Gjest Nedfall Skrevet 24. juni 2007 #121 Skrevet 24. juni 2007 Han hadde eg snakka med på ei datingside på nettet, og han virka heilt perfekt i starten. Me hadde like holdningar, verdiar og meiningar om det meste - og han ønskte å treffa ei jente å dela livet med. Eg fekk også eit bilde av han på mail, som såg heilt ok ut. Det einaste som gjorde meg litt skeptisk, var at han etter ei stund begynte å fortelja om sin vonde barndom. Han fortalte om sitt dårlige forhold til familien sin, at han hadde blitt mobba, haldt utenfor, følte seg ensom, hadde ingen ordentlige vennar osv. Til slutt synst eg berre synd på han, men såg på han som eit uaktuelt kjæresteemne! Han fortalte at han aldri hadde hatt sex (han var 29 år), og knapt hadde snakka med ei jente før. Då eg nærma meg plassen der me skulle treffast, såg eg ein fyr som stod der stiv som ein stokk, og såg livredd ut! Eg skjønte med ein gang at det var han, og hadde mest lyst til å springa langt vekk! Men eg hadde ikkje hjerte til å gjera det. Derfor gjekk eg bort til han, og sa hei. Eg har sett mange sjenerte personar før, og er sjølv litt sjenert - men han der tok kaka! Han er den mest sjenerte og nervøse personen eg nokon gang har vore borti! Han visste ikkje kva han skulle seia, eller kor han skulle gjera av seg. Han reiste seg, og eg tenkte at han kunne berre gå og kjøpa, så kunne eg passa på bordet. Men neida - han stod liksom berre der og venta på at eg også skulle reisa meg. Så då måtte eg ta med med veska og jakken frå bordet me nettopp hadde funne og sett oss ned ved, fordi han tydeligvis ikkje klarte å gå ned sjølv for å kjøpa noko til oss! Alt var berre stress, han var usikker i absolutt alle situasjonar! Visste overhodet ikkje korleis han skulle oppføra seg overfor ei jente! Det var ille, stakkars fyr! Eg var jammen glad då eg kunne seia ha det, og gå heim igjen! Lurer på om han nokonsinne kom over meg, sjølv om me berre møtte kvarandre på kafe ein einaste gang? Stakkars fyr, han hadde aldri kome så nær innpå ei jente før, som med meg! Ikkje rart han følte det slik då. Får virkelig håpa at han finner seg ei jente til slutt han og, for han var verdens snillaste fyr! Dessverre er det nok slik at ingen jenter forelskar seg i ein fyr som oppfører seg så unormalt klønete og usikkert som det han gjorde. Eg ga han faktisk nokre gode råd om korleis han IKKJE måtte oppføra seg, neste gang han var på date. Håpar han tok tipsa mine på alvor, så er det kanskje håp for han også? Du er en fin person, Mirabella76 ! Men..jeg tror ikke han ble hjulpet av noen tips. Virker på meg som den fyren var noenlunde sterkt rammet av sosial angst, det kan være pga mobbingen, eller andre ting. Når du lider av det der, har du ofte store problemer med å få både venner og kjæreste.. Det fins nok de som blir nødt til å leve alene livet ut. Må si jeg fikk helt vondt av å lese det der.. ..har dessvere ingen interessante datehistorier å servere, bare en kommentar.
Mirabella76 Skrevet 24. juni 2007 #122 Skrevet 24. juni 2007 (endret) Du er en fin person, Mirabella76 ! Men..jeg tror ikke han ble hjulpet av noen tips. Virker på meg som den fyren var noenlunde sterkt rammet av sosial angst, det kan være pga mobbingen, eller andre ting. Når du lider av det der, har du ofte store problemer med å få både venner og kjæreste.. Det fins nok de som blir nødt til å leve alene livet ut. Må si jeg fikk helt vondt av å lese det der.. ..har dessvere ingen interessante datehistorier å servere, bare en kommentar. Ja, eg følte virkelig at eg prøvde så godt eg kunne å hjelpa han til å lykkast ein annan gang. Men for å vera heilt ærlig så trur eg dessverre, som du seier, at tipsa mine var til liten nytte. Han var nok strekt ramma av sosial angst ja, i tillegg til å vera innadvendt og sjenert som person. Ein dårlig kombinasjon! Det seier jo sitt, når han sat heime i leiligheten sin nesten heile tida og synst synd på seg sjølv, hade eit dårleg forhold til familien sin, ingen ordentlige vennar, knapt hadde snakka med ei jente før osv. Stakkars fyr. Men han var absolutt ikkje dum! Han jobba som ingeniør, så høgare utdanning hadde han. Og han var flink til å formulera seg skriftleg. Berre så synd at han ikkje klarte å oppføra seg normalt, i direkte kontakt med andre mennesker. Heilt seriøst: Eg trur ikkje ei jente i heile verden ville ha falt for ein person som såg så ekstremt forknytt ut som han gjorde, og oppførte seg likedan. Og det har ingenting med utsjånaden hans å gjera, men med heile hodningen og oppførselen hans. Stakkars fyr! Han som drøymte om å stifta familie og greier. Fekk heilt vondt av han eg og, så det var derfor eg prøvde å ta meg litt av han og hjelpa han. Men han ga visst opp å treffa ei jente, etter at eg ikkje ville møta han igjen - for ingen kunne visst samanliknast med meg, slik han såg det. Trist at enkelte snille og oppegåande personar, er dømt til å leva heile livet i ensomhet. Eg tenker fortsatt på han innimellom, og lurer på korleis det går med han... Endret 24. juni 2007 av Mirabella76
Gjest Nedfall Skrevet 24. juni 2007 #123 Skrevet 24. juni 2007 Men han var absolutt ikkje dum! Han jobba som ingeniør, så høgare utdanning hadde han. Og han var flink til å formulera seg skriftleg. Berre så synd at han ikkje klarte å oppføra seg normalt, i direkte kontakt med andre mennesker. Heilt seriøst: Eg trur ikkje ei jente i heile verden ville ha falt for ein person som såg så ekstremt forknytt ut som han gjorde, og oppførte seg likedan. Og det har ingenting med utsjånaden hans å gjera, men med heile hodningen og oppførselen hans. Hm.. ingeniør sier du ? Det kan være at det var noe annet han slet med da, nemlig Aspergers Syndrom, også kalt Ingeniørsyndromet.. ..eller kanskje det bare var sosial angst, ikke alltid så godt å fjerndiagnostisere.. Fikk bare en mistanke når du sa han var ingeniør ! Men.. faen så kjipt han må ha det da !?
minienthe Skrevet 24. juni 2007 #124 Skrevet 24. juni 2007 Men.. faen så kjipt han må ha det da !? signerer den...
Mirabella76 Skrevet 24. juni 2007 #125 Skrevet 24. juni 2007 Hm.. ingeniør sier du ? Det kan være at det var noe annet han slet med da, nemlig Aspergers Syndrom, også kalt Ingeniørsyndromet.. ..eller kanskje det bare var sosial angst, ikke alltid så godt å fjerndiagnostisere.. Fikk bare en mistanke når du sa han var ingeniør ! Men.. faen så kjipt han må ha det da !? Hmmm...ja du skal jammen sjå at han lider av "ingeniørsyndromet"!
flickan Skrevet 2. juli 2007 #126 Skrevet 2. juli 2007 (endret) Jeg tror faktisk jeg har vært min egen verste date... Stakkars mann... var ute på byen og møtte en kjekkas. Fikk to zambooka (etter x antall øl) og husker fint lite etter det. Men venninnen min hadde skjønt at jeg likte denne kjekkasen, og fikk han til å passe på meg da jeg sto og vrengte ut innvollene mine på et hjørne.. Han blei med hjem i taxi`en vår :overrasket: , og når jeg kommer litt til meg selv igjen, er jeg dritsur for at min venninne har tatt med seg kjekkasen jeg likte med hjem. Fortalte henne (og han) hvor frekt det var, og det endte med at han sov på en madrass i gangen.. Fordi venninnen min hadde slett ikke tatt ham med hjem (det var det visst jeg som hadde gjort), og meg fikk han ikke sove hos.. Vi bodde laaangt ut i skauen, og han hadde ikke råd til drosje.. ler så jeg griner når jeg tenker på det enda.. det verste er at på morgenkvisten fant vi tonen igjen og deita hele sommern, er fortsatt venn med personen.. heldigvis lenge siden, og jeg shoter aldri lenger... Endret 2. juli 2007 av Bare Bea
fkdama Skrevet 3. juli 2007 #127 Skrevet 3. juli 2007 Huff. Min verste date var min første date. Var ute på byen med en gutt jeg hadde truffet noen ganger før. Var 100% gentlemann, fin å snakke med og fin å se på Vi var ute på byen, så ville han hjem til leiligheten å slappe av litt. Naive og dumme meg trodde vi skulle hjem til han å slappe av litt, for så å gå ut på byen igjen. Vi var såvidt innforbi døra når han plutselig hadde hendene sine overalt. Jomfru og uerfaren som jeg var fikk panikk og blånekta. Han var ganske snurt og sur. Jeg gikk ut på byen igjen alene. Kontakta han aldri mer igjen, hørte heller aldri mer fra han.. Enn annen dårlig erfaring var noen mnd senere. Var på kino med en type. Var på vei til å bli forelska, likte han godt. Under filmen lener han seg inntil og hvisker meg i øret : liker deg utrolig godt Lena. Aner ikkje hvem Lena er, men ikke meg hvertfall. Såg ferdig filmen, og svarte aldri mer på mld og telefoner fra han...
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2007 #129 Skrevet 6. juli 2007 Drar frem en gammel tråd jeg. Hysterisk morsom! :-D
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2007 #130 Skrevet 7. juli 2007 Denne storyen her er faktisk ikke om ei som hadde en dårlig date, men om ei venninne som var en dårlig date og som bokstavelig talt dreit seg ut... Hun var på byen og rimelig bedugget hadde hun funnet en fyr som hun ble med hjem. Han bodde på en knøttliten hybel, og doen var skjult bak et forheng ved sengen hans. De lå i sengen og klinte og koste seg, men underveis måtte venninnen min på do. Og hun måtte ikke bare bimmelimme for å si det sånn...Hun var nødt til å kvitte seg med litt bommelom.... Men hun syntes det var litt flaut hvis hennes on night stand skulle høre henne bæsje, så litt brisen fant hun ut at det geniale ville være å legge litt papir i hånden, for så å bæsje oppi det. Da kunne hun forsiktig legge bæsjen i do etterpå. Når det fornødne var gjort og hun reiste seg for å legge ekskrementene sine i do, så begynte hun å svaie. Så datt hun og rev ned hele forhenget. Og alle som har snublet mens de har noe i hendene, vet sikkert at da ser man ut som en serveringsklar kelner. Hun datt ned mot senga, med bæsjen utstrakt foran seg. Og en rimelig sjokkert beiler : unngikk så vidt å få en bæsjeklank mitt i fleisen...Venninna mi tok bena fatt og løp på dør...
NancyPants Skrevet 8. juli 2007 #131 Skrevet 8. juli 2007 Denne storyen her er faktisk ikke om ei som hadde en dårlig date, men om ei venninne som var en dårlig date og som bokstavelig talt dreit seg ut... Hun var på byen og rimelig bedugget hadde hun funnet en fyr som hun ble med hjem. Han bodde på en knøttliten hybel, og doen var skjult bak et forheng ved sengen hans. De lå i sengen og klinte og koste seg, men underveis måtte venninnen min på do. Og hun måtte ikke bare bimmelimme for å si det sånn...Hun var nødt til å kvitte seg med litt bommelom.... Men hun syntes det var litt flaut hvis hennes on night stand skulle høre henne bæsje, så litt brisen fant hun ut at det geniale ville være å legge litt papir i hånden, for så å bæsje oppi det. Da kunne hun forsiktig legge bæsjen i do etterpå. Når det fornødne var gjort og hun reiste seg for å legge ekskrementene sine i do, så begynte hun å svaie. Så datt hun og rev ned hele forhenget. Og alle som har snublet mens de har noe i hendene, vet sikkert at da ser man ut som en serveringsklar kelner. Hun datt ned mot senga, med bæsjen utstrakt foran seg. Og en rimelig sjokkert beiler : unngikk så vidt å få en bæsjeklank mitt i fleisen...Venninna mi tok bena fatt og løp på dør... lol!
Adonia Skrevet 8. juli 2007 #132 Skrevet 8. juli 2007 Denne storyen her er faktisk ikke om ei som hadde en dårlig date, men om ei venninne som var en dårlig date og som bokstavelig talt dreit seg ut... Hun var på byen og rimelig bedugget hadde hun funnet en fyr som hun ble med hjem. Han bodde på en knøttliten hybel, og doen var skjult bak et forheng ved sengen hans. De lå i sengen og klinte og koste seg, men underveis måtte venninnen min på do. Og hun måtte ikke bare bimmelimme for å si det sånn...Hun var nødt til å kvitte seg med litt bommelom.... Men hun syntes det var litt flaut hvis hennes on night stand skulle høre henne bæsje, så litt brisen fant hun ut at det geniale ville være å legge litt papir i hånden, for så å bæsje oppi det. Da kunne hun forsiktig legge bæsjen i do etterpå. Når det fornødne var gjort og hun reiste seg for å legge ekskrementene sine i do, så begynte hun å svaie. Så datt hun og rev ned hele forhenget. Og alle som har snublet mens de har noe i hendene, vet sikkert at da ser man ut som en serveringsklar kelner. Hun datt ned mot senga, med bæsjen utstrakt foran seg. Og en rimelig sjokkert beiler : unngikk så vidt å få en bæsjeklank mitt i fleisen...Venninna mi tok bena fatt og løp på dør... amagad mye morsomme historier her!!
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2007 #133 Skrevet 8. juli 2007 Dette kvalifiserer vel ikke helt til dårlig date, men dårlig var det iallfall. Jeg var på hyttetur med mange jenter, og vi ble kjent med en gjeng gutter i løpet av ferien. En av guttene rotet med både 3 og 4 av jentene jeg var på tur med før vi skulle hjem igjen. Dagen før vi skulle dra kommer han og sier at han er forelsket i meg og hadde vært det hele ferien. Jeg lurte jo da på hvorfor han klinte med alle de andre jentene, og det var da fordi han ikke hadde tørt å prøve seg. Jeg sa ifra at det kom ikke til å bli noe mellom oss, ikke når han går frem på den måten, men det tok flere uker med mange mail og telefoner (og et overraskende besøk hjemme hos meg...) før han tok nei for nei.
Gjest Pepper Skrevet 9. juli 2007 #134 Skrevet 9. juli 2007 Ei jeg traff på nett som etter litt snakk fram og tilbake skrev 'Du jeg syns du snakker litt lite om sex. Du er sikker på at du ikke er gift?' Jeg mener, forståelig spørsmål kanskje med tanke på hva som finnes på nett, men som sjekkereplikk .. Ellers var det ei som sugde seg fast i meg på en firmafest for mange år siden. Hun var stor og ikke spesielt pen, og jeg var for drita til å protestere da hun satte seg minus fem centimeter fra meg og adopterte meg for resten av kvelden. Etterpå var det nasj hos meg, og det viste seg at hun bodde i samme blokk. Etter en time i sofaen dro hun meg med ned til seg - og vi hadde helt fantastisk sex i mange timer! Noen dager etterpå kom hun opp til meg men da hadde jeg nettopp spist en hel salatbolle med løk og hvitløk og var mildt sagt litt uttafor på egen tiltrekningskraft.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #137 Skrevet 9. juli 2007 Min verste date var med en fyr som skrøt uavbrutt om av en av tre ting: - hvor lekker bil han hadde, og at det var en skikkelig damemagnet - at han hadde den største penisen han noensinne hadde sett - at han kunne drikke masse alkohol uten å "bli full" (i følge seg selv) Det ble aldri noe mellom oss
Gjest *kosejoker* Skrevet 9. juli 2007 #138 Skrevet 9. juli 2007 Min verste date var med en fyr som skrøt uavbrutt om av en av tre ting: - hvor lekker bil han hadde, og at det var en skikkelig damemagnet - at han hadde den største penisen han noensinne hadde sett - at han kunne drikke masse alkohol uten å "bli full" (i følge seg selv) Det ble aldri noe mellom oss Så rart! Der gikk du nok glipp av et ordentlig catch.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 9. juli 2007 #139 Skrevet 9. juli 2007 må være den første gangen jeg var ute med hun jeg er sammen med nå. Når jeg var 15 og hun 13. Men helt for ille var det jo ikke vi var sammen til vi var 20 så gjorde vi det slutt så ble vi sammen igjen. hva som skjedde vel det er ikke viktig,
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2007 #140 Skrevet 31. juli 2007 Aner ikke hvordan jeg kom innom disse sidene (en gutt på kvinneguiden? jadda.. google finner det meste ), men er vel mest fordi jeg nettopp har vært på date og den var litt rar, hun så aldri på meg, eller i øynene, måtte bare sjekke litt ut om flere folk har fått slike opplevelser. Verste av alt når man prøvde å dra fram elendig humor så kom det ikke smil - hun bare så i tåka. Hun var nok ekstremt sjenert, ellers så var jeg for snill at man ikke ble interressant, skjer ofte det! Men hun var litt sjarmerende med væremåten, men at hun ikke smilte var turnoff. Så begynte jeg å lure på om jeg virkelig er så rææævva på dating (har vært på en del nå..), men herregud, det som står på det forumet her var jo heeelt utrolig og festlig. Har ingen anelse om hvordan dere møter de folka hehe. dritfestlig replikk av dromedar og kamelen haha!! En liten kommentar til hun som mente at det var teit av han å ta med seg vinflaske og sette den på bordet, når hun selv hadde stående; det er vel bare at han vil vise at han også bidrar med noe? min verste date (som gutt vel å merke); en slags blind date via nettet; Hun virka hyggelig når vi maila og slikt, så møtte jeg opp på daten, var hun som hadde fikset det hele (det synes jeg var litt bra! ikke mange som tar det initiativet!). Kom dit. Hun ræla rundt i rosa caps.. skikkelig "YOYO - WAZZUUUP". Hmm, virka som ei 14 åring som ikke helt visste hva hun ville i livet.. Greit det, tenkte bare at det her ikke funker, men kunne jo ikke gå heller! først en kaffe - den gikk fort - hun snakka EVIG! var bare å nikke, kunne ikke si noe, rakk jo ikke å si noe! Så enda en kaffe og en té, og hun ville ha litt kake.. Og da poppa hun plutselig opp med temaet hasjkaker og dop blablabla. bare fortsatte med allt, avbrøt henne en del ganger for å bare si at jeg er uenig mend visse temaer og kanskje få fram en diskusjon og dele meninger, men det nytta ikke. Hun burde ha merka at jeg hadde det dritdøvt, og tilslutt klarte jeg ikke å la være å avbryte skikkelig og spørre om det gikk bra med henne. Da begynte hun å snakke om eksen sin. jaddaaa! da takla jeg ikke presset lengre og måtte ut av den kaféen, så bestilte regningen av desperasjon. Vel og den nektet jeg å betale alene for å ha det sååå kjipt av ren prinsipp, og så tvilsomt på henne når den kom. Hun så tilbake. jeg så på regninga og på henne. hun så på regninga og tilbake. slikt gikk det i ett minutt.. Og det var det beste av hele daten! STILLHET!! så betalte jeg den og gikk. Sendte deretter melding med sannheten, for det var vel eneste måte å kunne snakke med henne, og er vel bedre å si i fra enn å la være. Fikk svar tilbake om vi kunne være venner, - svarte aldri på den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå