Gå til innhold

Din værste date.

Fremhevede innlegg

Gjest Embla s
Skrevet

:hår:

Alle mine dater har vært drømmedater etter å ha lest gjennom denne tråden :hakeslepp:

Ren flaks, kanskje? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror faktisk ikke at jeg har vært på date noen gang :oops:

Og etter å ha lest dette er jeg egentlig ikke lei meg for det.

Skrevet

Gjest skrev:

Jeg fikk mer og mer noia ut over kvelden, men jeg hadde jo han på besøk, så jeg måtte ta han med hjem til meg når kvelden var over. Der insisterte han på å ligge i samme seng som meg, og dumme meg klarte ikke å si nei. Men jeg pakket på meg den tykkeste pysjen jeg hadde, og sa at jeg hadde mensen for å slippe noen tilnærmelser... Men han ville jo kose, da. Og det var da jeg merket grunnen til at han stinket sånn svette - han var nemlig svett over hele kroppen! Det var som å ligge inntil.. ja jeg vet ikke... men en stor, svett, klissete person, i hvert fall. Men ikke nok med det - når vi var alene så begynte han å fise. Og det var ikke sånne diskréte smygere, neida, det var brakfiser med mye lukt. Og han bare latet som ingenting! Ikke et 'unnskyld' eller noe som helst! Jeg var så sjokkert at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre - til slutt måtte jeg åpne et vindu for å få inn litt frisk luft!

:sjokk: :o :o :sjokk:

Hadde nok simulert et lite hjerteinfarkt eller lignene der ja. :eeeh:

Det er da måte på hva man skal finne seg i.

Skrevet

Da jeg var 16 år var på "blind date" med en som var 4 år eldre enn meg, fra Kristiansand, vi reiste på kino, og det var jo greit.

Han var da hyggelig nok, helt til etter kinoen, da sa han at jeg måtte være med hjem til ham for og møte foreldrene hans, skrøt av at jeg var så flott kjæreste.......

Himmel! Vi var på kino bare!!!

Jeg sa jeg skulle ringe ham, har ikke ringt enda, 9 år etterpå.

Har kanskje litt vondt av ham siden han hadde 2,5 timers kjøretur hjem...

Skrevet

Jeg traff en type ute på byen engang og vi skravla i flere timer, han viste meg stor respekt og prøvde seg ikke på noe, derfor gikk jeg med på og treffe han igjen.

Vi bestemte oss da for at vi skulle på kino, men når vi møttes gikk vi fra kino til kino og det var ikke noe spennende og se.

Han lurte da på om vi skulle gå hjem til han og se på film, siden han bodde i sentrum. Jeg tenkte at siden han ikke hadde prøvd seg på noenting ennå tenkte jeg at det ville sikkert bli koselig. Trodde kanskje ikke han var så intresert.

I det vi kom hjem til han og jeg satte meg på sofaen hans, bare kasta han seg over meg og tok tak i ansiktet mitt og pressa tunga si inn i munnen min, jeg klarte etter litt strev og få kasta han av meg, og spurte hva i h.... han drev med, fikk da til svar at han skjønte ikke problemet, for jeg var jo jente og han gutt så han skjønte ikke hvorfor ikke vi kunne ha sex. Jeg prøvde da og forklare at før jeg skulle ha sex med noen så måtte jeg ha følelser for den personen, og det hadde jeg ikke for han. Men det skjønte ikke han. Så jeg gikk.

Ellers så har jeg faktisk vært heldig og bare møtt snille gutter

:-) :-)

Gjest Fighter
Skrevet

Den dårligste må være den det aldri ble noe av. Vi hadde avtalt tid og sted(en trivelig kafe), og han dukket ikke opp. Ingen telefon, ingen meldinger, ingenting. Da jeg ringte han dagen etter å spurte hvor det ble av han sa han bare at han var sammen med en kompis. Jeg ga han en sjanse til og vi avtalte å møtes på nytt, hvor han heller ikke kom. Da han foreslo at vi skulle møtes for tredje gang begynte jeg å bli irritert og sa at jeg gadd ikke lage avtaler når han aldri kom. Da skjønte han selvfølgelig ikke hvorfor jeg var irritert. Jeg møtte han tilfeldigvis på byen en måned senere, da hilste han ikke på meg en gang.

Gjest glamourgirl
Skrevet

:ler: Fantastisk tråd! Jeg hadde en stund chattet med en på nett. VI skulle treffes. Vi avtalte tid og sted, og jeg dro for å møte ham. Vi kjente hverandre igjen med engang, da han hadde kommet over det første sjokket over at jeg faktisk var litt pen. Prøvde han og snakke, det gikk ikke så bra, han siklet og stammet og prøvde febrilsk ikke å se på puppene mine, så han så mest i taket.

Deretter fortalte han at han hadde gått ned 25 kilo på få måneder, så hverken huden eller tøyet satt helt som det skulle (han sa det). Selv om jeg ikke tror jeg er så veldig opptatt av det ytre, var det litt mer informasjon enn hva jeg hadde lyst på :oops: Så begynte han å snakke om alle damene han hadde pult, hvor og hvordan (jeg veit jeg burde ha gått da) Jeg var høflig og prøvde å styre samtalen over på andre emner. Så raskt som høflig mulig fulgte jeg ham til bussen, det var da han sa det, sjekkereplikken som for alltid kommer til å stå spikra i minnet mitt:

"du er så elegant du, du er den mest elegante kvinnen jeg noensinne har truffet. Du minner meg om en KAMEL! Eller er det dromedar jeg mener? Nei det må være Kamel, du har jo to pukler!"

Jeg fikk ham på bussen, og før den hadde kjørt ut fra holdeplassen ringte han og sa at nå trodde han på kjærlighet ved første blikk. Han hadde aldri truffet noen som meg!

(For the record, jeg var snill med ham, og forklarte på en pen måte at jeg ikke følte det samme. Jeg lo ikke av ham og har heller aldri fortalt noen om daten vår, som kunne komme til å vite hvem han var :wink: )

Skrevet
Jeg tror faktisk ikke at jeg har vært på date noen gang :oops:

Og etter å ha lest dette er jeg egentlig ikke lei meg for det.

Samme her...

Gjest Anonymous
Skrevet

"du er så elegant du, du er den mest elegante kvinnen jeg noensinne har truffet. Du minner meg om en KAMEL! Eller er det dromedar jeg mener? Nei det må være Kamel, du har jo to pukler!"

:hoho::hoho:

Som gutt må jeg huske denne replikken :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Da han gikk ut for å trekke frisk luft og det tok så lang tid at jeg gikk for å se etter han; og fant han klinende med en annen dame :o

Skrevet

:klaske::hoho:

Skrevet

Min absolutt værste date var en meget spesiell opplevelse. Vi hadde bare veldig kort hilst på hverandre en gang på en større fest og noen venner av oss mente at vi burde bli bedre kjent. Jeg visste derfor hvordan han så ut, men det var også alt.

Vi møttes i baren til restauranten hvor vi skulle spise. Da jeg ankom satt han og gråt! :o Han hadde nemlig mistet sin kjære gamle hund. Jeg skjønte selvsagt at dette var vondt å prøvde å trøste så godt jeg kunne. Da han fremdeles bablet om hunden etter en time, ble jeg litt oppgitt og gjorde alt jeg kunne for å skifte tema.

Men det ble bare værre utover i måltidet da han begynte å ramse opp alle som hadde forlatt ham på den ene eller andre måten. Stakkaren hadde det bare sååå vondt fortalte ham. Og han var sååå glad for at han hadde en møtt en dame som var å stole på. Ble litt paff da, for jeg satt nemolig og planla hvor raskt jeg kunne forsvinne uten å virke uhøflig.

Enda paffere ble jeg da vi skulle ta farvel. (Han hadde selvsagt invitert meg med hjem for en nightcap, men jeg avslo bestemt.) Da fortalte han at det var en og en halv måned siden bikkja døde!!!! :o

Ettersom vi har felles venner så fikk jeg høre hans versjon av kvelden. Han var veldig skuffet over at han hadde truffet nok en dame det ikke gikk ann å stole på. Jeg fikk ikke akkurat glitrende omtale nei!

:ler:

Skrevet

*ironisk* Nei, litago, du er ikke til å stole på, maken til egoistisk ku har jeg aldri vært ute for *slutt ironisk*

Kjempebra tråd, har bare vært på én date i mitt liv jeg, og den helten skal jeg gifte meg med om to måneder, så den kan ikke ha vært mislykket :ler:

Velvel, ikke 100% vellykket heller da. Dessverre hadde nemlig kameraten hans bestemt seg for at den dama måtte han finne ut hvordan var, jeg måtte jo godkjennes før helten min skulle få lov til å gå videre!

Dermed ble kameraten med :o Han var med oss og spiste, han var med oss og bowlet, men heldigvis hadde vi kun to billetter til kinoen, så da ble vi endelig kvitt ham. Vi så Jurassic Park II, jeg satt forrest i kinoen for første gang i mitt liv, og jeg holdt på å slå ned stakkars helten, fordi jeg kvakk hele tida :hoho: Tror jeg sjarmerte ham nokså grundig da, for det tok bare et par uker før vi ble orntli sammen, og nå har vi holdt sammen i 6 1/2 år og skal gifte oss 19.juni :bryllup:

Skrevet

Jeg må bare fortelle en som skjedde med min venninne også.

Det er noe av det verste jeg har hørt - ever.

En fyr fulgte henne hjem til kollektivet der hun bodde. Ettersom hun ikke hadde noen intensjoner om å ha sex med han, tok hun ham bare med på kjøkkenet. (Som var samlingspunktet i leiligheten)

Da han skjønte at hun ikke hadde planer om å ligge med ham stilte han seg midt på kjøkkengulvet, nappa fram utstyret og runka seg til en utløsning mens han stirra på henne. Hun satt målløs ved kjøkkenbordet.

Da han var ferdig gikk han, og hun møtte tørke opp etter ham fra golvet.

Få dager etterpå møtte hun ham på gata med en høygravid kjæreste!!!

Skrevet

Kjempe bra tråd!!

Latterkrampen sitter godt i magen..

Gjest Moonshadow
Skrevet
Jeg må bare fortelle en som skjedde med min venninne også.  

Det er noe av det verste jeg har hørt - ever.

En fyr fulgte henne hjem til kollektivet der hun bodde. Ettersom hun ikke hadde noen intensjoner om å ha sex med han, tok hun ham bare med på kjøkkenet. (Som var samlingspunktet i leiligheten)

Da han skjønte at hun ikke hadde planer om å ligge med ham stilte han seg midt på kjøkkengulvet, nappa fram utstyret og runka seg til en utløsning mens han stirra på henne. Hun satt målløs ved kjøkkenbordet.  

Da han var ferdig gikk han, og hun møtte tørke opp etter ham fra golvet.

Få dager etterpå møtte hun ham på gata med en høygravid kjæreste!!!

:o

For en idiot...

Skrevet

:hoho:

Fantastisk tråd... godt å vite at det ikke bare er meg som er dustemagnet. For jeg har truffet noen merkelige fyrer.

Den rareste daten jeg har vært ute for må ha vært en blinddate jeg var på da jeg var 19-20 år: Hadde en kompis som jeg kjente fra et annetsted i landet som kom til hjembyen min for å studere. Vi var ute en del ganger uten at det ble til noe mer enn vennskap. Så en dag ringte en av romkameratene hans (som jeg aldri hadde møtt) og fortalte at han hadde lyst til å bli kjent meg meg, for han hadde hørt så mye pent om meg (det var jo hyggelig..). Etter mye overtalelse (han ringte mange ganger) avtalte vi å møtes ute ikke pånoe fancy sted nei... han vile møtes på verdens kjipeste kafé. Mer et venterom på hurtigbåtkaia egentlig.

Vi møtes: han ser egentlig helt ok ut.

Han begynner å snakke: virker helt ok, begynner å like han.

Han fortsetter å snakke:

Han: Har du hørt om noe som heter Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige ?

Jeg: Hæ?

Han: Ja...du har kansje hørt om mormonere da?

Jeg: Jo....

Han kunne da fortelle masse om at han var ordinert som prest i USA sommeren i forveien (husker ikke alt nå). Resten av "daten" vår var hans forsøk på å frelse meg. Jeg måtte spørre og - ja - han var for flerkoneri og det måtte jeg respektere om det skulle være at vi skulle gå så langt.

Det ble med den daten.

Ikke at jeg har noe imot relgiøse personer, men en person som inviterer segselv på en blinddate for å frelse sin utkårede og snakke åpent om mulighetene for at det vil bli introdusert flere koner etter av vi har giftet oss (Noe han snakket om som om det skulle være en meget stor mulighet for) ble for sært for meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Her var det virkelig mye god lesning!

En bekjent av meg hadde avtalt møte med en fyr hun hadde truffet via kontaktannonse. Han skulle komme hjem til henne.

Til avtalt tid dukka han opp og hun ser med en gang at dette er ikke typen for henne overhodet. Men man kan jo ikke stikke av fra sitt eget hjem! Hun skjenket kaffe og de satt og småsnakket en liten stund, inntil han plutselig sa at han måtte ned til bilen en tur. Siden han ikke var sikker på adressen hennes hadde han bare puttet penger for ett kvarter på parkometeret, og nå måtte han ned og ordne mer parkeringstid.

Heldigvis dukka fyren aldri opp igjen!

Han hadde det nok på samme måte som henne, for han satt ytterst på sofaen den stunda han var der. Og hun var utrolig lettet og glad - og lærte oss andre at vi aldri skal møte en blind-date hjemme, men heller ute på offentlig sted.

Skrevet

Jeg har bare hatt en date :P (eh.. tror ikke det var fler..)

Den var fin den, hun var flink og oppvartelig. Følte jeg lærte en del også, det skjedde så mye følte jeg. Vi spilte sjakk, pratet ute, spiste en kjapp middag og så på en film på tven hennes som jeg ikke orket å se ferdig akkurat da. Hun viste at hun ikke var helt super jentete med å vise fram star wars filmene hennes(for håpe hun ikke er her nå :oops: ). Men så gikk hun for fort frem tror jeg.

De har alltid gjort det :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...