Gjest Gjestinne Skrevet 17. april 2004 #1 Del Skrevet 17. april 2004 Hei, Jeg trenger noen tips her.. Jeg har en samboer som jeg har bodd sammen med i 1 år. Vi har vært sammen i snart 2. For å prøve å gjøre dette kort, kan jeg fortelle at jeg i fjor sommer overraska ham når han i fylla stod og koste litt med ei ukjent jente. De var visst begge litt beruset, han mer enn henne tror jeg, uten at det unnskylder noe.. Han har i ettertid angret på dette, og prøvd å få meg til å skjønne at han ikke mente noe med dette, og ikke vet hvordan han kunne gjøre det. Jeg har etter beste evne forsøkt å glemme det, og ser jo at jeg har klart å få det på avstand. Nå er bare problemet at jeg alltid får en ekkel følelse i magen hver gang han skal ut. Jeg kan sjelden gå ut sammen med ham da jeg jobber skift i helgene. De gangene jeg er med ut føler jeg at jeg vokter over ham som en hauk, for å passe på at han ikke gjør noe liknende igjen. Jeg føler meg på en måte litt delt, for jeg vil jo at han skal gå ut og ha det gøy alene, men jeg klarer ikke helt å stole på ham. Er det noen av dere som har vært i samme situasjon, og som har et godt råd om hvordan jeg kan komme meg ut av denne paranoiaen? Vil sette stor pris på det G_inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snexi Skrevet 17. april 2004 #2 Del Skrevet 17. april 2004 Har nok ikke vert i samme situasjon, men må innrømme jeg hadde nok hatt litt problemer med tiliten og kanskje sjalusien etter noe sånt. Lykke til og håper det ordner seg for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #3 Del Skrevet 18. april 2004 Denne mannen kan du ikke stole på!!!!!!!!!!!! Og du vet det allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjerne Skrevet 18. april 2004 #4 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg hadde litt av det samme problemet med min tidligere samboer - og i mitt tilfelle ble det bevist at en gang utro - alltid utro (han gikk litt lenger enn bare å kysse da fant jeg ut senere....). Jeg gikk rundt med denne usikkerheten i nesten 2 år og håpte alt ville ordne seg, fordi jeg ikke hadde lyst til å bryte. I ettertid ser jeg jo at jeg burde gått mye tidligere, for det er fryktelig slitsomt å hele tiden være usikker på hva sambo driver med. Det var tungt å bryte, men jeg hadde det faktisk mye bedre etterpå! Lykke til! Stjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå