Agurk Skrevet 17. april 2004 #1 Del Skrevet 17. april 2004 Min lille datter på 3 mnd har allerede begynt å få en tann. Tror jeg da, tidvis grinete, sikler masse og hun biter febrilsk på hånda si. Er den tenner på gang?? Så tidlig?? Ha en fin kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 17. april 2004 #2 Del Skrevet 17. april 2004 Tenner kan komme så tidlig ja. Har tom hørt om babyer som ble født med et par tenner... :o Eldste min fikk da han 6 mnd. Min søsters sine har variert fra 6 - 9 mnd. Jeg har lenge trodd at gutten min på 5 mnd snart får tenner. Foreløpig er det ikke noe annet enn masse biting og sleving. Noen ganger får babyen feber og diarè når tennene kommer. Men igjen - ikke alle. Babyene er veldig forskjellige - akkurat som oss voksne... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.com Skrevet 18. april 2004 #3 Del Skrevet 18. april 2004 Min sønn fikk to tenner før han var 4 mnd, det varierer veldig når babyer får tenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 18. april 2004 #4 Del Skrevet 18. april 2004 Min sønn fikk sin første tann når han var ca 6 mnd, mens "kompisen" hans fikk da han var tre mndr. Så det varierer veldig og alt er normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #5 Del Skrevet 18. april 2004 Sønnen min fikk tenner da han var 8 mnd, men klødde febrilsk i munnen i flere mnd før de dukket opp. Sønnen til ei venninne av meg har 6 tenner i en alder av 4 mnd så dette varierer veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 18. april 2004 #6 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg var helt sikker på at Lillepia mi kom til å få sin 1. tann som 3 mnd gammel. Hun hadde alle symptomene du beskriver. Men den dukket ikke opp før hun var 6 mnd. Mannen min fikk sin 1. tann 3 mnd gammel. Det er absolutt mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 18. april 2004 #7 Del Skrevet 18. april 2004 Min datter fikk sin første tann når hun var 3 mnd. Hadde 8 tenner når hun var 6 mnd!! Glad jeg ikke ammet lengre da ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 18. april 2004 #8 Del Skrevet 18. april 2004 Min lille datter på 3 mnd har allerede begynt å få en tann. Tror jeg da, tidvis grinete, sikler masse og hun biter febrilsk på hånda si. Er den tenner på gang?? Så tidlig?? Ha en fin kveld!! Å jada. Jenta vår fikk sin første tann på 5 mndrs dagen. Da brøt den gjennom gommene. Forut den dagen var hun som også du erfarer, veldig sutrete til tider og siklet. Jeg fant ut at de derre biteringene som man legger i frysa/kjøleskapet ble FOR "harde" til de myke gommene, så jeg brukte heller en vaskeklut som jeg vridde opp i kaldt vann. Dette likte hun heller å gnage på. Det jeg også erfarte at når gommene ble mer "herda" så gikk de andre tennene mye lettere.... ...og takk det samme - ha en fiin-fin kveld du og den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå