Gjest Kristian Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Litt utpå kvelden idag ringte ei venninne meg, hun var på gråtkvalt og spurte om hun kunne komme til meg. Litt etterpå ringte hun på hos meg, jeg fikk sjokk når jeg så hva som møtte meg. Der sto venninna mi med et forslått ansikt. Et litt hovent øye og blod fra både nese og munn. Jeg spurte hva som hadde skjedd, men hun bare omfavnet meg. Jeg tok henne med inn på badet og begynte å pleie ansiketet hennes til min beste vilje. Det så heldigvis værre ut enn det var, men hun har en nokså stor blåveis. Hun sa ikke noe mens jeg pleiet henne, selv om jeg spurte hva som hadde skjedd. Det var først når vi satt i stua hun plutselig sa "han banket meg", så kom tårene igjen. Så begynte hun å fortelle hva som hadde skjedd, de hadde kranglet om noe helt trivilet, hun husket ikke hva engang. Så hadde det eskalert, og han hadde begynt å dytte henne, hun dyttet igjen og da slo han henne. Flere ganger til og med. Jeg mente hun burde gå til politiet, men hun ville ikke. Nå sover hun hos meg i natt, hun har egentlig jobb i morgen, men hun kom til å ringe å si hun er syk. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre i denne situasjonen, Hun bør vel anmelde dette? Iallefall komme seg ut av forholdet med han, men de bor sammen. Jeg har plass til henne her, men kjæresten kommer hjem fra hjembyen snart og jeg håper da hun forstår situasjonen, om de skulle slå opp og han ikke flytter.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Ville ha ringt politiet med en gang jeg. Egentlig er det jævlig synd at dere vasket henne, kan gjøre det vanskeligere å få ham dømt. Men viktig at politiet får beskjed om at slike ting har skjedd så snart det har skjedd! Anonymous poster hash: 1f86c...abf
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Du er en god venn Anonymous poster hash: 2bbf6...773 4
Gjest Chloè Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 Hvor gammel er hun? Ta kontakt med foreldrene hennes? Så kan de ta det derfra
Gjest Kristian Skrevet 19. juli 2013 #5 Skrevet 19. juli 2013 Hvor gammel er hun? Ta kontakt med foreldrene hennes? Så kan de ta det derfra Hun er 22 og har hatt et ganske turbulent forhold til sin mor. Hun nesten ikke pratet med henne siden hun flyttet ut som 18 åring og hun kjenner ikke faren sin. Hun vil fortsatt ikke gå til politiet, men vil helst bare ha han ut av livet sitt. Jeg sa hun kunne iallefall bo hos meg i helgen, men at etter det måtte jeg høre med kjæresten min (de er venninner, så det bør gå bra). Idag dro vi ogs¨til leiligheten deres, mens han var på jobb og hentet noen av tingene hennes. De leier leilighet sammen, hvem har rett på leiligheten? Hvordan fungerer slike ting i sånne situasjoner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå