AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #21 Skrevet 20. juli 2013 Jo, den er aldeles relevant. Men siden du er bestemt på at du er den eneste som har rett her, gidder jeg ikke å prøve å forklare deg hvorfor. Jeg er lutter øre. Jeg er stort sett åpen for at jeg kan ta feil, men jeg må innrømme at jeg lurer fælt på hvordan du har tenkt å komme unna at det ikke finnes noen korrelasjon mellom månefaser og fødselshyppighet. Anonymous poster hash: 0f3ed...cbf 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #22 Skrevet 21. juli 2013 Ikke? Nuvel, for de interesserte kan jeg anbefale denne artikkelen her: http://science.howstuffworks.com/life/human-biology/births-full-moon.htm Det er en god og ganske fyldig sak som tar for seg argumentene både for og mot fullmåne-effekter, med kilder på alle påstander. Her kan man også lese om forskningen som er gjort, så man trenger altså ikke ta mitt ord for det. Anonymous poster hash: 0f3ed...cbf 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #23 Skrevet 24. juli 2013 TS her! Ser at tråden utviklet seg litt annerledes enn jeg tenkte på forhånd... Jeg hadde virkelig troen på fødsel rundt fullmåne! Men babyen er fortsatt i magen ;-) Det samme gjelder ei vennine av meg! Men det ble jo fødsel i England da ;-)Anonymous poster hash: 54fd3...9e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå