Agurk Skrevet 17. april 2004 #1 Del Skrevet 17. april 2004 Frokost er dagens viktigste måltid. Jeg lager meg alltid en smoothie til frokost bestående av: 1 banan Litt biola Litt melk Frosne bær Protein pulver Mettende, sundt og man blir full av energi, og mett kjempe lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2004 #2 Del Skrevet 17. april 2004 Hva slags proteinpulver..? Navn, hvor får man tak i.. Hopper som regel over frokosten jeg, fordi det er så tungt å tygge så tidlig på morgenen - men en slik smoothie hørtes jo ut som noe selv jeg kunne få ned så tidlig på dagen. For jeg vet jo at frokost er viktig! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2004 #3 Del Skrevet 17. april 2004 Fint lite.... :-? Er så matlei at det begynner å bli ein lidelse å få i seg næring. Hugsar ikkje sist eg følte meg sulten. Er litt fælt i grunnen. Slikt proteinpulver hadde eg kanskje hatt godt av, kva, kor, korleis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 17. april 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 17. april 2004 Har kjøpt mitt proteinpulver i Sverige, det heter "Protein 100% Egg" fra " M Double You". Men proteinpulver er jo å få kjøpt på helsekosten her til lands også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 17. april 2004 #5 Del Skrevet 17. april 2004 Veldig lite. Har ikke tid hjemme på morgenen og på jobb blir det småspising innimellom jobben. I helgene tar vi oss bedre tid til det. Dekker på bordet har har rundstykker/brød, av og til kokte egg/speilegg, pålegg som ost, skinke, leverpostei, rekesalat, syltetøy, makrell i tomat +++ , agurk, tomat, te og juice. Hvilket proteinpulver, det lurer jeg også på!! Tror jeg må kjøpe meg en form for mikser så jeg kan lage smoothies jeg også, for det er jo kjempedeilig. Det kan jo også brukes som mellommåltid og f.eks før trening og på kvelden hvis man blir sulten og ikke skal ha noe stort måltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 17. april 2004 #6 Del Skrevet 17. april 2004 Der svarte vi samtidig. Forresten må man jo heller ikke ha proteinpulver i smootien da, men kanskje det er lurt? Har du mye i da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 17. april 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg bruker bare en god gammeldags stavmikser til å lage smoothies. Funker kjempe bra. Jeg har i en måleskje med pulver( følger med i boksen) 25 ml... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2004 #8 Del Skrevet 17. april 2004 Takker for tips! Smoothies skal bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 18. april 2004 #9 Del Skrevet 18. april 2004 Lite grovt rundt knekkebrød, stort sett med makrell i tomat på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Esther Skrevet 18. april 2004 #10 Del Skrevet 18. april 2004 Bare frukt ... masse frukt (minst 4-5 stk.) ... For jenter er det helt ideelt å spise frukt til frokost - kan lese mer om det på www.jentemat.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 18. april 2004 #11 Del Skrevet 18. april 2004 Proteinpulver rørt ut i skummet melk, tilsatt 4-5 ss havregryn, 1 ts linfrø og litt fersk frukt. Sunt, godt og næringsrikt. Ser flere lurer på proteinpulver. Det finnes mye forskjellig på markedet, og med ulike smaker. Det er mulig å få gratis smaksprøver hos både www.proteinfabrikken.no og www.athletic-city.no. Greit å prøve litt forskjellig da proteinpulver er ganske dyrt, og selges i store kvanta. Dumt å sitte med en firekilos-bøtte med en smak man ikke liker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 18. april 2004 #12 Del Skrevet 18. april 2004 Veldig sunn: to litt grove brødskiver med nutella og melk/sjokomelk Neida, jeg spiser da ikke bare nutella og drikker sjokomelk. går mye i eplejuice og grove tebriks med ost på osv. eller yoghurt Har også kjøpt smoothies noen ganger, kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 18. april 2004 #13 Del Skrevet 18. april 2004 Havregrøt med kanel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 18. april 2004 #14 Del Skrevet 18. april 2004 1 - 2 glass vann. 1-2 kopper kaffe med en skvett melk i. 1 skive brød, med gulost, jordbærsyltetøy eller fårepølse... uten smør. Vitaminer, dvs. multimineral/vitaminpille, c-vit og b-vit. trantabl. Av og til en banan, i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #15 Del Skrevet 18. april 2004 Kaffe og restene etter gårdagens middag;P (evnt rundstykker, grovt brød el.bagels med lett philadelphia-nam!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlleyCat Skrevet 18. april 2004 #16 Del Skrevet 18. april 2004 Spiser ikke frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. april 2004 #17 Del Skrevet 18. april 2004 Har bestilt smaksprøver, men det kommer ikke opp noe på http://www.athletic-city.no./ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rio Skrevet 18. april 2004 #18 Del Skrevet 18. april 2004 spiser mye delikatess knekkebrød fra wasa.. med hvitost, postei, kalkun eller smørbar skinkeost.. og rugbrød med crabsticks og lett majo er jo nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 18. april 2004 #19 Del Skrevet 18. april 2004 Midnattsol: Prøv her: http://www.athletic-city.no/shop/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2004 #20 Del Skrevet 18. april 2004 Frokost?? Ikke på dagene med tidligvakt nei.. På andre dager er det god frokost med kjæresten, og da kommer alle påleggsorter ut, grønt og melk hører også med.. Caro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå