AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Eller vil de da bli dvassene etc etter opptining? Anonymous poster hash: 26e50...dbc
Gjest Allergikeren Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 De vil bli vasne når du tiner dem, ja.
@Maja Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Det går heilt fint å fryse, men ja dei blir litt vassne når du tiner dei opp igjen. Kjem ann på kva du skal bruke dei til, men du kan jo lage rørte jordbær, syltetøy, ha dei i kake/dessert, eller bare spise dei for den del. Veit det er vanlig å fryse bær med litt sukker på, uten at eg heilt hugsar poenget med sukkeret...
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 Ok, jeg skal ha de med gresk yoghurt til dessert Anonymous poster hash: 26e50...dbc
Brunhilde Skrevet 19. juli 2013 #5 Skrevet 19. juli 2013 Ok, jeg skal ha de med gresk yoghurt til dessert Anonymous poster hash: 26e50...dbc Da syns jeg du skal kutte bærene i 4 biter og strø litt sukker over før du fryser dem. De safter seg litt, men sukkeret gjør at de holder fargen og både ser bra ut og smaker godt. Et par ts sukker bør holde til en kurv.
@Maja Skrevet 19. juli 2013 #6 Skrevet 19. juli 2013 Aha, derfor det skulle vere sukker Men til dessert så går det heilt fint, hadde vore lett annaleis om du f.eks. skulle bruke dei til å pynte kake...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå