momo Skrevet 1. august 2007 #142 Skrevet 1. august 2007 Traff en type på byen og vi dansa og klina litt, men noe mer ville ikke jeg. Så stengte utestedet og jeg ville gå hjem alene, men han sa at han måtte bare følge meg hjem, han hadde ikke samvittighet til og la en nydelig jente som meg gå alene hjem. Sa at jeg fint klarte og gå alene hjem, men han vill følge meg og sa det var uansett på vei til han. Så jeg sa at han kunne få følge meg hjem, men noe mer kom ikke til og skje. Når vi kom til meg så sa jeg at hun kunne få bli med inn og få noe varmt og drikke, dette var på vinteren, men at det var alt. Syntes jo han var veldig koselig og prate med. Så han ble med inn, jeg fant drikke til oss og vi skravla litt til, klina litt og han ble litt vel klåfingra, og jeg forklarte at jeg ville ikke noe mer, da starta han og forklare meg at sex ikke var farlig, jeg forklarte tilbake at jeg syntes ikke det var farlig og ha sex, men jeg ville ikke ha sex med han og han messa og messa om at sex bare var deilig og ikke farlig, så kneppa han opp buksa si tok tak i hånda mi og dro den på pikken sin. Da ba jeg han om og gå. Noen er bare idioter. En annen gang var jeg ute på byen, ekstremt drita og rota med en type, ga han tydeligvis tlf nummeret mitt og for han ringte dagen etter og lurte på om jeg ville bli med han og en kamerat og kjøre harry. Takka pent nei til det.
milla-mor Skrevet 1. august 2007 #143 Skrevet 1. august 2007 denne er litt stygg, egentlig... jeg var bare femten, men hadde blitt invitert ut på date av en tredve-åring. "alle guttene på min alder er jo så barnslige...", tenkte jeg, og aksepterte. først dro vi på kino, og han gjorde en stor sak ut av å dra frem en stor rull med tusenlapper når han betalte. "ooooiiisann, men hva har vi heeer? så mange penger har vel ikke du sett, jenta mi...". "jo, faktisk", svarte jeg, "vi pleier å bruke penger istedet for ved på hytta...". virket som om han trodde jeg var seriøs, stakkars... etter filmen skulle vi på romantisk kjøretur for å se på stjernene. det vil si: etter filmen skulle vi på en helt håpløs kjøretur i den flashy bilen hans, så han kunne fortelle meg om trekanten han hadde forrige helg, og så prøve seg på meg... oh, the joy... "du lurer vel på hvor mange kvinner jeg har tilfredsstilt?" spurte han da vi (endelig) stoppet. "nei, det gjør jeg ikke..." prøver jeg meg. "jojo, klart du lurer! gjett, da? ikke vær sjenert". etter et par gjetninger, viser det seg at det magiske tallet var 39. whatever! "hvilket nummer tror du at du skal bli da, søta? høhø! grynt. snøft". jeg vet ikke om det er mulig å få frem hvor mye jeg foraktet denne fyren, og jeg kunne ikke tro at absolutt alle guttene i klassen min var så mye mer modne enn denne kødden. når jeg var frekk var han til og med for dum til å skjønne det! han satt med et spørsmålstegn over hodet gjennom heeele daten. aaaahhh! da han begynte å ane at det muligens ikke ble noe på ham denne kvelden (og det kom som et sjokk!), kjørte han meg hjem. "når skal vi treffes igjen?" "aldri". "du vil se meg igjen?" "nei" "henter deg på lørdag kveld, jeg" "nei, da har jeg vondt i hodet" "åh, det var dumt... men du er deilig, da! det skal du ha! vi sees!" så kjørte han avgårde. full fart mot nye eventyr! gutten med høyere sko-nr enn iq...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå