Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Da har det seg slik at både jeg og kjæresten min har fri i helgen. Han jobber offshore og må ut på sjøen igjen på mandag. Han har veldig lyst å dra ut på byen i dag. Problemet er at vi ikke har funnet noen som skal ut i kveld, så da blir det til at vi blir inne. Jeg har derimot blitt invitert i morgen på jentefest. Han er noe furt over dette, da han også vil ut. Jeg vet nesten ikke om jeg burde dra ut i morgen da?

Dessverre har han ikke så mange venner (er utenlandsk) så jeg må som regel ta han med, noe som er helt greit for meg men jeg får dårlig samvittighet for han. Jeg liker jo også best når vi går ut sammen, men i morgen er det som sagt jentekveld.

Hva gjør vi/jeg? Å gå ut bare oss to alene er uaktuelt, da kan vi like så godt kose oss inne med film.

Anonymous poster hash: 13c07...b14
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med en kino og en øl ute bare dere to? Evt spise ute? Gå sen tur hvis dere bor der det er ok vær?

Og imorgen skal du og jentene ut? Kan han møte dere på byen?

Anonymous poster hash: 3e19e...fa8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke gå ut på byen bare du og han?

Så kan heller jentene komme etter, og møte dere ute.

Anonymous poster hash: 1d2eb...011
AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Han vil ikke gå tur, han vil drikke. Det er ikke så ofte jeg har sett han så gira som nå. Han er ikke så veldig lysten på å bare gå oss to, han vil være sosial, danse osv. Blir nesten litt skremt her.

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke kjæresten din møte du og vennene dine ute senere da? Må jo ikke alltids være fult i folk for at det skal bli gøy. Jeg og kjæresten reiser ofte ut åleine, og da møter vi random folk på byen. Det kan være like gøy. Folk er jo som oftest ganske dritings, og da er det lettere å komme i snakk med andre mennesker.

Anonymous poster hash: 1b111...9ae
Gjest Fleecejakke
Skrevet

Kan ikke dere gå ut sammen i kveld?

Gjest Gjest
Skrevet

Tror jeg ville ha droppet jentekvelden, og dratt ut sammen med han på lørdagen. Er jo tross alt han som er kjæresten din, og dessuten jobber han offshore. Men hvor viktig kan det egentlig være med å dra ut å drikke når han først er hjemme da??

AnonymBruker
Skrevet

Dere kan vel gå ut bare dere og snakke med andre dere treffer ute?

Anonymous poster hash: ee7ba...44b

Skrevet

Jeg hadde droppe planene i morgen sånn at vi kunne gå ut sammen. Da er det vel flere ute :)

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke reise på jentevors så møter dere han ute?

Anonymous poster hash: 2eca7...38c
Skrevet

Jeg hadde droppet jentefesten siden dere to i utganspunktet hadde tenkt dere ut. Jeg hadde gått ut ilag med han. Jeg og samboern har jo gått ut alene vi også. Treffer alltids på noen ute. Forhør dere med de dere kjenner om det er noen som alikevel skal ut. Kanskje noen henger seg på?

AnonymBruker
Skrevet

jeg hadde droppet jentefesten.

Anonymous poster hash: cd3d2...3a5
Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg ville gått på jentefesten, og møtt han ute etterpå :)

Skrevet

Min kjære jobber på sjøen, helgen før han reiser er hellig for oss. Han har blitt invitert på guttekveld et par ganger de helgene før han reiser, men han har aldri gått så lenge det er vår siste helg. Jeg hadde også droppet jentekveld siste helgen før utreise. Jentekveld kan taes igjen en annen kveld.

AnonymBruker
Skrevet

Min kjære jobber på sjøen, helgen før han reiser er hellig for oss. Han har blitt invitert på guttekveld et par ganger de helgene før han reiser, men han har aldri gått så lenge det er vår siste helg. Jeg hadde også droppet jentekveld siste helgen før utreise. Jentekveld kan taes igjen en annen kveld.

TS her

Vi pleier å bruke helgene på oss to sammen, men han ville ut i og med at det er veldig lenge siden sist. Kan jo bli litt lei av å bare sitte inne å se film hver helg også.

Det ble ikke noe bytur på oss, vi fant ut at vi heller skal se i morgen om det er flere som skal ut. Jeg for nok droppe jentefesten om han ikke finner noe. Hvis ikke blir det jo til at han må vorsje alene hjemme før han møter oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...