J.K. Rowling Skrevet 17. april 2004 #1 Del Skrevet 17. april 2004 Er fra naturens side lita og relativt spinkel (160 cm, 51 kg). Overkroppen er smal, mens hoftene er relativt brede. Synes det er så vanskelig å finne bukser. Er det flere der ute med en litt uproposjonert figur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 17. april 2004 #2 Del Skrevet 17. april 2004 Uproposjonert? Ja forsåvidt. Men jeg legger stort sett på meg over vomma... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSol Skrevet 18. april 2004 #3 Del Skrevet 18. april 2004 Hehe, kjenner til den ja! Om jeg ikke passer meg eser stumpe ut som en ballong Tror jeg har sånn magisk magnet rumpe som suger fettet ut av alle sjokolladene den ser. Trenger ikke spise dem engang :evil: å passe meg for å ikke legge på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 18. april 2004 #4 Del Skrevet 18. april 2004 Du er nøyaktig like høy og veier like mye som meg! Og jeg har større hofter enn overkropp, emn enkelte syns det bare er pent, og noen bryr seg filla om hoftepartiet og vil bare ha pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 18. april 2004 #5 Del Skrevet 18. april 2004 ..... og noen bryr seg filla om hoftepartiet og vil bare ha pupper. Mens andre bryr seg ikke om en spes. kroppsdel - men HELE mennesket - og personligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 18. april 2004 #6 Del Skrevet 18. april 2004 Ja, kjenner meg igjen! Vanskelig å finne kjoler, som er passe overalt! Enten er de passe i livet og for trang over rumpa, ellers er de passe over rumpa og for vid i livet...Ikke så greit det nei... Men det er bare meg selv som irriterer meg over det da. Når jeg tenker over det, vil jeg heller legge på meg på rumpe/lår enn på magen, da jeg syns det er penere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #7 Del Skrevet 18. april 2004 JA, jeg kjenner meg igjen!!! Er 162 cm høy og veier 64 kg, overkroppen er slank, alt fettet er rundt hofter og rumpe, + litt på mage og lår... Veldig vanskelig finne klær!! (også blir det så jeg tenker... "nei jeg venter til jeg blir slank, DA skal jeg shoppe!!!") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #8 Del Skrevet 18. april 2004 Men det er bare meg selv som irriterer meg over det da. Når jeg tenker over det, vil jeg heller legge på meg på rumpe/lår enn på magen, da jeg syns det er penere... Sukk...Jeg legger på meg rundt magen, har en flott rompe og smale lår, men magen min disser. Usj, kor stygt. Gruer meg til bikinisesongen :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2004 #9 Del Skrevet 18. april 2004 Sukk...Jeg legger på meg rundt magen, har en flott rompe og smale lår, men magen min disser. Usj, kor stygt. Gruer meg til bikinisesongen :-( Sit-ups er ein fin ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå