AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Ser at disse går ganske billig på ebay, og lurer på om jeg kanskje skal kjøpe en. Noen som har prøvd det? Jeg har tøffe føtter å kurere, og etter ganske mange forsøk med vanlig pedikyr produkter man får kjøpt (jeg har vel en boks full), så er det lite som fungerer i lengden. Jeg sliter med neglebånd, og hard hud som tilstopper alt, og føttene mine trekker ikke til seg fukt. Så tenker på å gå litt hardere til verks, så noen videoer med denne typen drill, og synes det ser greit ut, slipper å skrubbe armene av meg for å fjerne litt hud på føttene, og de virker skånsomme. Men er dette noe som man kun burde ha som profesjonell, eller er det noe jeg kan bruke hjemme om jeg lærer meg det uten at det skal være farlig? Anonymous poster hash: 72e5f...098
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Hei! Ikke helt sikker på om du mener det samme som meg, men du får kjøpt et pedikyr-sett med drill for fjerning av blant annet hud under føttene på Rusta på Nordy Shoppingcenter utenfor Svinesund i Sverige. Har aldri sett disse noe annet sted Anonymous poster hash: 0b165...c3b
Gjest Eurodice Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 (endret) Jeg bruker Inno Micro Pedi. Den er fabelaktig. Jeg kjøpte den på Elkjøp, ca. 300 kr. Jeg er ikke sikker på hvordan man linker, men du kan finne den på google. Du får den også hos Lefdal og Expert og på nettet selvsagt. Endret 20. juli 2013 av Arabella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå