AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Ja, så har det seg sånn at jeg har møtt en fyr. Vi møttes forrige helg på en fest, vi klinte mot slutten av kvelden, men vi hadde ikke sex. Det var en gjeng som overnattet ved den festen. Dagen etterpå snakket vi ikke sånn kjempemye, men han ga meg en god og lang klem før han skulle gå, og sa at vi måtte sees. Jeg visste jo at jeg kom til å reise samme dagen (vi bor på to helt forskjellige steder, ca 8 timer med bil), så vi kommer jo ikke til å sees med mindre vi avtaler det selv. Anyway, jeg fant fort ut at jeg var interessert i ham. La han til på Facebook, han trykket like på noen av bildene mine, men vi snakket ikke. Jeg turte ikke si hei, haha. Jeg er skikkelig dårlig på dette. Uansett, så begynte han en samtale med meg i går. Han hadde visst vært på ferie i noen dager, sikkert derfor han ikke hadde tatt kontakt. Vi snakket litt, ble litt kjent, og så sa han at han måtte legge seg. Greit nok det. Han var fortsatt pålogget en liten stund til, og så logget han av. Men så logget han på igjen etterpå, og var pålogget lenge (hvor lenge vet jeg ikke, jeg la meg). Hva er greia med det? Er det bare jeg som overanalyserer? Eller sa han at han måtte legge seg for å avslutte samtalen? Kan jo hende han bare ombestemte seg eller ikke fikk sove, men han må jo vite at jeg fortsatt kunne se at han var pålogget, haha. Jeg føler meg så teeeeit, men jeg liker ham ganske godt. Jeg hadde lett reist tilbake NÅ om han hadde spurt meg. Hva synes dere? Virker han interessert? Jeg vet ikke om jeg tør å ta kontakt, ikke når han sa han skulle sove men ikke gjorde det Anonymous poster hash: 9ff16...0ef
Nettinettet Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Ja, det er bare du som overanalyserer. For det første så er det ikke sikkert at han er forran PC'en og skriver selv om det lyser grønt, og for det andre hva så? Hva så om han skriver med en kompis eller veninne om noe og ikke kommer seg i seng? Deg kjenner han ikke annet enn fra festen og det dere har skrevet med hverandre. Du bør ta å puste litt og finne noen metoder slik at du får selvtiliten på plass og kontakter han på en måte som vekker interessen hans. Hvis du ikke tør noe og han alltid må ta kontakt og du er kjedelig å snakke med kommer han til å legge seg "tidlig" ofte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå