Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har berre lurt litt av og til: ER det nokre som veit kva dei ulike idoldetakarane i fjor gjer no?

Høyrer jo visse rykter om at Kurt gjer det bra, men kva med alle dei andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Espen og Orji har spilt/spiller i musikalen Fame

Rebecca var MGP-deltaker

Gaute og David har gitt ut plater.

Fikk sine femten minutter i rampelyset, men det gjenstår å se om det blir mer utav det.

(Hmm, er faktisk ikke spes Idol-interessert, men har en evne til å plukke opp trivialkunnskap

:roll: )

Gjest the imp
Skrevet

Så på tv her om dagen at Orji skulle være med i musikalen Saturday Night Fever

Skrevet

Hmmm. Når det gjeld Orji - skulle ikkje han få platekontrakt? Meinar eg høyrde det var aktuelt etter at han rauk ut...

og for å fylla ut litt sjølv:

Guro såg eg på Beat for beat ein gong, og eg reknar med ho er i bransjen på eitt eller anna vis. Ho satsa i alle fall seriøst på musikken.

Jeanette kom ikkje med i Idol i år - så eg reknar med ho ikkje gjer stort... (Kanskje feil av meg, men... Korriger meg gjerne.)

Rebecca hadde ein opptreden i MGP - nokon som veit om ho gjer noko meir? Eller var det det?

Og då er det vel berre Linn og Tone Anette igjen. Bergenserar: Har de høyrt noko frå den kanten?

Skrevet

Bare en smule avsporing: Hvem var den 4. dommeren i fjor? Husker Jan Fredrik, Lena og Ole, men hvem i huleste var siste mann..... Hjeeelp!!!

Skrevet

Hmmmmm, var de...? Var sikker på at de var 4 jeg, men det stemmer kanskje det! :klø:

Skrevet

ganske sikker på at de var fire... men hvem husker jeg ikke. Var en mann

Skrevet
ganske sikker på at de var fire... men hvem husker jeg ikke. Var en mann

Ganske så sikker på det, jeg også.. Kan se han for meg,men navnet husker jeg ikke...

Skrevet

Mener også atr det var en mann. Hvordan så han ut, kanskje jeg kommer på det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...