AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Er det noen som kan anbefale meg en god øyenbrynsfarge? Jeg har lyst hår og er lys i huden, og ser derfor etter en øyenbrynsfarge som ikke er alt for mørk eller som har rødskjær i seg. Gjerne en kald farge. Noe ala dette: Anonymous poster hash: cfe12...ed5
Nalaya Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Gå til en hudpleiesalong og få dem farget Viktig å blande i grått når man er blond
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Takk for tips, men jeg har ikke anledning til å dra til hudpleiesalong. Jeg ser etter en farge som man kan kjøpe hos en vanlig kles- eller sminkebutikk. Anonymous poster hash: cfe12...ed5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 Noen flere? Anonymous poster hash: cfe12...ed5
Adalin Skrevet 19. juli 2013 #5 Skrevet 19. juli 2013 Jeg bruker å kjøpe en askebrun farge av merket Kolokrem på Cubus. Fargen kan være litt mørk i en dag eller to, men etter det blir det en fin og naturlig farge som varer en stund. Du kan selv regulere hvor mørk fargen skal bli ved å prøve deg frem.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #6 Skrevet 19. juli 2013 Hvor lenge har du den på for å få nok farge? Jeg er redd for å få veldig mørke bryn som ser helt unaturlig ut. Anonymous poster hash: cfe12...ed5
Adalin Skrevet 19. juli 2013 #7 Skrevet 19. juli 2013 Det er en krem og en flytende farge som du skal blande sammen, og den flytende fargen bruker jeg åtte dråper av. Jeg har den på i ca 15 min, og da blir brynene mine litt for mørke, men ikke så ille at jeg ikke kan gå slik i en dag eller to. Første gang jeg tok på så hadde jeg den bare på i 5 min, og det ga nesten ikke noe resultat. Men det kan jo være greit for deg å starte med feks 8 - 10 min eller bruke færre fargedråper og se hvordan du syns det blir. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #8 Skrevet 19. juli 2013 Det er en krem og en flytende farge som du skal blande sammen, og den flytende fargen bruker jeg åtte dråper av. Jeg har den på i ca 15 min, og da blir brynene mine litt for mørke, men ikke så ille at jeg ikke kan gå slik i en dag eller to. Første gang jeg tok på så hadde jeg den bare på i 5 min, og det ga nesten ikke noe resultat. Men det kan jo være greit for deg å starte med feks 8 - 10 min eller bruke færre fargedråper og se hvordan du syns det blir. Takk for utfyllende svar Da tar jeg en tur til byen i morgen for å kjøpe kolokrem. Jeg regner med at det må gå greit å farge en gang til litt lengre dersom øyenbrynene ikke blir farget etter de 10 første minuttene. Anonymous poster hash: cfe12...ed5
Adalin Skrevet 20. juli 2013 #9 Skrevet 20. juli 2013 Bare hyggelig! Ja, det gjør ikke noe å prøve flere ganger.
Gjest Superwoman! Skrevet 20. juli 2013 #10 Skrevet 20. juli 2013 Takk for utfyllende svar Da tar jeg en tur til byen i morgen for å kjøpe kolokrem. Jeg regner med at det må gå greit å farge en gang til litt lengre dersom øyenbrynene ikke blir farget etter de 10 første minuttene. Anonymous poster hash: cfe12...ed5 Jeg har også brukt denne, og er fornøyd. Problemet er bare at jeg lar den være for lenge i. Anbefaler ikke 15 min! mine blir helt svarte, og ser ekstremt unaturlige ut, da jeg har lyst hår. prøv i ca 10min!
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #11 Skrevet 20. juli 2013 Jeg farget brynene og vippene i dag! Kjøpte kolokrem i askebrun, og hadde det på i litt under ti minutter. Fra før av har jeg mer sølvfargede bryn og vipper, og jeg fikk mer enn nok farge på disse minuttene Jeg har også nappet brynene ettersom øyenbrynene er blitt synlige. Jeg er fornøyd med resultatet, selvom venninna mi syntes at det var uvant å se meg meg øyenbryn :D Anonymous poster hash: cfe12...ed5
Wonders Skrevet 22. juli 2013 #13 Skrevet 22. juli 2013 jeg bruker Colo-kremen også. Tar først bryn. Og mens det sitter på, så legger jeg på vippene. Når jeg har lagt på vipene tar jeg bort den første delen av brynet. Lar den siste delen sitte litt lenger. Husk å stusse lengden på hårene på brynene, ofte blir det mørkt om det er for lange hår...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå