Gå til innhold

Din værste date.

Fremhevede innlegg

Skrevet

he he he, denne må abboneres på :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har heldigvis ikke opplevd så mye rart som mange av dere, men jeg hadde endel ubehagelige opplevelser i den perioden jeg var singel og mye på nettet.

Likevel var den mest uheldige daten noe som endte hyggelig. Først dro vi på en kafe like ved der jeg bodde, hvor det etter fem minutter dukka opp ca 20 skravlende damer på bordet som var nesten oppå oss. Vi fant ingen andre ledige kafeer i nærheten, så vi dro inn til Oslo og fant en kaffebar. Fem minutter etter vi satt oss ned fikk vi beskjed om at de skulle stenge, og de vaska rundt bena våre mens vi helte i oss kaffen. Bestemte oss for bare å gå en tur når eksen hans ringte og de hadde en laaaaang og hissig samtale som endte med at han la på. Ikke en helt vellykka date, men vi fortsatte likevel å møtes og var sammen en stund.

Skrevet (endret)

....man kan ihvertfall lære veldig mye om kvinner ved å lese i denne tråden. :overrasket:

De beste mennene er opptatte :tunge1:

Endret av Jalp
Skrevet
De beste mennene er opptatte :tunge1:

he he, det er ganger jeg er tilbøyelig til å være enig ja :ler:

Gjest El Patron
Skrevet (endret)

--

Endret av El Patron
Gjest Gjest
Skrevet

Det må være når hun fremdels er der neste morgen

Skrevet
For no' sprøyt!

De beste mennene er altfor gode til at kun en dame bør ha glede av dem :tunge1:

he he he, det er vel et spørsmål om hva definisjonen av "god" er ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Da han skjønte at hun ikke hadde planer om å ligge med ham stilte han seg midt på kjøkkengulvet, nappa fram utstyret og runka seg til en utløsning mens han stirra på henne.

:hoho: Det er det råeste jeg hørt. Formålet ble delvis nådd likevel.

Gjest Gjest
Skrevet
Snakk om å være gjerrig! :ler:

Nå kan det jo hende han oppfatter deg som et av sine mindre vellykkede stevnemøter. ;) Når avtalen er at dere skal spleise, er det ganske sleipt å bevisst betale mindre enn det man skal.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet (endret)
Nå kan det jo hende han oppfatter deg som et av sine mindre vellykkede stevnemøter. ;) Når avtalen er at dere skal spleise, er det ganske sleipt å bevisst betale mindre enn det man skal.

Jeg betalte da jeg ;) Og nei, det var vel ikke noe avtale om det, jeg syns den som ber ut hvertfall skal tilby seg å spandere. Det går begge veier.

Virka egentlig som om han ikke syns det gikk så verst bl.a. pga det konstante maset jeg hadde om hvor glad han var i meg i flere måneder etterpå (sånn ca 50 tlf enkelte netter, og noen titalls sms'er), som etterhvert endte i at jeg måtte true med politianmeldelse, og bytte telefonnummer :forvirret: Jeg tror egentlig han generelt bare var en snåling.

Endret av Bøllefrøet
Skrevet

Artig at det var en som nevnte Star Wars tidligere i tråden, jeg har hatt en lignende opplevelse. Er et par år siden nå, var ute med en kompis av en kompis. Vi satt på kafè og skulle ta en kaffe sammen. Samtalen gikk litt trått i starten, helt til han spurte meg om jeg hadde sett Star Wars filmene. Jeg sa som sant var at det hadde jeg ikke, og at de ikke var min type film. Han virket litt overrasket over dette, men kom tydeligvis fort over det når han sa "men da kan jeg gi deg en liten innføring da!" Jommen sa jeg liten, han snakket om Star Wars HELE tiden, i ca to timer satt jeg der og hørte på Jabba the hut ditt og luke skywalker datt. Jeg klarte jo ikke komme på noen unnskyldning for å gå.

Det ble med den ene gangen. Kanskje unødvendig å si at jeg har blitt fullstendig vaksinert mot Star Wars.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Artig at det var en som nevnte Star Wars tidligere i tråden, jeg har hatt en lignende opplevelse. Er et par år siden nå, var ute med en kompis av en kompis. Vi satt på kafè og skulle ta en kaffe sammen. Samtalen gikk litt trått i starten, helt til han spurte meg om jeg hadde sett Star Wars filmene. Jeg sa som sant var at det hadde jeg ikke, og at de ikke var min type film. Han virket litt overrasket over dette, men kom tydeligvis fort over det når han sa "men da kan jeg gi deg en liten innføring da!" Jommen sa jeg liten, han snakket om Star Wars HELE tiden, i ca to timer satt jeg der og hørte på Jabba the hut ditt og luke skywalker datt. Jeg klarte jo ikke komme på noen unnskyldning for å gå.

Det ble med den ene gangen. Kanskje unødvendig å si at jeg har blitt fullstendig vaksinert mot Star Wars.

:hoho: :hoho:

Skrevet
Ingen flere?

*dytter denne opp*

Veeel, for en 9-10 år siden var jeg nyskilt og skravla mye på åpen linje. Hadde følgende "vellykka" blinddater:

Han som glemt å fortelle at han var mulatt

Han som glemte å fortelle at han bare hadde en arm

Og han som sa han var nesten to meter høy(stemte ganske bra) og veide 100 kilo... Han veide hvertfall ikke ett gram under 150 kilo...

Chatta med en på nett også, og da jeg møtte han en ettermiddag, bare for å ta en brus, så viste det seg at fyren ertt og slett var *stygg*. Faktisk så ille at jeg nesten ikke klarte å se på ham:( Men han ble skikkelig betatt av meg dessverre, så jeg sleit skikkelig med å bli kvitt ham etterpå, og måtte juge på meg en kjæreste...

Traff samboern på Blink, og litt skremt etter tidligere opplevelser avtalte jeg møte på en kafe, og jeg sa fra på forhånd at jeg hadde planer for kvelden, sånn at det bare kunne bli et kort møte, kjekt for da slapp jeg finne på en unnskydning hvis han var helt håpløs. Men synes jo etterhvert at det var litt synd at jeg måtte dra såpass fort da...

Gjest Kaya83
Skrevet

Veeel, for en 9-10 år siden var jeg nyskilt og skravla mye på åpen linje. Hadde følgende "vellykka" blinddater:

Han som glemte å fortelle at han bare hadde en arm

Og han som sa han var nesten to meter høy(stemte ganske bra) og veide 100 kilo... Han veide hvertfall ikke ett gram under 150 kilo...

Chatta med en på nett også, og da jeg møtte han en ettermiddag, bare for å ta en brus, så viste det seg at fyren ertt og slett var *stygg*. Faktisk så ille at jeg nesten ikke klarte å se på ham:( Men han ble skikkelig betatt av meg dessverre, så jeg sleit skikkelig med å bli kvitt ham etterpå, og måtte juge på meg en kjæreste...

Traff samboern på Blink, og litt skremt etter tidligere opplevelser avtalte jeg møte på en kafe, og jeg sa fra på forhånd at jeg hadde planer for kvelden, sånn at det bare kunne bli et kort møte, kjekt for da slapp jeg finne på en unnskydning hvis han var helt håpløs. Men synes jo etterhvert at det var litt synd at jeg måtte dra såpass fort da...

haha, "morsomt"

Skrevet
Artig at det var en som nevnte Star Wars tidligere i tråden, jeg har hatt en lignende opplevelse.

Nå måååå jeg bare hoppe inn. Det må være noe med Star Wars og avtaler...... :ler:

I mitt tilfelle var det ikke tale om noen egentlig date, for fyren og jeg var bare gode kamerater, men... Vel, da Star Wars ble relansert med forbedret lyd og jeg vet ikke hva så avtalte en kamerat og jeg å gå på kino og se en av de oppfriskede filmene. Samme dag vi skulle gå kontaktet han meg og spurte om jeg kunne hente ut billettene, for han var så busy på jobben. Jeg var på det tidspunkt ganske travel selv, men hva gjør man vel ikke for gode kamerater? Så jeg gikk ned en time før filmen skulle begynne og hentet våre respektive billetter.

Og ventet.

Og ventet.

osv.

2 minutter før filmen startet gav jeg opp og gikk inn og satte meg alene. Ingen kompis hadde dukket opp.

Da filmen var slutt så trasket jeg selvsagt hjem og det første jeg kastet meg over da jeg kom inn hjemme var telefonen (dette var før jeg hadde fått meg mobil): "Hvor pokker ble det av deg?"

Jo, han hadde vært så trøtt etter jobben at han hadde satt seg i godstolen og sovnet fra hele greia.

Forklaringen var grei nok, sånt skjer - men til dags dato har jeg ikke fått pengene for hans billett som han ba meg kjøpe og som han ikke brukte. :frustrert: (Skal forsåvidt leve greit med tapet - men synes ærlig talt ikke det var rett at jeg skulle betale den ;) )

Gjest DreamLilla
Skrevet

heheheehe. morsom tråd.

min verste date:

jeg møtte en fyr via internet. vi hadde mailet i flere måneder før vi møttes.

vi møttes først ute, for å spise.

når vi skulle betale så sa jeg at han kunne få kontanter av meg. han så litt stressa ut og sa at han tok alt på kortet sitt. jaja tenkte jeg. hvis han ville så hvorfor ikke.

noen dager senere kom han til meg. jeg hadde lovet han en middag.

jeg sto i og lagde middag i mens han satt i sofaen hele tiden og ikke gjorde en dritt.

han hadde med seg en vinflaske men skjønte ikke hvorfor siden jeg hadde noen vinflasker ståendes sjøl.

i tillegg klarte han å klage over at jeg ikke hadde lagd maten ferdig til hotel cæsar(!!!) og at jeg ikke hadde spleiset med han den dagen vi var ute og spise.

vi har ikke lenger kontakt.

Skrevet

hehehe, mange bra historier her!

Jeg har ikke hatt så mange dates, de jeg har hatt har vært koselige! =)

Kan vel ikke kalles en date, ikke fra min side iallefall. Jeg trodde vi bare var kompiser, men kvelden endte med at han "tvangskysset" meg :S Skubbet han vekk og var litt forbauset, vet ikke om jeg fikk frem noen ord en gang. Er fremdeles venn med han, men unngår å være med han så ofte, fordi jeg synes han er for tafsete..

Skrevet

:ler:

.....mye rart her,ja........

Men den rareste jeg har hatt, må vel være han som forsvant ut bakveien på restauranten, da han skulle på toalettet. Jeg var vel ikke den rypa som han hadde forestilt seg,da, men normal høflighet er ikke av veien, uansett.

Ikke noe tap for meg heller, han var arrogant og lite deltakende i samtalen, men det var ikke noe gøy der og da.

Skrevet

:overrasket: :klø:

Var det et stort problem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...