AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Har en eks kjæreste som både er frekk, rappkjeftet, selvopptatt, utseende/sexfiksert, udugelig i senga og null sosiale antenner. Som da i tide og utide sender meg meldinger på face. Er i grunn ok, når vi snakker om dagligdagse ting. Og det hender jo han glimter til og viser en høvelig normal side av seg selv. Men han skjønner virkelig ikke når nok er nok. Sa ifra til han om at nå måtte han slutte å sende så mye meldinger for det ble litt i meste laget. Jeg har et liv og at det plinger i telefonen konstant blir et irritasjonsmoment. Han tok hintet og det ble stille en stund. Men nå er det pån igjen. Ikke like ille. Men han kan finne på å sende 5-6 meldinger på rappen, selv om han ser at jeg har sett meldingene. Samt at jeg svarer ganske uentusiastisk og uten noen smiletegn eller noe. Han sendte meg et bilde idag hvis han stod i bærræva på en vei. Jeg sa ingenting, han spurte om jeg ikke likte det jeg så. Jeg svarte ikke. Han spurte om jeg overså han. Så sa jrg at nei det gjorde jeg ikke, men du er tøff som tør. ..skrev jeg. Og da kom det 4-5 meldinger på rappen om at jeg ikke likte rumpa hans lenger. Men han var fornøyd for han haddetrent så og så mye.. også sa han at hn likte min. Og sånn fortsetter det. Jeg svarer pent lite på disse meldinene men hva f....?? Han kan jo ikke ha særlig mange hjerneceller oppi lokket? Han vet virkelig ikke når nok er nok. Eller så driter han i det og tror folk skal syns han er kjempesjarmis.... Jeg er ikke den tyoe jente som liker å såre folk så hvordan si fra uten å være ufin? Men få det inn i hodet hans at han må greie å lese mellom linjene og se at nok er nok. Beklager skrivefeil altså. Men ligger her med telefonen på nett.. Hjelpes. Blir svett av hanAnonymous poster hash: 81dd8...1dd
Gjest Vena Cava Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Har et lite håp om at han skal slutte å spørre da men. Tydelig at ingenting funker på denne mannen annet enn å slette han egentlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå