Gå til innhold

Sandefjord Open - 1&2 Mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Er det noen her som skal på Sandefjord Open den 1 og 2 mai? Og kjenner du kanskje noen som skal stille ?

(For de som kanskje ikke vet hva dette er så er det konkurranse i fitness og bodybuilding)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lady-M
Skrevet

Skal dit for å se på! Vet om flere som skal stille for første gang så det blir spennende å se.

Skrevet

En kompis av min kjære skal delta, men jeg må være hjemme og på jobb...

Skrevet

Så morro da .. Hva heter dem som skal stille ? Jeg skal nok dit begge dagene og kommer til å se veldig mye av det regner jeg med..

Kjente ei som skulle stille, men hu var nødt til å trekke seg for noen dager siden. Synd, men sånn er det noen ganger ..

• 1 måned senere...
Skrevet

Var du der Lady-M? Tror ikke jeg så deg der.. ? Jobbet jo litt bak scenen og da men :D

Gjest Lady-M
Skrevet

Hei du!

Ja, jeg var der. Tror jeg så deg et par ganger, du fløy litt rundt scenen der. Like pen som på bilder. :wink:

Det var morsomt å se konkurranse live. Ble litt fristet til å stille selv...men mannen er temmelig skeptisk...

Skrevet

:oops: Ikke si sånn da *ler*

Fikk litt lyst til å stille selv, men nå tror jeg at jeg trekker meg fra nm også.. Har ikke fått nok rumpe :-? Bli med å stille i sandefjord open neste år da?

Gjest Lady-M
Skrevet

Hm..kanskje det... :wink: Jeg skal fortsette og trene og spise bra, så da får jeg se hvordan jeg ligger an rundt nyttår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...