AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Hei! Jeg VET at jeg ikke skal bruke hvitt, rødt og svart i bryllup. Og jeg vet også at jeg ikke skal bruke veldig stramme, korte eller utringa kjoler.. MEN, jeg har funnet en veldig fin kjole.. Finner ikke no bilde av kjolen på nett, men den er figurnær, og svart og lysegrå, litt over knærne. Litt som denne:http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/sparkz-2216/danielle-dress-221660-14/ MEN, min kjole er lengre (til knærne), har lysegrått stoff (veldig fin farge, ikke kjedelig grå)over puppene som er liksom litt "drapert" på en måte, også er det en sløyfe så den gir et mer søtt enn sexy uttrykk.. Og mine pupper er inni kjolen... Det er forøvrig ikke et kirke bryllup, og kun de aller nærmeste er med på sermonien. Vi kommer til middag og fest. Hva tror dere? Ingen spydigheter takk. Anonymous poster hash: df7d0...a54
Gjest Offensive Pie Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Om den går til knærne, ser jeg ikke problemet, spesielt siden dere "bare" skal komme som kaffegjester. Ta på litt fargerikt tilbehør og kos deg!
Pearl2.0 Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Tror oppriktig talt atingen bryr seg om sort (og heller ikke rødt) lenger
Qvam Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 Må innrømme at når jeg åpnet linken ble jeg sjokkert over hvor kort den var! Men da jeg leste videre, og leste at kjolen var søt, lengre og grå, antar jeg at du er safe
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #5 Skrevet 19. juli 2013 Med mindre kleskoden er galla, så ser jeg virkelig ikke noe problem. Finn en søt bolero, noen kule sko, ette eller annet med litt farge på og kos deg på fest. Anonymous poster hash: 509b4...82e
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #6 Skrevet 19. juli 2013 Tusen takk for svar! Letta nå! Anonymous poster hash: df7d0...a54
plix Skrevet 21. juli 2013 #7 Skrevet 21. juli 2013 Og generelt angående svart i bryllup- flere av våre gjester brukte svart. Ingen så ut som de var kledd for hverken begravelse eller annet. Et par av de forhørte seg med meg først, men selvsagt fikk de grønt lys. Vi hadde ikke et formelt bryllup i utgangspunktet. Mitt inntrykk er, på generelt grunnlag, at svart og dempet rødt er farger som ikke er fy-fy, og at hvite kjoler er fortsatt det eneste som de fleste styrer unna. I vårt bryllup var det dog et par hvite kjoler å spore, men jeg tenkte ikke over det i det hele tatt Dette la jeg først merke til på (snakk om å være selvsentrert ) bilder i ettertid.. 3
Petalouda Skrevet 22. juli 2013 #9 Skrevet 22. juli 2013 Jeg giftet meg for en uke siden og vi hadde gjester både i rødt, i sort og i lyyyyyyyys beige eller mørkehvit om du vil. Ingen brød seg og ingen så rar ut.
Amens Skrevet 23. juli 2013 #12 Skrevet 23. juli 2013 Ville nok hørt med bruden for sikkerhetsskyld, men så lenge antrekket er festlig så tror jeg det går greit. Var flere som gikk i sorte kjoler i vårt bryllup, ingen av dem så ut som de var sørgende;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå