Midnattsol Skrevet 18. april 2004 #21 Del Skrevet 18. april 2004 Takk. GÅr det an å bestille smaksprøver derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 18. april 2004 #22 Del Skrevet 18. april 2004 Ingen som spiser vanlige brødskiver her ? Jeg synes det funker bra i allefall Gjerne med et glass melk, juice og så en kaffe etterpå. Har stort sett alltid dårlig tid, så det hender at jeg ikke rekker frokost, eller så går det litt vel fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 18. april 2004 #23 Del Skrevet 18. april 2004 Ingen som spiser vanlige brødskiver her ? Jeg synes det funker bra i allefall Gjerne med et glass melk, juice og så en kaffe etterpå. Har stort sett alltid dårlig tid, så det hender at jeg ikke rekker frokost, eller så går det litt vel fort ja, jeg.. les innlegget mitt som jeg har skrevet lengre opp (eller forrige side) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katti Skrevet 18. april 2004 #24 Del Skrevet 18. april 2004 spiser knekkebrød med ost på eller grovbrød med ost å syltetøy på og et glass melk eller juice :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. april 2004 #25 Del Skrevet 18. april 2004 Skal jeg jobbe eller på tidlig forelesning blir det frokostblanding. Har dårlig appetitt så tidlig på morgenen, men må få i meg et eller annet. Ellers blir det ca 2 brødskiver med et eller annet pålegg (postei, egg, skinke eller annet kjøttpålegg, italiensk salat, diverse oster er det som går igjen), drikker et par glass melk eller av og til appelsinjuice til. I helgene når jeg og samboeren spiser sammen gjør vi litt mer av det, vi dekker bord, koker egg og steker brød, tar oss rett og slett bedre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 18. april 2004 #26 Del Skrevet 18. april 2004 Frokost spiser jeg nesten aldri,ikke hvis jeg skal på jobb iallefall. Prøver å få i meg et glass melk/sjokolademelk, og kanskje en banan hvis jeg har. Er ikke sulten om morgenen,men når klokka nærmer seg 12 og det er lunsj,så skriker magen etter mat Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 19. april 2004 #27 Del Skrevet 19. april 2004 1-2 skiver brød med ost eller kjøttpålegg + 1 stor kopp te + vann...fungerer ikke uten frokost, selv om den kan være vanskelig å få ned :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 19. april 2004 #28 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg spiser yoghurt naturell med div frukt i, til frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ra|cer Skrevet 19. april 2004 #29 Del Skrevet 19. april 2004 Spiser sjelden frokost, har ikke matlyst.. Men de gangene jeg spiser så blir det brødskive med godt pålegg og et glass juice eller sjokomelk! =) I helgene er det ofte fullt oppdekka bord med ferske bakevarer og masse nam pålegg! Liker helgene best jeg. Er ganske greit å spise på jobb og, masse å velge mellom der og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 19. april 2004 #30 Del Skrevet 19. april 2004 Frokost 1 (kl. 06.15): 40g proteinpulver i 2 dl vann Frokost 2 (kl. 08.30): Som regel 1 knekkebrød med kalkunskinke + grønt I helgene spiser jeg også grovbrød eller havregrøt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. april 2004 #31 Del Skrevet 19. april 2004 Eier ikke matlyst om morgenen, så jeg tar med mat på skolen som jeg spiser etter andre time. Da er det som regel litt frukt eller 2 brødskiver med hvitost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 19. april 2004 #32 Del Skrevet 19. april 2004 Akkurat nå er jeg inne i en periode hvor jeg spiser mye havregrøt. Ellers spiser jeg yogurt. Drikker en del vann og tar tran-piller. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 19. april 2004 #33 Del Skrevet 19. april 2004 Frokosten er ca sånn ved lunsjtider...aldri sulten når jeg står opp. Kanskje ikke helt bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy-M Skrevet 19. april 2004 #34 Del Skrevet 19. april 2004 Kl. 07.30 spiser jeg som regel 40-50 g proteinpulver i 2 dl melk Et par timer senere spiser jeg som regel en ny "frokost", og da blir det som regel et knekkebrød eller en skive fedonbrød med gulost eller kalkunpålegg. Frokostgrøt er også kjempegodt, men det får jeg ikke tid til å lage før jeg drar på jobb, så det blir helgefrokost :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #35 Del Skrevet 19. april 2004 Grøt den gang jeg var singel og a-menneske.. Nå som jeg er blitt påvirket av et vist murmeldyr; polarbrød med bringebærsyltetøy..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anneline Skrevet 19. april 2004 #36 Del Skrevet 19. april 2004 Havregrøt med noen spiseskjeer multebær i. Av og til ristet brød med syltetøy hvis matlysten er dårlig. En dobbel espresso er også et must. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 19. april 2004 #37 Del Skrevet 19. april 2004 2 brødskiver, enten med pålegg eller ristede med smør og gulost, eller bare smør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddl Skrevet 19. april 2004 #38 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg spiser som oftest 2 skiver med brunost, hvitost eller leverpostei.. Vist jeg ikke har brød i hus blir det 2 grove knekkebrød med brunost på! Vann til maten- av å til et glass appelsinjuice også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #39 Del Skrevet 19. april 2004 Frokost MÅ man ha!! To skiver grovbrød med makrell i tomat + en STOR kopp kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 19. april 2004 #40 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg spiser en skive grovt brød med gulost + et glass appelsinjuice, og kanskje et eple i bilen på vei til jobb. Ikke så mye, men har tidlig lunsj på jobben (for å være helt ærlig er det fordi jeg som regel begynner litt sent...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå