anonymous poster hash: b770c...9be

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...