Gjest janne Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Hei. Jeg har nettopp gått fra samboeren min etter ti år sammen , men er veldig usikker på om det er det jeg egentlig vil ! Dessverre for meg er jeg ikke noe god på følelser i det hele tatt og kan vel trygt si at jeg ikke er helt i kontakt med meg selv der. Jeg har prøvd å sette meg ned å tenke på det , men får ingen svar. Fikk ett godt tips av en venninne om å si det høyt for så å kjenne etter på hvordan det føltes ,- det funket heller ikke. Jeg har så mye rot og tanker i hodet at jeg klarer ikke å se gjennom det!! Tiden min renner ut,- vi skal snart fortelle familien at det er over mellom oss og når det er gjort er det ingen vei tilbake. Er litt redd for at jeg bare kjeder meg eller går gjennom noe form for krise!! Han har også jobbet veldig mye de siste 2 årene så kanskje det bare er oppmerksomheten som mangler ??? Jeg trenger tips, tricks , råd ,erfaringer på hvordan finner jeg skal klare å se gjennom rotet i hodet!!
Steinar40 Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Skriv ned alt som har fungert bra og alt som har fungert dårlig. Dessuten er det selvfølgelig viktig å vite hva han virkelig mener.
Gjest janne Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Det skal jeg prøve :-) Han elsker meg av hele sitt hjerte og tviler overhodet ikke på vårt forhold.
Steinar40 Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 (endret) Det skal jeg prøve :-) Han elsker meg av hele sitt hjerte og tviler overhodet ikke på vårt forhold. Når du så har funnet ut hva som fungerer dårlig så kan du jo da ta det opp med han og høre om dere (ikke bare han) kan gjøre noe med problemene. Endret 19. juli 2013 av Steinar40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå