AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Dette spørsmålet er mest rettet mot jenter som mener at gutter bør ta initiativet. Hva er da verst: en gutt du liker som ikke tar initativet av en eller annen grunn, eller en fyr du ikke flørter med som tolker deg – som bare smiler og er hyggelig – som flørtende, og legger an på deg? Anonymous poster hash: 6265d...a6a 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Den første er verst. Anonymous poster hash: d4dd9...b32
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Det første initiativet er vel også værst noen ganger..? Men plagsomt med andre som tolker signaler slik de selv ønsker og således legger an på en da. Anonymous poster hash: bbe8f...006
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 Menn som sender bilde av kuken sin fordi jeg har oppført meg hyggelig mot dem er det verste. Jeg vil ikke ha bilde av kuken til folk.. Men det er og trist med en mann jeg liker som ikke tar initiativ, men da pleier jeg å ta initiativ om han ikke gjør det. Anonymous poster hash: 2a11c...8be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå