Chenet Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Jeg trenger sko som kan brukes til høsten sammen med kjole eller skjørt. Pumps, veldig høye høler, sandaler og ballerina er ikke aktuelt, men det er litt for tidlig for støvletter. Forslag til hva som kan funke?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Converse kan ofte være tøft til kjole og skjørt:)Anonymous poster hash: e93ea...029
Chenet Skrevet 19. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2013 Heh, ja det er jeg enig i men jeg er over 40 og jobber i et kontormiljø der det ikke passer seg helt Beklager, glemte å ta det med men det er jo relevant for å foreslå noe som kan funke
Gjest Lille-pus Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 (endret) Ta en titt på sidene til Enzo-poli for å se om du kan finne litt inspirasjon Velg "walking" under kolleksjon, og du finner noen sko med litt hæl. Dette er sko som er gode på min fot. Vinkelen mellom hæl og forslår er perfekt for å unngå belastning. Så se om du finner inspirasjon til skotyper du liker og som du synes kan passe Edit: lenke ja... Her: www.enzo-poli.no/walking/ Endret 19. juli 2013 av Lille-pus
Gjest Lille-pus Skrevet 19. juli 2013 #6 Skrevet 19. juli 2013 chelseaboots? Ser slik utimage.jpg Veeellll...... Det ville ikke vært mitt valg, og jeg er på alder med TS og jobber i samme type miljø Jeg ville velge 'gå sko' med hæl. Altså ikke pumps, men sko som er lit mer solide i hæltykkelse og dekker litt mer av foten siden det er til høstbruk hun tenker seg, - slik jeg forstår henne 1
Chenet Skrevet 20. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2013 Chelseabootsene var kjempefine, men sånne sko blir litt "halveis" siden de er kuttet i toppen føler jeg Jeg kikket på Enzo Poli og fant noen der som jeg tror kan funke, har sett noen tilsvarende på nett andre steder og. Flere gode ideer ? Jeg fant disse som jeg likte: http://www.brandos.no/brako/mago-6913-negro/a69849
Gjest Lille-pus Skrevet 20. juli 2013 #8 Skrevet 20. juli 2013 (endret) Muligens en ide å tenke på om du skal bruke dem til/fra kontoret (og bytte sko på kontoret), eller om du skal ha sko som du kan bruke fra du forlater hjemmet om morgenen og helt til du er hjemme igjen på ettermiddagen. Sier det fordi boots, av alle typer, vil etter rundt 9-10 timer på bena som regel bli klamme. Et par gode høstsko vil, av naturlige årsaker side de ikke er like 'lukkede' gi bena mer luft. - bare ment som et huskepunkt dette altså Vi har litt ulik stil, så jeg trekker meg stille tilbake i et hjørne og følger tråden med interesse Endret 20. juli 2013 av Lille-pus 1
Gjest Nanne70 Skrevet 20. juli 2013 #9 Skrevet 20. juli 2013 Ta en titt på Eccosko sine sider, de har mye fint og skoene er veldig behagelige
Gjest TinaT Skrevet 20. juli 2013 #10 Skrevet 20. juli 2013 Ecco har mye fint, det har også Vagabond .. Likte Enzo Poli også - som ble linket til over her. Jeg bruker mye skjørt og kjole - er voksen og jobber i et stort kontormiljø ... Synes det er finest med flate sko til skjørt og kjole til hverdags.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå