Gå til innhold

Er Emmaljunga Edge Duo Combi ei duo eller kombivogn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg blir ikke klok på Emmaljunga Edge Duo Combi. Er det ei kombivogn slik at man setter en hardbag inni sportsdelen, eller må man velge mellom enten bagdel eller sportsdel?

Vi bor i 2.etg, og jeg vil ha muligheten til å legge babyen i bagen oppe, bære den ned og sette den inn i sportsdelen. Altså ei kombivogn.

Har sett på mange annonser, og blir bare forvirret. Har dessverre ikke mulighet til å se på den i butikk.

Anonymous poster hash: 8fcc6...faa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor vil du sette bagen i sportsdelen? Isteden for å bare sette bagen på understellet uten sportsdelen? Er kanskje bare jeg som ikke skjønner fordelen med kombivogn :)

Anonymous poster hash: ec862...080
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er en duovogn, og heter bare 'Emmaljunga Edge Duo'. :)

Se her da: Finn.no

Er jo flust med dem som heter Edge Duo Combi?

Uansett, da er ikke dette vogna for meg likevel. :sur: *Lete videre* Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor vil du sette bagen i sportsdelen? Isteden for å bare sette bagen på understellet uten sportsdelen? Er kanskje bare jeg som ikke skjønner fordelen med kombivogn :)

Anonymous poster hash: ec862...080

Fordi noen sa at bagdelen med full kalesj og det hele ble tung å dra opp og ned ei bratt trapp. Har Simo kombi fra før og har vært fornøyd med at man bare kan ta med seg bagen med en myk liten kalesj, ikke "hovedkalesjen", som er mye mer robust og tung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en duovogn, og heter bare 'Emmaljunga Edge Duo'. :)

Nei, den heter faktisk edge duo combi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elyssa

Se her da: Finn.no Er jo flust med dem som heter Edge Duo Combi? Uansett, da er ikke dette vogna for meg likevel. :sur: *Lete videre* Takk for svar! Anonymous poster hash: 8fcc6...faa

Oisann! Ja, det skjønner jeg at er forvirrende!

Ser også nå på hjemmesiden til Emmaljunga at jeg tok feil. Beklager det :)

Det heter 'Edge Duo Combi, uten at jeg helt skjønner hvorfor. Har denne selv og det er definitivt ikke en kombivogn! :)

Enig i at det letteste nok vil være en lett vognbag. (Sånn med håndtak!) veldig fornøyd med vogna mi, men skal vi ha en til, vil jeg ha det i steden. Veldig lettvint å bare kunne løfte de med seg inn uten å måtte dra med hele vogna.

Vognbagen her er umulig å få med seg med mindre man har laaaaange armer. Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vognbagen her er umulig å få med seg med mindre man har laaaaange armer. Dessverre.

Var det noen sa, så da utgår den dessverre. Startet ny tråd om "Hvordan finne den rette vogna", det skal ikke være lett... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noen sa, så da utgår den dessverre. Startet ny tråd om "Hvordan finne den rette vogna", det skal ikke være lett... :fnise:

Vognbagen har "bære-seler" på siden så jeg ser ikke helt hvorfor man må ha så lange armer for å få den med seg.

Endret av Nerine_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei venninne som har Edge, og hun sier det ikke ville ha fungert å bære bagdelen opp og ned trappa for hver gang babyen skulle ut å sove i vogna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Edge duo combi og jeg virkelig elsker den vogna,men jeg ville ikke dradd den bagen opp og ned trapper, veldig klumpete og stor å bære på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi bor i 4.etasje uten heis og har duo edge. Elsker vogna. Bærer bagen opp, mens understellet står i oppgangen. Kan bli litt tungt, men man blir sterk i armene i alle fall. Ville ikke byttet vogn!

Anonymous poster hash: 8518d...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi bor i 4.etasje uten heis og har duo edge. Elsker vogna. Bærer bagen opp, mens understellet står i oppgangen. Kan bli litt tungt, men man blir sterk i armene i alle fall. Ville ikke byttet vogn!

Jeg har bekkenløsning og flere små barn, så jeg sparer helst "armtreningen" om jeg kan. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Til AB over:

Det skjønner jeg veldig godt! Vi har bare ett barn, og da er det jo selvsagt enklere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...