Gjest Vena Cava Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Har en eks kjæreste som både er frekk, rappkjeftet, selvopptatt, utseende/sexfiksert, udugelig i senga og null sosiale antenner. Som da i tide og utide sender meg meldinger på face. Er i grunn ok, når vi snakker om dagligdagse ting. Og det hender jo han glimter til og viser en høvelig normal side av seg selv. Men han skjønner virkelig ikke når nok er nok. Sa ifra til han om at nå måtte han slutte å sende så mye meldinger for det ble litt i meste laget. Jeg har et liv og at det plinger i telefonen konstant blir et irritasjonsmoment. Han tok hintet og det ble stille en stund. Men nå er det pån igjen. Ikke like ille. Men han kan finne på å sende 5-6 meldinger på rappen, selv om han ser at jeg har sett meldingene. Samt at jeg svarer ganske uentusiastisk og uten noen smiletegn eller noe. Han sendte meg et bilde idag hvis han stod i bærræva på en vei. Jeg sa ingenting, han spurte om jeg ikke likte det jeg så. Jeg svarte ikke. Han spurte om jeg overså han. Så sa jrg at nei det gjorde jeg ikke, men du er tøff som tør. ..skrev jeg. Og da kom det 4-5 meldinger på rappen om at jeg ikke likte rumpa hans lenger. Men han var fornøyd for han haddetrent så og så mye.. også sa han at hn likte min. Og sånn fortsetter det. Jeg svarer pent lite på disse meldinene men hva f....?? Han kan jo ikke ha særlig mange hjerneceller oppi lokket? Han vet virkelig ikke når nok er nok. Eller så driter han i det og tror folk skal syns han er kjempesjarmis.... Jeg er ikke den tyoe jente som liker å såre folk så hvordan si fra uten å være ufin? Men få det inn i hodet hans at han må greie å lese mellom linjene og se at nok er nok. Beklager skrivefeil altså. Men ligger her med telefonen på nett.. Hjelpes. Blir svett av han
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Skriv igjen at han må slutte å mase så jævlig! Herregud, jeg tror jeg hadde klikka.. Anonymous poster hash: 245ef...f91
Gjest Eurodice Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 (endret) Hvorfor holder du kontakt med en ekskjæreste? Det er vel ikke verre enn å ignorere meldingene hans og la være å svare på dem. Dessuten kan du gi ham klar beskjed om at han skal slutte å plage deg. Du kan sperre ham på telefonen. Endret 18. juli 2013 av Arabella 2
Armitage Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Du sender ham jo tvetydige signaler da. Om du ikke er interessert i å kommunisere med ham så lar du vær å svare.
Gjest SweetSunshine Skrevet 19. juli 2013 #6 Skrevet 19. juli 2013 Jeg hadde først sagt at jeg ikke lenger ønsket å ha kontakt. Deretter hadde jeg ikke svart på meldingene. Får han ikke noe respons, så stopper han nok snart. Merk: Ikke NOE respons!!
Gjest Vena Cava Skrevet 19. juli 2013 #7 Skrevet 19. juli 2013 Du sender ham jo tvetydige signaler da. Om du ikke er interessert i å kommunisere med ham så lar du vær å svare. Føler ikke det er så tvetydig jeg da. Om jeg svarer så er det "ja.", "nei", "hehe..", okei" . Osv..hadde jeg fått sånne svar etter hver 5.melding i lang tid så hadde jeg tatt hintet rimelig fort! Enkelte trenger vel å få ting inn.med intravenøst. ...
Armitage Skrevet 19. juli 2013 #8 Skrevet 19. juli 2013 Føler ikke det er så tvetydig jeg da. Om jeg svarer så er det "ja.", "nei", "hehe..", okei" . Osv..hadde jeg fått sånne svar etter hver 5.melding i lang tid så hadde jeg tatt hintet rimelig fort! Enkelte trenger vel å få ting inn.med intravenøst. ... Men hvorfor sende hintesvar når du bare kan la vær å svare? Eller er du faktisk redd for at han skal miste interessen og slutte å sende deg meldinger helt? Du kanskje liker oppmerksomheten, selv om du ikke liker gutten på den måten lenger? 3
Gjest Eurodice Skrevet 19. juli 2013 #9 Skrevet 19. juli 2013 Føler ikke det er så tvetydig jeg da. Om jeg svarer så er det "ja.", "nei", "hehe..", okei" . Osv..hadde jeg fått sånne svar etter hver 5.melding i lang tid så hadde jeg tatt hintet rimelig fort! Enkelte trenger vel å få ting inn.med intravenøst. ... Men hvorfor svarer du i det hele tatt?
Gjest Vena Cava Skrevet 19. juli 2013 #10 Skrevet 19. juli 2013 Men hvorfor sende hintesvar når du bare kan la vær å svare? Eller er du faktisk redd for at han skal miste interessen og slutte å sende deg meldinger helt? Du kanskje liker oppmerksomheten, selv om du ikke liker gutten på den måten lenger? Syns det er helt ok å snakke med han de få fangene han er normal i hodet. Som en ven ja. Men når han starter med den secsnakket sitt og om hvor mye han trener og viser rævva fram på bilde da blir jeg kvalm..
Armitage Skrevet 19. juli 2013 #11 Skrevet 19. juli 2013 Syns det er helt ok å snakke med han de få fangene han er normal i hodet. Som en ven ja. Men når han starter med den secsnakket sitt og om hvor mye han trener og viser rævva fram på bilde da blir jeg kvalm.. Du må bare se det som er realiteten. At han ikke er din venn, men kun har kontakt med deg fordi han håper på at du skal ta ham tilbake eller gi ham sex. Og at han ikke kommer til å slutte om du fortsetter kontakten.
Gjest Vena Cava Skrevet 19. juli 2013 #12 Skrevet 19. juli 2013 Men hvorfor svarer du i det hele tatt? Vet ikke helt. Føler vel at jeg "må". Føler meg ikke komfortabel med å overse folk. Tro det eller ei.
Armitage Skrevet 19. juli 2013 #13 Skrevet 19. juli 2013 Vet ikke helt. Føler vel at jeg "må". Føler meg ikke komfortabel med å overse folk. Tro det eller ei. Du må øve deg på litt grensesetting. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #14 Skrevet 19. juli 2013 Skriv til han at dere ikke kan fortsette kontakten, og at du håper han respekterer det da det er det beste for dere begge. Han vil kanskje protestere, men vil nok skjønne etterhvert at ingen kontakt er bedre enn en som kun svarer "ja", "nei" og "okei". Anonymous poster hash: 63f40...608
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #15 Skrevet 19. juli 2013 Saken er vel den at du liker at han gir deg oppmerksomhet. Du liker følelsen av å ha ham rundt lillefingeren samtidig som du avviser ham. Du er litt luremus rett og slett, selv om du ikke vil innrømme det. Du nyter at du på en måte har litt makt over ham. Kjenner flere som deg. Dere klager over alle disse guttene som plager dere med tilnærmelser, meldinger og telefoner. Mens dere oppmuntrer dem ved å svare og være hyggelig mot dem. Ekser og gutter som har vist at de er interessert i deg kan aldri bli venner på lik linje som andre venner og det vet du selv innerst inne. Gjør deg selv og han en tjeneste og kutt kontakten om du ikke vil ha ham. Move on. Anonymous poster hash: abaad...815 6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #16 Skrevet 19. juli 2013 Har en eks kjæreste som både er frekk, rappkjeftet, selvopptatt, utseende/sexfiksert, udugelig i senga og null sosiale antenner. Som da i tide og utide sender meg meldinger på face. Er i grunn ok, når vi snakker om dagligdagse ting. Og det hender jo han glimter til og viser en høvelig normal side av seg selv. Men han skjønner virkelig ikke når nok er nok. Sa ifra til han om at nå måtte han slutte å sende så mye meldinger for det ble litt i meste laget. Jeg har et liv og at det plinger i telefonen konstant blir et irritasjonsmoment. Han tok hintet og det ble stille en stund. Men nå er det pån igjen. Ikke like ille. Men han kan finne på å sende 5-6 meldinger på rappen, selv om han ser at jeg har sett meldingene. Samt at jeg svarer ganske uentusiastisk og uten noen smiletegn eller noe. Han sendte meg et bilde idag hvis han stod i bærræva på en vei. Jeg sa ingenting, han spurte om jeg ikke likte det jeg så. Jeg svarte ikke. Han spurte om jeg overså han. Så sa jrg at nei det gjorde jeg ikke, men du er tøff som tør. ..skrev jeg. Og da kom det 4-5 meldinger på rappen om at jeg ikke likte rumpa hans lenger. Men han var fornøyd for han haddetrent så og så mye.. også sa han at hn likte min. Og sånn fortsetter det. Jeg svarer pent lite på disse meldinene men hva f....?? Han kan jo ikke ha særlig mange hjerneceller oppi lokket? Han vet virkelig ikke når nok er nok. Eller så driter han i det og tror folk skal syns han er kjempesjarmis.... Jeg er ikke den tyoe jente som liker å såre folk så hvordan si fra uten å være ufin? Men få det inn i hodet hans at han må greie å lese mellom linjene og se at nok er nok. Beklager skrivefeil altså. Men ligger her med telefonen på nett.. Hjelpes. Blir svett av han Her er det virkelig en som søker validering fra deg og eller hvem som helst. Det han sier til deg er "Er jeg bra nok er jeg bra nok?" Rasjjonaliser oppførselen hans og du får fred ... Du vil ikke velge menn som søker til deg for validering. Du vil ha dem som mer krever at du kvalifiserer for dem. Anonymous poster hash: ecab4...83d
Gjest SweetSunshine Skrevet 19. juli 2013 #17 Skrevet 19. juli 2013 Føler meg ikke komfortabel med å overse folk. Tro det eller ei. Neppe. Du overser hans fire meldinger for så å svare kort på den femte. Det kalles også for å overse folk.
Gjest Vena Cava Skrevet 19. juli 2013 #18 Skrevet 19. juli 2013 Neppe. Du overser hans fire meldinger for så å svare kort på den femte. Det kalles også for å overse folk. Er jo nettopp derfor jeg svarer kort på den aiste. For å vise at jeg ikke er interessert i praten hans men vil helller ikke være ekkel mot han. Og det at noen tror jeg liker oppmerksomheten tar grundig feil. Hadde jeg likt det så hadde jeg jo svart hyggelig på meldingene han skriver.
Gjest SweetSunshine Skrevet 19. juli 2013 #19 Skrevet 19. juli 2013 Er jo nettopp derfor jeg svarer kort på den aiste. For å vise at jeg ikke er interessert i praten hans men vil helller ikke være ekkel mot han. Tror ikke man blir oppfattet som hyggelig ved å svare på hver 5. melding heller. Ikke gi han noe. Da stopper han nok etterhvert.
Gjest white tiger Skrevet 19. juli 2013 #20 Skrevet 19. juli 2013 Hvis du er redd for å såre ham ved å overse ham så bør du tenke på at det faktisk kan være mer sårende om du fortsetter som du gjør nå. For det er tydelig at han har et håp om at det kanskje kan bli noe mellom dere igjen, eller i det minste sex. Og ved å svare opprettholder du dette håpet som han har, og gjør at han vil bruke tid på å tenke på deg, sende meldinger til deg, osv istedet for å la det gå. Han blir kanskje litt snurt i begynnelsen, men det vil være det beste for dere begge på sikt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå