Lizzie Skrevet 20. april 2004 #41 Del Skrevet 20. april 2004 Rekker så godt som aldri frokost hjemme før jeg drar på jobb. Til gjengjeld tar jeg gjerne en Yoghurt når jeg kommer frem (sånn som nå). I tillegg deler jeg opp lunsjen sånn at jeg tar litt i 10-tiden og litt i 2-tiden. I helgene derimot er det full pakke. Liker godt de dagene mannen står opp først og lager skikkelig engelsk frokost.... men det er ikke så ofte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. april 2004 #42 Del Skrevet 20. april 2004 Dere spiser jo ingenting. Jeg kan enten hive i meg 2-3 brødskiver med et eller annet. Ellers går det i yoghurt med havregryn eller havregrøt. Noen ganger en banan i tillegg. Melk drikker jeg ikke, men da blir det vann eller saft. Jeg er vel ikke så sunn, men er ikke overvektig heller. Er alltid sulten - uansett når på døgnet. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 20. april 2004 #43 Del Skrevet 20. april 2004 Hmmm.... spiser stort sett to skiver m rugbrød eller grovbrød m kjøttpålegg eller ost, et glass appelsinjuice eller sk.melk, kaffe eller te. Ca en gang i mnd er det full pakke m egg/bacon/bønner, mmmmm Er på vei ned i vekt og prøver å kutte ut sukker og godter, ellers hadde jeg nok spist finere brød og litt syltetøy på osten iblant... og en diger kaffelatte m masse sukker....sukk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #44 Del Skrevet 21. april 2004 Smootie her og (ca 100 g tofu naturell, 1 banan og bær ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asianpie Skrevet 21. april 2004 #45 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg får sjelden tid til å spise skikkelig frokost. Men det første jeg gjør hver morgen når jeg er i kjøkkenet, er å ta et stort glass med kaldt vann. Det er godt! Hmm, hvis jeg har tid pleier jge å spise en eller to brødskyver med ost/magert pålegg på. Synes appelsinjuice også er godt å drikke om morran noen ganger, eller lettmelk. Har jeg enda bedre tid tar jeg litt tid og finner noe frukt fra kjøleskapet også. Idag hadde jeg veldig lite tid på meg. Spiste bare 2 jordbær + et glass vann før jeg dro hjemmifra. :0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 21. april 2004 #46 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg spiser litt av den grønne "Go Dag" frokostblandingen (den med banan) og en kopp te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå