lionforce Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 jeg har hatt en kjæreste i en stund nå. og jeg går på p-piller. første gangen vi hadde oss var for litt over 1 mnd siden, og da var det litt usikkerhet med p-pillene. det var like før menstruasjon dette skjedde. jeg fulgte et kjærringsråd om å ta 6 p-piller hvis mann har hatt ubeskyttet sex. det skal i følge dette rådet fungere som angrepille. dette førte til at menstruasjon uteble men kom igjen neste mnd( litt over en uke siden nå/ noe mindre blødning en normalt) Men jeg har opplevd litt oppblåst og løs mage de siste 3 ukene. og jeg har nå også fått en liten blødning midt i menstruasjonen som noen sier kan være et symptom på graviditet? så jeg er litt usikker.
LillaFrosk Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 .... Har du hatt sex, så - JA, du kan være gravid. Eneste som kan gi deg svar, er en test. Forøvrig synes jeg ikke noe om å følge kjerringråd når det kommer til ubeskyttet sex. Da kjøper du en faktisk angrepille. Dessuten så kan du fort klusse feil med p-pillene når du plutselig bare fjerner seks av disse fra systemet der.. 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 6 p-pille høres skumelt ut! Er jo mye hormoner. Mener det står 4 i velegget til min pille. Denne mengden med hormoner vil i de aller fleste tilfellene tulle med hormonene og utsette mensen. Men du kan jo bare ta en test med morgenurinen, så vet du.Anonymous poster hash: e6ad6...3bb
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 Leste litt fort. Du har fått en blødning under mensen? Det er jo 200% normalt, man har ikke mensen uten en blødning. Skrev du feil?Anonymous poster hash: e6ad6...3bb
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #5 Skrevet 19. juli 2013 Leste litt fort. Du har fått en blødning under mensen? Det er jo 200% normalt, man har ikke mensen uten en blødning. Skrev du feil? Mensen er et tegn på at man ikke er gravid.Anonymous poster hash: e6ad6...3bb
lionforce Skrevet 19. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2013 Leste litt fort. Du har fått en blødning under mensen? Det er jo 200% normalt, man har ikke mensen uten en blødning. Skrev du feil?Anonymous poster hash: e6ad6...3bb jeg fikk mensen for rundt 10 dager siden og fikk en liten blødning nå
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #7 Skrevet 19. juli 2013 Hormonubalanse, forårsaket av at du roter med p-pillene, kan fint forklare symptomene du har merket, inkludert mellomblødning. Noen tips: - Ta en test. Er den negativ, er du antakelig ikke gravid. Er du usikker, vent en ukes tid og ta en til. - Slutt å rote med p-pillene. Lag en rutine så du tar dem på omtrent samme tid hver dag, f.eks. ved morgenstellet. - Ikke hør på kjerringråd, særlig ikke når de omhandler medisin. - Trenger du angrepille, kjøp en angrepille. - Har du glemt en pille, bruk kondom slik det står beskrevet i pakningsvedlegget til p-pillene. Anonymous poster hash: d6c63...d78 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå