Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren min elsket å fortelle historien om hans søster som gikk nedover Karl Johan da trusestrikken røk. Og på den tiden (i 1940-årene) så gikk jo damene i kjole/skjørt må vite.

:cowboy: : "Hu' bare kjente at strikken røyk, og at trusa langsomt ség nedover mot asfalten, så hu' tråkket ut av elendigheten og gikk videre.

Og der lå trusa igjen - midt på Karl Johan!

En uskyldig og søt vandrehistorie, tror nå jeg da. :P

------

:reise: Og så var det han som kjørte betong på dagtid.

Han hadde lenge hatt mistanke om at kona var utro.

En dag, han kjørte forbi huset der han bodde, i arbeidstiden, fikk han se en fremmed bil stå parkert i oppkjørselen.

Dette var konas elskers bil.

Han kjørte betongbilen inn foran huset og fylte elskerens bil med betong.

Så dro han videre på jobb. :tommelopp:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

dytt

Anonymous poster hash: 38924...b17
  • Liker 1
  • 10 år senere...
Skrevet
Malum skrev (På 23.7.2013 den 0.11):

For et par år siden hørte jeg denne historien fra flere hold, og den handlet om en bekjent av en kollega, venninne el.l: Et par hadde vært og hentet sin nye, llle chihuahua-valp hos oppdretter, og reiste hjem med ferja fra Horten til Moss. De sto ute på dekk da en måke kom og snappet med seg den lille hunden, og de så den aldri mer igjen... Dette har visstnok også skjedd ved brygga i Fredrikstad. :jepp:

Hørte også om ungjenta som lå og solte seg naken på svaberget, da hun merket at noe rørte på seg ved kjønnsåpninen hennes. Det var en firfisle på vei inn, faktisk, og i forsøket på å hindre den i å krype innenfor, røk hun dessverre bare av bakparten på den, og resten forsvant inn... Antagelig var moralen her "behold tøyet på, småpiker!" :fnise:

Hørte den med måken og valpen for et par dager siden. Kan det hende det ikke er sant da? Håper det selv om jeg fant en annen sak om hund som ble tatt av måke 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...