AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Hei! I dag ble jeg plutselig veldig kvalm mens jeg stod på jobb, etterfulgt av løs mage, men ikke diarè, enda. (BANK I BORDET) Har ikke matlyst, men har heller ikke kastet opp enda. (BANK I BORDET) Sitter nå og hylgriner og aner ikke hva det er, men er som en berg og dalbane. Noen som har en anelse om hva som feiler meg? Kan det være PMS? Har tatt graviditetstest som viste negativt. Anonymous poster hash: 2306c...795
Yesterday Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Min tanke og, omgangssyke. Eller at du reagerer på noe du har spist. Negativ test betyr i de aller aller fleste tilfellene at man ikke er gravid.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 Min tanke og, omgangssyke. Eller at du reagerer på noe du har spist. Negativ test betyr i de aller aller fleste tilfellene at man ikke er gravid. Hm, men går det ann å ha omgangsyken uten å kaste opp? Jeg har hvertfall opplevd under mensen disse symptomene, og tenkte kanskje at det er mulig å få de samme når man har PMS. Eller er det klin umulig? Jeg tenkte med tanken på humørsvigningene jeg har, så stemmer jo ikke det helt overens med omgangsyken. Spiste noen "mugne" jordbær på jobb (merka det ikke før jeg hadde spist noen.....) så kan vel muligens være disse og? Hmm.. Anonymous poster hash: 2306c...795
Yesterday Skrevet 19. juli 2013 #5 Skrevet 19. juli 2013 Man trenger jo ikke spy med en gang. Jeg har bare hatt omgangssyken en gang (som voksen iallefall, husker ikke som barn) og jeg var kvalm og ekkel i magen i ca 12 timer før jeg begynte å spy. Kan jo være jordbæra ja. Har blitt i ekkel form selv når jeg har spist noe som ikke var helt bra. Jeg får løs mage rett før mensen og ca det første døgnet med mensen, men blir ikke kvalm. Har noen venninner som diare under mensen, men husker ikke om de får det under PMS.
Pearl2.0 Skrevet 19. juli 2013 #6 Skrevet 19. juli 2013 Hvis man spiser jordbær på tom mage kan noen reagere slik. Trenger ikke å reagere slik hver gang heller.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #8 Skrevet 19. juli 2013 Matforgiftning? Omgangssyke? Det er nesten umulig å si... Anonymous poster hash: 76e41...e76
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #9 Skrevet 19. juli 2013 De færreste blir kvalme før positiv test. Anonymous poster hash: 0636c...481
Elanore Skrevet 19. juli 2013 #10 Skrevet 19. juli 2013 Jeg tenker norovirus... Jeg blir veldig kvalm når jeg får det, men begynner ikke å kaste opp før etter kanskje ett døgn. Ellers er det jo muligheter for at det er PMS eller noe, særlig når du har opplevd lignende før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå