Gå til innhold

Lealaus Ikea-seng

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en stor dobbeltseng på Ikea for noen uker siden. Skrudde den sammen i går, men den er ganske lealaus. Hele sengen gynger om jeg snur meg. Tror ikke den hadde tålt to voksne mennesker ha puselanke sex i den engang. Jeg kjørte tilbake til Ikea og spurte om jeg kan kjøpe en ekstradel sånn at den ikke er så gyngete, men de sa at det skal være sånn! Det er ikke snakk om litt bevegelse i sengen, men mye. Det er først og fremst hode- og fotendene som virker som om de ikke får nok støtte av sengesidene omdere skjønner. Jeg tør ikke sitte oppreist og lene meg mot sengen, da tror jeg hele rygglenet (hodeenden) detter av. Soverommet har skråtak sånn at sengen ikke kan stå helt inntil veggen. Jeg fulgte beuksanvisningen nøye, og skrudde alle skruene så hardt til som jeg klarte. Noen råd til hva jeg kan gjøre?

Anonymous poster hash: 82332...c78

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forsterk den med planker og skruer eller invester i noe dyrere. Det selges så mye dritt nå til dags at.

Anonymous poster hash: aae16...363
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke råd til å kjøpe ny seng. Men hvor kan jeg forsterke den?

Anonymous poster hash: 82332...c78

Skrevet

Heter sengen Lealaus? Da tror jeg den skal være sånn :fnise:

Neida, jeg ville ha sendt en mail til Ikea og spurt (selv om du har spurt på varehuset der du kjøpte den), rart at en seng skal gynge..?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...