AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Håret mitt, som er stripet blondt og mørkt, ser ut til å trives med Pureology, så i dag har jeg gått til innkjøp av selve håroljen, en varmebeskyttende spray og en thickening spray, som skal gi volum ved føning. Men jeg skjønner ikke helt i hvilken rekkefølge jeg skal ha alt dette i? Håroljen er jo litt fleksibel, så den ville jeg til vanlig tatt i nyvasket og fuktig hår. De to andre tingene er er jeg ikke helt sikker på. Skal varmebeskytteren i først, og så thickening spray? Eller motsatt? Håper noen kan komme med noen gode råd (Så lurer jeg på en ting til, stemmer det at det er skadelig for håret og bruke hårolje FØR man føner og eventuelt bruker rettetang eller krølltang? Jeg ble nettopp fortalt at dette friterte håret... ) Anonymous poster hash: f8494...911
Nerine_ Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Ja det er ikke bra med olje før rettetang og føner. Bare tenk over hva som skjer når olje blir varmet opp i stekepanna f.eks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå