Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en mann som jeg er veldig glad i. Han er oppmerksom og passer hele tiden på at jeg har det bra. Han skjemmer meg skikkelig bort, og jeg føler meg veldig elsket.. Lever i en slags drømmeverden..

Det jeg lurer på er hvordan jeg kan takke han for alt det gode han gjør for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær drømmedama hans?

Nei sånn bortsett fra en blowjob hver morgen så kan du jo også prøve å gjøre dagen hans litt bedre hver dag?

AnonymBruker
Skrevet

Tenk om det en gang kunne komme et seriøst svar uten å anbefale en BJ. Det hadde vært fint. Anonymous poster hash: 732b7...8de

• Liker 3
Skrevet

Jeg skrev et langt svar men internet spiste det.

Om Bj er såååå uaktuelt å horribelt (selv om jeg ofte gir min kjære en overraskelse når han har gjort noe fint) så skriv det i innlegget ditt da., jeg er ikke tankeleser, å vet ikke hva du er ute etter.

Jeg kom med to andre forslag også

Kjøp han en xbox eller lag han middag. Sånn to til..

Gjest Summers
Skrevet

Prøveå være flinkere til å gi han oppmerksomhet når han vil ha det og du ikke er så interessert, tenker på når han f.eks forteller om noe han opplevde på jobb eller noe.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Hvilke interesser har denne fyren? Er han teknisk interessert så finnes det kanskje en teknisk duppeditt på markedet som han enda ikke har oppdaget. Liker han sport, så finnes det jo flust av sportsting man kan kjøpe. Det viktige er å gi noe som du er sikker på at akkurat han kommer til å like.

AnonymBruker
Skrevet

En BJ skal ikke være belønning for at typen har oppført seg "fint"....! Sexnekt/ sex er ikke straff eller belønning (med mindre man praktiserer dom/sub da).

En mann bør vel få en BJ selv om han ikke har gjort noe ekstra?!

Suger mannen min ofte jeg, selv om han ikke har gjort noe spesielt. Det er fordi jeg vet han liker det, og jeg liker det.

Anonymous poster hash: 9e815...048

Skrevet

En BJ skal ikke være belønning for at typen har oppført seg "fint"....! Sexnekt/ sex er ikke straff eller belønning (med mindre man praktiserer dom/sub da).

En mann bør vel få en BJ selv om han ikke har gjort noe ekstra?!

Suger mannen min ofte jeg, selv om han ikke har gjort noe spesielt. Det er fordi jeg vet han liker det, og jeg liker det.

Anonymous poster hash: 9e815...048

Sånn som vi har det så har vi ofte sex, men bj å hele pakken, er ikke sexnekt hos meg :). Men om mannen har vært flink å gjort noe ekstra kan han godt få en uforpliktende bj til dessert etter middag, helt ute av det blå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...