Gå til innhold

Bilde av 08juni02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk linken til å virke jeg og de så kjempeflotte ut!

Skrevet

Vielsen var nydlig!

Masse mennesker og nydelig vær!

Stor klem til deg 08juni02 at vi fikk dele dette med deg!

klem12

Skrevet

Ja, nå er jeg altså gift! Jammen gikk dagen fort, og absolutt alt gikk knirkefritt og perfekt! :)

Har oppdatert web siden vår med en del bilder (mer kommer senere). Kommer tilbake med rapport senere, er litt sliten nå. :)

Gammel link fjernet

Skrevet

*sukk* Dere var Nydelige! Ble helt rørt til tårer jeg nå *snufs* Dette så bare så koselig, fint og nydelig ut! ÅH, dere er skjønne!

Så romantisk det så ut.. hjerter_rundt.gif

Gratulerer!hoppe.gif12

Skrevet

Så flotte bilder icon_smile.gif)

men - var det ikke dere som hadde bestilt sånn firkantet bryllupskake hos Baker Nilsen i Ågårdstrand? eller blander jeg her nå? Nå var jeg såå spent på å se den siden det er den vi skal ha..12

Skrevet

Gratulerer så mye med vel overstått dag!

Så på bildene og det så ut som om dere hadde en perfekt dag!

Lykke til videre (og med ny leilighet)!

Skrevet

Anki1971:

Kaken vår er fra Baker Nilsen, men det var aldri snakk om at vi skulle ha en firkantet kake.. kanskje det var noen andre her inne? Vi ville nemlig ha en 3-etasjes med callaer på. Synes den ble veldig fin og veldig god! icon_smile.gif12

Skrevet

Gratulerer! icon_smile.gif12

Gjest svenskbrud
Skrevet

Gratulerar!!!

Ni ser ut att vara väldigt lyckliga, fast det skall man ju vara på bröllopsdagen...

Vackra var ni också. Snuttig bebis du höll ifamnen på ett av korten!

En sak som jag reagerade på var att er tårta är nästan identisk lik den min onkel&tante hade när de gifte sig 1994. Bra val!!

Lycka till på "äktenskapets vandring"!!!12

Skrevet

Så flotte dere var.

Gratulere så mye!!!12

Skrevet

ok, da er det sikkert jeg som blander her icon_smile.gif Litt tidlig å bli senil når jeg bare er 30 kanskje icon_wink.gif

Jeg var forresten og så dere og tok noen bilder av dere. De ble litt uskarpe dessverre, men tørte bare ikke å gå nærmere icon_smile.gif 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...