AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Det er en gutt jeg har truffet i en lengre tid, men mer periodevis. Dette er nettopp pga. signalene han sender ut. Noen ganger virker han mest interessert i sex, mens andre ganger forteller han at han er åpen for alt, og at han liker meg godt. Jeg vet at han er begeistret for meg, men vi blir bare stående på samme sted hele tiden, og går aldri videre. Han tar mye kontakt i perioder, men dersom jeg tar kontakt blir jeg alltid avvist eller mottatt med en avvisende tone. Jeg har blitt glad i han, men merker godt at han ikke er min type, mtp. hvordan han behandler meg. Jeg vet godt hva jeg fortjener og ikke. Jeg vet ingen har fasiten her inne, men jeg har prøvd å spørre han. Han hater å snakke om følelser, og derfor blir det bare forvirrende for meg. Jeg har kuttet han ut flere ganger, og sagt at det ikke går når det skal være sånn. Likevel fortsetter han å ta kontakt, og jeg synes det er rart. Hva tenker dere, ut i fra det jeg skriver? Anonymous poster hash: 7a9f8...137
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Ikke så mye. At du troller gjerne? Anonymous poster hash: 3bade...e03
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Ikke så mye. At du troller gjerne? Anonymous poster hash: 3bade...e03 Troller? Hvorfor i all verden skulle jeg trolle om dette? -TS Anonymous poster hash: 7a9f8...137 1
Gjest gjest Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 Har dere hatt et forhold? Sex? Du må nesten fortelle litt mer ts... Hvlke signaler sender du ut ts?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #5 Skrevet 19. juli 2013 Troller? Hvorfor i all verden skulle jeg trolle om dette? -TS Anonymous poster hash: 7a9f8...137 Godt spørsmål.. Og ja, hvilke signaler sender du ut da? Og hvordan behandler du ham? Anonymous poster hash: 3bade...e03
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #6 Skrevet 19. juli 2013 Har dere hatt et forhold? Sex? Du må nesten fortelle litt mer ts... Hvlke signaler sender du ut ts? Godt spørsmål.. Og ja, hvilke signaler sender du ut da? Og hvordan behandler du ham? Anonymous poster hash: 3bade...e03 Vi begynte å date og hadde det morsomt sammen. Etter hvert gikk datingen og det "seriøse" over til et "pulevenn"-forhold. I starten sa han at det var alt han ville, til tross for at han kontaktet meg flere ganger daglig over telefon. Etter hvert(de siste mnd) har han sagt at han er muligens interessert i mer, og har følelser for meg, men likevel er oppførselen hans veldig ulik "fra dag til dag". Jeg virker nok veldig interessert de gangene vi er med hverandre, men jeg er ikke masete eller noe. Holder litt tilbake, nettopp fordi han gjør det. Men han vet at jeg har likt han veldig godt. -TS Anonymous poster hash: 7a9f8...137
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #7 Skrevet 19. juli 2013 Vi begynte å date og hadde det morsomt sammen. Etter hvert gikk datingen og det "seriøse" over til et "pulevenn"-forhold. I starten sa han at det var alt han ville, til tross for at han kontaktet meg flere ganger daglig over telefon. Etter hvert(de siste mnd) har han sagt at han er muligens interessert i mer, og har følelser for meg, men likevel er oppførselen hans veldig ulik "fra dag til dag". Jeg virker nok veldig interessert de gangene vi er med hverandre, men jeg er ikke masete eller noe. Holder litt tilbake, nettopp fordi han gjør det. Men han vet at jeg har likt han veldig godt. -TS Anonymous poster hash: 7a9f8...137 Så hva er det du lurer på? Oppførselen han er veldig ulik "fra dag til dag"..? Det kan jo være mye (eller hvertfall annet) som forårsaker det uten at det nødvendigvis handler konsekvent om deg og til og med gjerne sin egen interesse, som ligger bak disse signalene han gir ut. Du sier han vet at du har likt han veldig godt.. tidligere? Hvordan har det seg? Har dere en historie? Og hvis så, er det vel tilfelle og at du også vet godt, hvor mye han har likt deg, tidligere ? Det hørtes forøvrig veldig fornuftig ut av dere å bare holde tilbake kun fordi den andre gjør det. Anonymous poster hash: 3bade...e03
Gjest Chloè Skrevet 19. juli 2013 #8 Skrevet 19. juli 2013 Han sier bare at han kanskje vil noe mer sånn at du fortsetter å pule han.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #9 Skrevet 19. juli 2013 Han sier bare at han kanskje vil noe mer sånn at du fortsetter å pule han. Dessverre tror jeg også at dette stemmer. Har selv vært i en lignende situasjon.Anonymous poster hash: d8645...5c3
tom1986 Skrevet 19. juli 2013 #10 Skrevet 19. juli 2013 enten så liker han deg, men er usikker på deg fordi du er kald/passiv eller så er han ikke interessert i noe annet enn sex når han ikke får seg noe andre steder.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #11 Skrevet 19. juli 2013 enten så liker han deg, men er usikker på deg fordi du er kald/passiv eller så er han ikke interessert i noe annet enn sex når han ikke får seg noe andre steder. Det kan jo selvsagt høres litt ut som du er inne på noe her. Men mulig bare ett av alternativene du nevner gjerne. Men hvilke da? Hvordan er ham som person da, TS? Tror du at det stemmer at han kun er ute etter å få pule deg, fordi han ikke klarer å få seg noe annet noen andre steder? Anonymous poster hash: 3bade...e03
tom1986 Skrevet 19. juli 2013 #12 Skrevet 19. juli 2013 Det kan jo selvsagt høres litt ut som du er inne på noe her. Men mulig bare ett av alternativene du nevner gjerne. Men hvilke da? Hvordan er ham som person da, TS? Tror du at det stemmer at han kun er ute etter å få pule deg, fordi han ikke klarer å få seg noe annet noen andre steder? Anonymous poster hash: 3bade...e03 Det er det kun ts som vet. Om ts er like usikker og passiv (beskytter seg selv for ikke å bli såret) med han som hun fremstår her, vil jeg tro at han er like usikker på henne. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå