AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Innimellom er det greit å lette på sløret. For ca 4 år siden var jeg i et forhold med en som bor ca en time unna pga skole. Det det hele begynte med var at han ble kjent med et par jenter,hu ene ble bestevenninna hans etter en uke.Han hadde med jentene til byen hvor vi begge bor i,og jeg møtte han sammen med de.Han overså meg,og satt å prata med hu ene til utpå kvelden mens jeg var inne.Etter en tid inn i forholdet hørte jeg ikke noe fra han på en uke,og han hadde da liggi med ei annen.Han mente selv det var slutt mellom meg og han,men ingen gjorde det slutt.Hu han lå med hadde gått rundt å skryti av at dem hadde liggi sammen. Etter dette var jeg i et forhold med en som hadde halvnakne damer som skjermsparer på pcn.Jeg reagerte på det og fikk et støkk i magen. Nå er jeg på vei inn i et forhold med en god gutt.Han har et langt forhold bak seg.Ibhelga skal jeg møte foreldds hans og vi prata om det igår.Det kom frem at det er mulig søstra hans er litt skeptisk i begynnelsen fordi hu likte eksen hans godt.Jeg spurte han om hun.ikke er klar for at han får ny kjæreste.Han sa da at hun ble knust når det ble slutt.Er det en ærlig sak el noe jeg bør reagere på at han sier?Anonymous poster hash: e85fe...c98
Gjest SweetSunshine Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Hvorfor skal du reagere på det? Jeg hadde likt å bli advart hvis jeg kom til å få en kald skulder av søstera.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Litt nervøs for at hu ikke skal like meg el at hu ikke er over eksen hans.Anonymous poster hash: e85fe...c98
Gjest SweetSunshine Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 Det skal du ikke bekymre deg for:) Nå har du blitt advart, så om hun ikke slenger seg rundt halsen din med en gang, så skjønner du at det ikke nødvendigvis er fordi hun ikke liker deg, men at hun av en eller annen grunn ikke er klar for at broren skal gå videre. Slapp av- det går seg nok til etterhvert:)
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #5 Skrevet 19. juli 2013 Er det vanlig at familiemedlemmer kan bli.knust ved brudd?Anonymous poster hash: e85fe...c98
Gjest Miranda2011 Skrevet 19. juli 2013 #6 Skrevet 19. juli 2013 Er det vanlig at familiemedlemmer kan bli.knust ved brudd?Anonymous poster hash: e85fe...c98 Ja det er det, har selv opplevd det.. 1
Lou Salome Skrevet 19. juli 2013 #7 Skrevet 19. juli 2013 Hva mener du, det er jo en ærlig sak og realt av typen din å advare deg? Eller mener du at hvis ikke søsteren er overbegeistret er det er noe du bør reagere på? Det syns jeg ikke, nå er du jo advart, og det går seg nok til med tiden. Det er ganske vanlig at familiemedlemmer har følelser rundt et brudd, og kanskje er skeptiske til nye kjærester hvis de likte gamlekjæresten godt. Hvis det skjer, vet du i hvert fall at det ikke har noe med deg personlig å gjøre.
guttemann Skrevet 19. juli 2013 #8 Skrevet 19. juli 2013 Er det vanlig at familiemedlemmer kan bli.knust ved brudd?Anonymous poster hash: e85fe...c98 Det kan jo hende at de var blitt gode venninner, men at de ikke syntes det ble naturlig å ha noe kontakt etter at det ble slutt? Det er jo ikke vanskelig å skjønne at det kan være trist for henne også.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #9 Skrevet 19. juli 2013 Jeg hadde i hvert fall blitt veldig lei meg om det ble slutt med samboeren, ikke bare fordi jeg elsker han men fordi jeg er blitt svært glad i foreldrene hans, samt bestemoren. Håper de også hadde savnet meg om forholdet tok slutt, fordi jeg synes vi har et så godt forhold. Anonymous poster hash: 6dba4...e18
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #10 Skrevet 19. juli 2013 Det jeg håper er at hu ikke sitter stuck med gamlekjæresten i tankene. Fikk lykke til av ei istad og da kom han med det trengs:p Jeg reagerer så fort på sånt.Er sikker på at det enten var ironi el ikke mente noe vondt med det.Anonymous poster hash: e85fe...c98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå