AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 I det siste har sambo kommet hjem alt fra klokken 19:00 til 23:00.. Han slutter 16:00 hver dag på jobb. Vi rekker aldri å finne på noe koselig sammen lengre eller gå i butikken sammen. Dette synes jeg er trist, selv om dette ikke har vart så lenge, max 2 uker.. I dag fikk han melding fra jobben at han kunne komme kl 9, vanligvis begynner han 8. men han dro ti over halv åtte (det er denne tiden han pleier å dra når han begynner 8).. Før han dro sa han at han jobbet ikke så lenge idag, men han skulle bare en kjapp tur innomm bestemoren sin også dra for å leie en bil.. pga bilen vår er ikke helt bra og vi skal til foreldrene hans til uka som er 4 timer unna.. Jeg sa at vi (jeg og barnet vårt) kunne jo være med både til bestemoren også for å dra å leie bil, men nei han skulle jo bare en kjapp tur innom bestemoren og han kunne jo bare bestille leiebil på nette istedet, men vi kunne jo "se" da kanskje jeg kunne være med.. Men neida, her sitter jeg enda hjemme! uten en jævla melding.. er små forbanna..Vurderer nesten å ikke bli med opp til foreldrene hans, men føler jeg ikke har noe valg når de har så lyst å møte barnebarnet sitt.. Jeg begynner å tenke ting jeg ikke vil tenke på engang! Men før sa han alltid fra om ting og når han kom hjem og sånt. Anonymous poster hash: 1fb9c...c57
Alina X Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Er nok utro ja. Kanskje han har en mannlig elsker som kommanderer han til en 30min spanking og en 2timers avsugning hver dag etter jobb?
Gjest Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Hadde nok tenkt at her er det noe som skurrer...
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 Hmmm... Hva slags jobb har han?Anonymous poster hash: c6b3b...24b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå