AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Merkelig nok så tok den siste damen jeg holdt på med kontroll og sjekket meg opp, men hva mener egentlig dere damer med at dere liker en mann som tar kontroll? Jeg har jo forsåvidt min definisjon på det, men lurer litt på hva dere mener. Anonymous poster hash: 5a38c...8c7
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 At han tar kontrollen når det kommer til sex, men at vi ellers har like mye kontroll. Anonymous poster hash: d0551...faf
Lanikai Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Enig med AB over meg. Vi må være likestilte i dagliglivet, men på soverommet må han gjerne vise en litt mer dominant side.
Nettinettet Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Dette er veldig individuelt, og det vi mener kommer på bakgrunn av hvordan vi har vokst opp, hva vi trives med personlig, hva vi har blitt påvirket av andre til å føle osv. Jeg personlig liker en mann som tar kontroll og som har kontroll. Som vet hva han vil,og går etter det. Om det er i jobbsammenheng eller på det personlige plan. Det verste jeg vet er menn som utnytter situasjoner (spesielt med damer) ved å bare jatte med og ikke si hva de egentlig føler eller vil. Klare svar og klar tale er det som tiltrekker meg! 1
Alina X Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Utenom i senga: At han kan planlegge ting,ikke bare dilte etter. At han kan være rasjonell når jeg er irrasjonell,ikke gå vekk eller svare med " du er så sur,har du mensen eller"? At han er en trygghet for meg
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Alle kan trenge et anker i blant da, som holder en igjen nede så en får vedlikeholdt bakkekontakten litt. Det er som er vanskelig som mann dog; Når skal man ta kontroll? Når er det ønskelig? Når er det for mye? Når er det for lite? Dette varierer jo som regel sannsynligvis og en må jo se an hele situasjonen først. Men det hjelper ikke å bare være sikker på seg selv i slike situasjoner heller. Man må jo være sikker på den andre og, for å kunne håndtere en slik rolle. Og en kan ikke bli noe særlig sikker på et usikkert menneske. Og å være med i planlegging og slikt burde være en selvfølge. Hvis det ikke er en dilter men en livspartner en ønsker da naturligvis. Anonymous poster hash: 2d732...020
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #7 Skrevet 20. juli 2013 For min del, som mann. Så føler jeg egentlig at det alltid blir jeg som tar kontrollen og initiativ, da blir det i grunn for mye for min del og. Er faktisk veldig gøy av og til med at jenta tar kontrollen og, eller litt frem og tilbake. Når ei jente aktivt legger an på meg på byen, gjerne er litt bossy, så syntes jeg det er skitartig. God avveksling fra det gamle vante Anonymous poster hash: d6bdc...dce 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #9 Skrevet 20. juli 2013 At du mener det er å "ta kontroll" å ta litt initiativ i sjekkinga selv, sier egentlig sitt for meg. Jeg trer gjerne tilbake, men ikke for hvem som helst. Anonymous poster hash: 1f1c3...77b
Gjest Søgni Skrevet 21. juli 2013 #10 Skrevet 21. juli 2013 Jeg vet ikke hva folk legger i "kontroll", for min del omhandler det noe annet enn hvem som tar initiativ til kontakt. Trygghet, egne meninger osv.-ja, men kontroll hører ikke hjemme når jeg skal beskrive hva jeg ønsker i en mann og et forhold. Hva/hvem behøver at den ene er kontrollerende, og hvorfor er dette positiv? Det er jo ikke som at man må velge mellom "mann som tar kontroll" (hva nå det betyr) eller "viljeløs skapning uten meninger". 4
Gjest Houdini Skrevet 21. juli 2013 #11 Skrevet 21. juli 2013 Jeg liker å bestemme, men ikke å gi hele tiden. Når jeg er litt tom liker jeg at motparten stepper inn og tar seg litt av sakene. Deilig. :-)
Gjest .-L-. Skrevet 21. juli 2013 #12 Skrevet 21. juli 2013 (endret) Det er jo ikke som at man må velge mellom "mann som tar kontroll" (hva nå det betyr) eller "viljeløs skapning uten meninger". For meg er en som tar kontroll, en som får noe til å skje. Det å sjekke opp noen for eksempel, går da innen min definisjon av hva det vil si å ta kontroll. En som står og ser på mens jenta han liker går forbi tar da ikke kontroll og gjør ikke noe med situasjonen. Et annet eksempel kan være at huset som trenger å males (klassisk eksempel) Personen tar kontroll og får det gjort. Felles nevneren er som sagt at man får noe til å skje. Endret 21. juli 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #13 Skrevet 22. juli 2013 Jeg vet ikke hva folk legger i "kontroll", for min del omhandler det noe annet enn hvem som tar initiativ til kontakt. Trygghet, egne meninger osv.-ja, men kontroll hører ikke hjemme når jeg skal beskrive hva jeg ønsker i en mann og et forhold. Hva/hvem behøver at den ene er kontrollerende, og hvorfor er dette positiv? Det er jo ikke som at man må velge mellom "mann som tar kontroll" (hva nå det betyr) eller "viljeløs skapning uten meninger". Vil det ikke være meget positivt med en mann som tar kontroll og ordner opp i hverdagen når du er invalid? Anonymous poster hash: 810c6...86d
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #14 Skrevet 23. juli 2013 Jeg liker at menn tar kontroll på rommet, men dog.. Jeg kan nok ta kontrollen selv ;-) Liker en mann som viser at han har kontroll, er selvsikker i sin handling og rak i ryggen! De menn som er mer i kontroll og mer bestemte, er gjerne de som utfordrer meg på en bra måte! :-)Anonymous poster hash: b33fd...a67
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #15 Skrevet 23. juli 2013 Jeg vet ikke hva folk legger i "kontroll", for min del omhandler det noe annet enn hvem som tar initiativ til kontakt. Trygghet, egne meninger osv.-ja, men kontroll hører ikke hjemme når jeg skal beskrive hva jeg ønsker i en mann og et forhold. Hva/hvem behøver at den ene er kontrollerende, og hvorfor er dette positiv? Det er jo ikke som at man må velge mellom "mann som tar kontroll" (hva nå det betyr) eller "viljeløs skapning uten meninger". Vil det ikke være meget positivt med en mann som tar kontroll og ordner opp i hverdagen når du er invalid? Anonymous poster hash: 810c6...86d Hallo elsklingen min jeg venter på svar.Anonymous poster hash: 810c6...86d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå