Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen gode erfaringer med treningsBH med åpning foran? Og hvilken har du?

Kan event. bruke med ryggåpning også, men da må den kunne lukkes foran på "vrangen" før jeg drar den rundt ryggen slik at den blir rett vei igjen.... Dårlig forklart, men har en skulder som gjør det vanskelig å feste rygghektene. BH-er somhverken har åpning foran eller bak rt uaktuelle.

Jeg har stor byste.

(Jeg vet det er flere tidligere BH-tråder, men fant ikke noe om hekter foran.)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pleier folk å hekte BHen bak? Det får ikke jeg til! Hektet den alltid foran, snur den og så trekker opp skulderstroppene.

Beklager avsporing. Har ingen tips og er enda dårligere enn deg til å forklare! :-p

Anonymous poster hash: b14b3...57f

• Liker 1
Gjest HappyWaffle
Skrevet

du kan ikke bruke trenings BH som du bare trer over hodet da? de syns jeg egentlig er best. men har du prøvd å google det? kan finnes noen nettsider som har det :)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Swegmark og Shock Absorber har slike. Kjøp de via eBay f.eks.

http://www.swegmark.com/product-range/sports-bras/successful/106

http://www.shockabsorber.co.uk/en/products/active-range/active-zipped-plunge/

H&M har en sports-BH med glidelås forran og justering bak. Jeg har denne og er kjempefornøyd. Ingen dissing av pupper her. Og den er mye billigere enn de over også. Men kan kanskje bli litt liten til større pupper (jeg har B/C og har en slik i medium)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Åååh, den var fin da! :)

H&M sin er ganske lik, men vil tro det er hakket bedre kvalitet på denne :)

Gjest avocadoen
Skrevet

H&M sin er ganske lik, men vil tro det er hakket bedre kvalitet på denne :)

Hmm, jeg har ikke sett noe sånt på H&M, men skal sjekke det ut.

Jeg har små pupper, så for min del er det vel ikke så viktig med bra kvalitet :P

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Uæææ håper de ikke forsvinner fra hyllene, for jeg vil ha en til. De har den ikke i nettbutikken, men har sett den i større H&M-butikker.

Skrevet

Synd de ikke kommer i litt større størrelser.

De jeg har funnet ,har alle spiler og knepping bak.Upraktisk når en blir svett som en ost og har problemer med å få arma bakover til hektene.Ugh!

Skrevet

Takk for svar! :)

Jeg er så stiv at jeg ikke klarer å hempe BH-en på ryggen + har en kranglete skulder... -.-

Jeg liker heller ikke de man trer over hodet og synes dessuten det blir klønete å få det til når man må ha minimum cupstr. DD.

Rart ikke åpning foran er mer vanlig!

AnonymBruker
Skrevet

Swegmark og Shock Absorber har slike. Kjøp de via eBay f.eks.

http://www.swegmark.com/product-range/sports-bras/successful/106

http://www.shockabsorber.co.uk/en/products/active-range/active-zipped-plunge/

H&M har en sports-BH med glidelås forran og justering bak. Jeg har denne og er kjempefornøyd. Ingen dissing av pupper her. Og den er mye billigere enn de over også. Men kan kanskje bli litt liten til større pupper (jeg har B/C og har en slik i medium)

Den med glidelås, vet noen hvordan glidelåsen er? Noen glidelåser blir så fort slitt, og glir ned av seg selv. Og med tung byste som presser på, så ser jeg for meg litt uheldige situasjoner.. ;)

Anonymous poster hash: 2454d...043

AnonymBruker
Skrevet

Hmm, jeg har ikke sett noe sånt på H&M, men skal sjekke det ut.

Jeg har små pupper, så for min del er det vel ikke så viktig med bra kvalitet :P

Alle pupper fortjener bra kvalitet. Bare sier det... hilsen mann :)

Anonymous poster hash: abdfd...a23

Gjest TinaT
Skrevet

Alle pupper fortjener bra kvalitet. Bare sier det... hilsen mann :)

Anonymous poster hash: abdfd...a23

Det trenger ikke være bra fordi det er dyrt.

Til TS: Jeg har en trenings-Bh med hemper som lukker framme og elsker BH`en. Har også en som tres over hodet, men det synes jeg er så mye stress at jeg foretrekker lukking framme. Er på jakt etter en ny lik - kjøpte den for noen år siden på en sportsbutikk i nærheten.

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Den med glidelås, vet noen hvordan glidelåsen er? Noen glidelåser blir så fort slitt, og glir ned av seg selv. Og med tung byste som presser på, så ser jeg for meg litt uheldige situasjoner.. ;)

Anonymous poster hash: 2454d...043

Glidelåsen funker aldeles fint den. Holder seg på plass som alt annet. H&M sin har også justering bak og justering på skuldrene. Man kan faktisk ta den av uten å ta av trøya først.

Skrevet

Lukker alltid hektene foran uansett, og så snur den bak på ryggen.

Har aldri sett en bh hvor det ikke går an...

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Lukker alltid hektene foran uansett, og så snur den bak på ryggen.

Har aldri sett en bh hvor det ikke går an...

SportsBH'er er det vi snakker om her. Og de fleste på markedet, er slik man trer over hue. Totalt håpløst og et hærk å få på og værre å få av :P

Skrevet

SportsBH'er er det vi snakker om her. Og de fleste på markedet, er slik man trer over hue. Totalt håpløst og et hærk å få på og værre å få av :P

De fleste sports BH-ene mine har normale hekter bak. Trenger ikke tres over hodet.

Gjest TinaT
Skrevet

De fleste sports BH-ene mine har normale hekter bak. Trenger ikke tres over hodet.

For oss med store bryster er lukking foran det beste når vi skal trene. Da klarer man å ha BH`en såpass stram at den gir nødvendig støtte. Å lukke en stram sports-BH bak er et hekkan - de blir ikke stramme nok for meg i hvert fall. Den typen som må tres over hodet er enda verre - først et stress å få på - så er det et stress igjen når den skal av en svett kropp. Men på er det desidert verste.

Lukking foran er best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...