AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Hei, Jeg var nettopp forkjøla i noen dager. Det begynt med vondt i halsen et par dager, så kom slimet, snørret og lett feber. Har følt meg bedre i noen dager nå, er bare litt slim i brystet og i nesen. Er det ok å ta ut på en 3 km løpetur? Eller bør jeg vente noen dager til? Er ikke veldig trent fra før av, men liker å løpe noen ganger i uka. Anonymous poster hash: fab17...c82
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Så lenge du føler deg fin så går det greit. Bare ta det litt rolig og gå en rask tur i stedet dersom kroppen protesterer. Det er vel bare når man har feber at man skal unngå å trene. Ellers må det tilpasses dagsformen.Anonymous poster hash: f35ec...eff
@Maja Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Det er bare å trene, men kjenn etter korleis kroppen takler det. Kjennes det tungt ut og kroppen protesterer så tar du det bare litt roligare. Er viktigare å bare komme igang igjen, enn å ta seg heilt ut på første trening etter forkjøling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå