AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Laget meg konto på sukker for en ukes tid siden og fant en bruker som jeg likte veldig godt. Har nå snakket med han i flere dager, og vi har blitt litt kjent. Jeg spurte om han hadde skype og om jeg kunne legge han til der, og da sa han at han ikke har brukt det på ett år så det var ikke så mye vits da. Hva gjør dere når dere har funnet en person på datingside som dere liker? Vi bor ganske langt fra hverandre så en av oss må ta fly (som mest sannsynlig blir at han må ta fly til meg pga at det er mest praktisk for begge), men jeg vil jo gjerne bli enda litt bedre kjent med han før det skjer, siden han da helt sikkert må overnatte hos meg, men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå videre nå da. Hadde kanskje funka om jeg kunnet adde han på facebook da, og så kunne vi chattet der, men jeg er så sjenert at når han nå har sagt at han ikke bruker skype (dere aner ikke hvor redd jeg var for å spørre) så tør ikke jeg å spørre han om facebook. Vi har heller ikke snakket sammen om å møtes enda, men siden han også virker veldig interessert i meg så tror jeg det veldig sannsynlig kommer til å skje om ikke så alt for lenge. Men hvor går jeg herifra? Skal jeg bare vente til han tar initiativ, eller? Jeg har jo tatt initiativ hele veien, så kanskje jeg vil virke masete om jeg maser enda mer på han nå. Anonymous poster hash: ed23c...9fd
FlyvendeBie Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 (endret) Spør om dere kan bli venner på Facebook, og bli kjent med hverandre via profilene deres :-) Og hvis han eller du har Snapchat :-D Kan dere sende videoer, eller bruke Tango.. Den kan man ringe til hverandre akkurat som Facetime! Hvis han skal skrive til deg, kanskje du bør gi han litt tid, hvis du sender han meldinger ofte får han jo ikke tid til og være den første :-) Anbefales! Lykke til :-D Endret 20. juli 2013 av Lousina-Mallett 1
Clevion Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Som nevnt over, Snapchat er en fin og samtidig morsom måte og bli kjent med andre folk på, har blitt kjent med flere bare på Snap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå