Gå til innhold

Brasilianske damer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Har alltid lurt på hvorfor Brasilianske damer har så flotte rumper.

Hva skyldes det at man ser så mange fyldige sprettrumper på strendene der?

Kan det være

- Biologisk (Brasil er en samling av mange folkeslag)

- Kosthold

- Trening (Er damene i Brasil de eneste som har forstått at menn er mer opptatt av rumpa enn puppene)

- Annet..?

http://4.bp.blogspot.com/-yEo7fph6ipo/Ti3XFm5mjBI/AAAAAAAABVE/uE4WiwJmGWs/s1600/girls-beach-bikini-dog-yeah-12785364950.jpg

Anonymous poster hash: 30a4b...8ca

Bilde endret til link

ninuska_, mod

Endret av ninuska_
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

Kanskje fordi det er 200 millioner av dem, og da er det naturlig at det blir mange pene romper.

Og det er de pene som blir tatt bilde av, og ikke de stygge.

• Liker 4
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Har alltid lurt på hvorfor Brasilianske damer har så flotte rumper.

Hva skyldes det at man ser så mange fyldige sprettrumper på strendene der?

Kan det være

- Biologisk (Brasil er en samling av mange folkeslag)

- Kosthold

- Trening (Er damene i Brasil de eneste som har forstått at menn er mer opptatt av rumpa enn puppene)

- Annet..?

1. Det ernok av damer på strendene i Brasil som ikke har sprettrumpe

2. Brasil på samme måte som USA er et land med fult av imigranter som kom fra alle verdens deler.

3. Det er mulig men kostholdet i mange land kan sammenlignes med Brasil.

4.Om du tror at alle menn er mer opptatt av rumpa en pupper så tar du skammelig feil

5. Det er det sikkert

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får de til så glatte rumper lurer jeg på? Min er ruglete som bare det. Jealous.

Anonymous poster hash: 75448...28f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje fordi det er 200 millioner av dem, og da er det naturlig at det blir mange pene romper.

Og det er de pene som blir tatt bilde av, og ikke de stygge.

Det er 7 ganger så mange kinesere...

AnonymBruker
Skrevet

Plastisk rumpekirurgi er stort i Brasil. Og nei, tuller ikke.

Anonymous poster hash: bd12b...c7b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får de til så glatte rumper lurer jeg på? Min er ruglete som bare det. Jealous.

Sant, det er ett eller annet med rumper fra Brasil. Det er ikke uten grunn at de arrangerer Miss BumBum:

http://www.youtube.com/watch?v=3N7SoEI8eIY

Skrevet

Kan skrive under på at det ikke er akkurat sånn det ser ut på Praia de Copacabana, tror det egentlig er en myte. Kosthold og trening er ikke akkurat noe bedre her enn i Norge. Men som AB over sier, det er MANGE som tar plastisk kirurgi. Ser helt vilt ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at de generelt er mer opptatt av rumper der. :)De har nok et større fokus på trening av den, pluss at de gjennomfører flere rumpeforstørrelser enn brystforstørrelser (som er uvanlig i andre land). I tillegg har mange bedre forutsetninger i genene.

Anonymous poster hash: 9194b...30a
AnonymBruker
Skrevet

1. Brazillian butt lift og et stort fokus på plastisk kirurgi.

2. Mange har også afrikansk blod i årene, og jeg har lagt merke til at mange afrikanske damer har større rumpe enn andre folkeslag.

Anonymous poster hash: 27b08...714
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Plastisk rumpekirurgi er stort i Brasil. Og nei, tuller ikke.

Anonymous poster hash: bd12b...c7b

Får man glatt rumpe av det? Jeg vil ikke ha større rumpe, bare glatt. Trener ca 3-4 ganger i uka men hjelper ikke :(

AnonymBruker
Skrevet

1. Brazillian butt lift og et stort fokus på plastisk kirurgi.

2. Mange har også afrikansk blod i årene, og jeg har lagt merke til at mange afrikanske damer har større rumpe enn andre folkeslag.

Jeg tror også det kan skyldes kombinasjonen av flere folkeslag.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Får man glatt rumpe av det? Jeg vil ikke ha større rumpe, bare glatt. Trener ca 3-4 ganger i uka men hjelper ikke :(

Hvis du har ruglete hud på rompa er det vel fett under huden, og da hjelper ikke bare trening, men kosthold som må legges om, eventuelt er du en av de som bare har mye underhuds fett og det ikke er så mye å gjøre med det.

Skrevet

I følge brasilianere jeg har snakket med så er det en ganske stor gymkultur, det er veldig vanlig at jentene bruker mye tid på å trene for å få en "bunda".

AnonymBruker
Skrevet

altså.... damer med slike sinnsvake rumper - de må jo like at en mann koser seg med den rumpa, må de ikke? Går ikke an å ha deilig rumpe og så ikke like at den blir kost med eller?

Anonymous poster hash: 0fdbb...60d
Skrevet

Liker kroppene til disse damene,ikke radmagre eller fete,men noen kan ha litt too much rumpe. Uansett bedre enn vei-max-45-kg trenden her.

Skrevet

Det er biologisk grunnlagt. Likt som at Kristiansand og Stavanger har de peneste jenter målt opp mot antall faktisk innbyggere på de to små stedene (selv er de små, til sammen).

AnonymBruker
Skrevet

Det er biologisk grunnlagt. Likt som at Kristiansand og Stavanger har de peneste jenter målt opp mot antall faktisk innbyggere på de to små stedene (selv er de små, til sammen).

Man kan jo faktisk ikke måle skjønnhet...

Det var et dårlig eksempel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...