AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Selvfølgelig oppdager en et vepsebol under verandatrappa nå når samboeren erbortreist... spylte det mmed hageslangen så det løsnet og sprang inn. Et par hissige veps som stanga på verandadøra men ble ikke den svermen jeg forestilte meg. Vil de forsvinne nå? Evt noen gode kjerringråd for morgendagen? Anonymous poster hash: 6fafc...a0b
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Støvsuger, skru på, la stå. Anonymous poster hash: 08323...d17
Gjest HappyWaffle Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Spray bolet sent om kvelden. Vent til neste natt, og tre en stor plastpose over bolet. Skjær det ned med en kniv, og knyt posen straks igjen. Hvis du tar vepsebolet rett i en pose, uten å spraye det først, kan du legge det i fryseren for å drepe vepsen. bruk klær som vepsen ikke kan stikke igjennom og bruk gjerne pakketeip ved åpningene. eller gjør som faren min gjorde: slå det ned og løp som faen
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #4 Skrevet 2. august 2022 On 7/19/2013 at 11:43 PM, Guest HappyWaffle said: Spray bolet sent om kvelden. Vent til neste natt, og tre en stor plastpose over bolet. Skjær det ned med en kniv, og knyt posen straks igjen. Hvis du tar vepsebolet rett i en pose, uten å spraye det først, kan du legge det i fryseren for å drepe vepsen. bruk klær som vepsen ikke kan stikke igjennom og bruk gjerne pakketeip ved åpningene. eller gjør som faren min gjorde: slå det ned og løp som faen Forsvinner vepsen om du bare slår ned bolet? Anonymkode: 34419...f70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå