MarianneE Skrevet 20. april 2004 #41 Skrevet 20. april 2004 Å herregud! Jeg ler så jeg har vondt i magen! Gi oss flere dates og le av! Forøvrig så vil uttryket "Kamel med to pukkler" få en ny mening for meg nå.....
Gjest Catwoman Skrevet 20. april 2004 #42 Skrevet 20. april 2004 Super tråd!! har vel nesten aldri vært på date, men de få jeg har vært på har bare vært koselige.
Daria Skrevet 20. april 2004 #43 Skrevet 20. april 2004 Samme her... Slutter meg til den. Og etter å ha lest denne tråden, er jeg ikke så sikker på om det blir noen med det første heller...
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #44 Skrevet 20. april 2004 Fy flate for noen historier! Moro. Min er ikke så ille, men her er den. Jeg traff en fyr på chatten, og møtte ham litt etterpå. Han skulle være på besøk i 2 dager hos meg. Og det var forsåvidt greit det da. Bortsett fra at han akkurat hadde trukket 2 visdomstenner, så ut som e ballong og ikke orket å prate. Ingenting skjedde, men det var greit nok å ha besøk. Noen uker etterpå skulle han på besøk igjen, tenkte å gi ham en sjanse til... Han tok t-banen på ettermiddagen, banket på hos meg og kom inn. Tiden gikk utover kveldem, jeg kikket på klokken, gjespet og hintet om at han skulle dra. Han skravlet og skravlet, men var hele tiden klar over hva klokka var. Plutselig sier han "Oi, det går visst ikke t-bane lenger så jeg kommer meg ikke hjem." Jeg ble helt paff, han tenkte faktisk å sove over hos meg. :o Jeg sa irritert i stemmen at jeg da fikk kjøre han et lite stykke på vei. Men siden jeg ikke liker å kjøre i Oslo, skulle jeg bare kjøre ham dit han kunne komme seg på en buss. Men da protesterte han og at at det var ikke vanskelig å kjøre til ham... :evil: Hele veien holdt jeg munn, var sinnsykt irritert og bare glad for at han skulle komme seg vekk. Har ikke snakket med ham etterpå! ---- Har også opplevd svette mannfolk, noe som er sinnsykt ekkelt. Og mannfolk som ikke skifter undertøy eller noe.... Æsj!!!
Sandra Skrevet 21. april 2004 #45 Skrevet 21. april 2004 "du er så elegant du, du er den mest elegante kvinnen jeg noensinne har truffet. Du minner meg om en KAMEL! Eller er det dromedar jeg mener? Nei det må være Kamel, du har jo to pukler!
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2004 #46 Skrevet 21. april 2004 :o Er helt i sjokk jeg - finnes det virkelig sååå håpløse individer der ute? Har møtt interessante og uinteressante folk jeg også, men aldri noen som har oppført seg så inn i granskauen merkelig som mange av disse historiene her forteller om....
Gjest Julie i.i. Skrevet 21. april 2004 #47 Skrevet 21. april 2004 For noen år siden var jeg på besøk hos en fyr som var litt eldre enn meg. Hadde mistanke om at han kanskje likte meg, men var ikke sikkert. Nu vel, vi satt på stua og hørte på/diskuterte musikk. Plutselig reiser han seg opp og går ut på soverommet og der ble han. Jeg gikk bort til soveromsdøra og tittet inn, der satt han på sengekanten, splitter naken med stå... stønnet og bar seg og da hvor pen han syntes jeg var og tryglet meg om å kle av meg. Jeg fikk nærmest panikk og småløp uti gangen hvor jeg fikk rasket med meg sko og jakke. Han sendte meg meldinger etterpå, men jeg svarte ikke på noen av de.
Gjest Nutten Skrevet 21. april 2004 #48 Skrevet 21. april 2004 Min verste date var med en som trodde verste skrives med Æ.
Gjest TomKrus Skrevet 21. april 2004 #49 Skrevet 21. april 2004 Min verste date var med en som trodde verste skrives med Æ. Men det var da ikke så værst det
minniepus Skrevet 21. april 2004 #50 Skrevet 21. april 2004 Var på date med en venn av en venn. Ble sånn fordi alle andre skulle vekk, så jeg inviterte han ut på kino. Først spiste vi, og det var en veldig uinteressant samtale. Han var lite flink til å stille spørsmål og virke interessert i meg. Så så vi tidenes mest tragiske og deprimerende film på kino. Men det kan jo ikke måle seg mot noen av de andre datene...
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #51 Skrevet 21. april 2004 Min verste date blir barnemat i forhold til dette, men forteller likevel... Jeg traff en fyr på byen, søt og kjekk, og vi avtalte date. Jeg var helt i fyr og flamme, kjøpte nye klær osv. Vi avtalte å møtes på en kafe onsdagen kl 20 00. Kl 21 00 var jeg hjemme. Følte jeg lekte Ja/nei leken; han sa ikke et kvekk eller stilte et spørsmål, når jeg gjorde det, svarte han ja/nei....Til slutt fikk jeg hostet frem en unnskyldning om at min fetter hadde kommet på uanmeldt besøk, og at jeg måtte gå. Da spurte han om han kunne ta resten av brusen min.. Har senere fått vite at en annen har vært på date med ham og, og da var han likedan..
lille mor Skrevet 21. april 2004 Forfatter #52 Skrevet 21. april 2004 Min verste date var med en som trodde verste skrives med Æ. Du er vell ikke tannlege vell??
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #53 Skrevet 21. april 2004 [ "du er så elegant du, du er den mest elegante kvinnen jeg noensinne har truffet. Du minner meg om en KAMEL! Eller er det dromedar jeg mener? Nei det må være Kamel, du har jo to pukler!" Nå sitter jeg på datasalen hvor jeg studerer og prøver å slutte å le.
Rotta Skrevet 21. april 2004 #54 Skrevet 21. april 2004 "du er så elegant du, du er den mest elegante kvinnen jeg noensinne har truffet. Du minner meg om en KAMEL! Eller er det dromedar jeg mener? Nei det må være Kamel, du har jo to pukler!" Slike innlegg må ha advarsler!! Drakk te mens jeg leste....
Mel-anie Skrevet 22. april 2004 #55 Skrevet 22. april 2004 Datet en kar jeg møtte på nettet. Skrekk og gru!!!! Sier ikke mer, men nå skal jeg gifte med en annen jeg traff på nettet!!! Og han er bare fantastisk!!!
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2007 #56 Skrevet 23. mai 2007 jeg sender denne opp jeg, det er sikkert mange fæle dater på 3 år:)
Gjest Frysepulver Skrevet 23. mai 2007 #57 Skrevet 23. mai 2007 Herlig tråd! Jeg har vel egentlig bare vært på en ordentlig date i mitt liv og den var veldig hyggelig (han var oppmerksom, spandabel, hadde funnet ut hvilke restauranter som serverte fisk og vegetarretter i tillegg til kjøtt, praten gikk lett og vi hadde en kjempefin kveld )
Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. mai 2007 #58 Skrevet 23. mai 2007 Jeg må bare fortelle en som skjedde med min venninne også. Det er noe av det verste jeg har hørt - ever. En fyr fulgte henne hjem til kollektivet der hun bodde. Ettersom hun ikke hadde noen intensjoner om å ha sex med han, tok hun ham bare med på kjøkkenet. (Som var samlingspunktet i leiligheten) Da han skjønte at hun ikke hadde planer om å ligge med ham stilte han seg midt på kjøkkengulvet, nappa fram utstyret og runka seg til en utløsning mens han stirra på henne. Hun satt målløs ved kjøkkenbordet. Da han var ferdig gikk han, og hun møtte tørke opp etter ham fra golvet. Få dager etterpå møtte hun ham på gata med en høygravid kjæreste!!! Jeg har bare vært på et par dater og de har vært helt greie. Første gangen jeg var på date så slapp han en fjert da.Men han gjorde det ikke med vilje og ble svært flau. *fnis*
Gjest Bøllefrøet Skrevet 24. mai 2007 #59 Skrevet 24. mai 2007 (endret) Jeg har ikke akkurat vært på noen som er så ille som enkelte av dere andre her sine, men kan jo fortelle: Vi spiste pizza, og han insisterte på at vi skulle spleise. Husker ikke helt hvor mye pizzaen kosta, men si den kostet 140 da, og jeg f.eks. ga 60 og han 80. Etterpå presterte han faktisk å si: "Du skylder meg ti kroner!" (dette var kanskje en halvtime etterpå), og jeg sa at det var ok, men så hadde jeg bare noen få kroner i smått, så da sa han at jeg fikk gå og veksle en av lappene mine . Snakk om å være gjerrig! Endret 24. mai 2007 av Bøllefrøet
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2007 #60 Skrevet 24. mai 2007 Jeg har ikke akkurat vært på noen som er så ille som enkelte av dere andre her sine, men kan jo fortelle: Vi spiste pizza, og han insisterte på at vi skulle spleise. Husker ikke helt hvor mye pizzaen kosta, men si den kostet 130 da, og jeg f.eks. ga 60 og han 70. Etterpå presterte han faktisk å si: "Du skylder meg ti kroner!" (dette var kanskje en halvtime etterpå), og jeg sa at det var ok, men så hadde jeg bare noen få kroner i smått, så da sa han at jeg fikk gå og veksle en av lappene mine . Snakk om å være gjerrig! du skylte han vel egentlig bare 5 kroner da.. de siste 5 var sikkert renter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå