Gjest Pterodactylkake Skrevet 17. april 2004 #1 Skrevet 17. april 2004 NÅ!!! Dere kan lese et annet innlegg om mine psykopatiske "venner" for bakgrunnsinfo: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...hlight=#1067763 Denne tråden. Om dere gidder. Nå har disse blitt forbanna for at ikke vi kom på besøk. Så de inviterte typen min opp på besøk og sa usanne ting om meg, at jeg hadde lagt ut nakenbilder og sendt rundt, og at vi lyver og alt sånn her. Jeg tilta da venninna mi fortalte meg dette, at typen min erforbanna på meg siden jeg gjør sånn, og ringte og skjelte han ut og ba han om å høre med meg før han trodde på sånt. Nei det kunne han ikke, for han var så forbanna. Jeg ba han drite og dra om han stolte mer på dem enn dama hans gjennom 10 måneder, og han sa drit og dra til meg. Etterpå ringte han igjen og beklaget at han var så hissig, jeg ga han min versjon, og siden jeg var mer rolig, trodde han iallfall påmeg nå, og vi sa unnskyld og blablabla og glad i deg før vi la på så den delen er iallfall ordnet. Nå skal vi opp og snakke med disse krekene i morra, og gudene vet hva som skal skje. De snakket med typen min først og manipulerte han, og jeg er redd for at jeg ikke er troverdig nok, siden jeg blir hysterisk (hvem ville ikke blitt i en slik situasjon??) og griner og alt sånn her. Men det er en ting de mangler, og det er nakenbildene i seg selv, nei de hadde de sletta, de... Hvis han ikke ser at de lyver, lover jeg det er slutt Ønsk meg lykke til. Jeg har fjernet noe "støy" fra teksten. Hege (admin)
Pusekatt Skrevet 17. april 2004 #3 Skrevet 17. april 2004 Jeg hadde gitt klar beskjed om at slike mennesker ønsker jeg ikke å ha som venner lenger. Punktum finale.
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2004 #4 Skrevet 17. april 2004 Ja snakk med de og forklar de hva du synes om denne oppførselen. Så bryter du kontakten! Ferdig med saken. Siden det nå har fikset seg mellom deg og kjæresten din nå - så kommer sikkert han til å drite i de også! Forstår deg veldig godt! Ikke finn deg i slik dritt! Jeg er også veldig følelses menneske som griner i situasjoner som denne, men det er ikke bare negativt, det viser bare hvor dette går inn på deg! Lykke til fra meg! :trøste:
Gjest -kebolle Skrevet 17. april 2004 #5 Skrevet 17. april 2004 Nei. Hva sier du nei til? Å ønske henne lykke til? Forøvrig er sånne "venner" noe ordentlig dr*tt å komme utfor! De virker jo helt syke, og jeg skjønner godt du er redd for konflikter med dem, siden han har rulleblad og sterk fysikk. Men dere vinner vel neppe noe på å danse etter deres pipe heller. Ikke la dem få stramme grepet rundt dere!!! Jeg vet det er forferdelig vanskelig men. Lykke til!!
Diaz Skrevet 17. april 2004 #6 Skrevet 17. april 2004 Lykke til, håper det ordner seg for deg. :trøste:
femme fatale Skrevet 17. april 2004 #7 Skrevet 17. april 2004 Fysj for noen "venner" :evil: . Bare dropp all kontakt med dem, og jeg kan ikke tro at typen din trodde på dem :o. Han burde du ta en alvorlig prat med, selv om det virker som dere er venner nå. Du fortjener ikke å bli behandlet slik!!
Gjest Pterodactylkake Skrevet 17. april 2004 #8 Skrevet 17. april 2004 Takk for fine svar, unntatt "Nei" svarene. Nå vil ikke venninna mi være med å snakke med dem i morra, så jeg føler meg enda mer alene, det var dagens glade greie, HVA?!! Typen min kan fortsette å være typen min, med mindre han tilter på meg og tror på dem i morra, da fortjener han et spark i skallen og ballene og intet annet! Han trodde på dem siden han hadde hørt deres versjon først, men heller han kunne ringt meg! Jeg blir så gal og sinna!!! Mer "støy" fjernet. Et mer dannet språk er ønskelig. Hege (admin)
Brunhilde Skrevet 18. april 2004 #9 Skrevet 18. april 2004 Lykke til! Prøv å telle til 10 før du brøler, det er lettere å "ta knekken på" folk med iskaldt sinne enn med hysteri! Krysser fingrene for deg, jeg!
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2004 #10 Skrevet 18. april 2004 Sier meg enig med Bøllefrøet her; Iskaldt sinne er et tegn på (selv-)kontroll og kan få de fleste til å bli usikker. Lukke til, Kaken!
Rapitap Skrevet 18. april 2004 #11 Skrevet 18. april 2004 Er det nå du er hos dem Pterodactylkake? Jeg er helt sjokka! Fy fader! Disse folkene er IKKE venner av deg! Goeste klem til deg og tvi tvi!
Dødspingvinen Skrevet 18. april 2004 #13 Skrevet 18. april 2004 Sysn typen din virker litt teit han og, når han tok alt de sa for god fisk. Hadde ikke latt han komme billig unna med den, nei :evil: Skjell dem ut Kake! Etter noter. Hva skal man med fiender når man har sånne venner :klø:
Gjest Pterodactylkake Skrevet 18. april 2004 #14 Skrevet 18. april 2004 Vel vel vel, gjett hvem som backet ut av samtalen på kort varsel, og "kunne ikke for vi skal spise middag hos mamma" det tar jo hele dagen det, ja... &¤"/&¤%"(&%¤$£{€£€£@$€£ Typen min ja... Hrmf Trodde forhold var bygd på tillitt jeg, men da han tror mye mer på ei jente han unngår mest mulig, kaller "dyret", og virkelig misliker, skal han få trygle lenge og vel etter min tillitt igjen! Den mistet han og den fåes ikke så lett tilbake! Dette var vår første krangel, og jeg vil så klart ikke miste han, men skal han ha det sånn at kun han kan bli sur og forbanna og be meg drite og dra, er det UT LANGT VEKK FINNE MEG EN NY!! Og hva er interessant for meg forresten og høre om alle disse kjendisdamene han før i tiden syntes var sexy, for å dra det med og som har plaget meg faen så lenge!? Å gwen stefani, å hun i rob zombie filmen, å hun og hun og hun der, FAEN de ligner ikke på meg en gang, og da føler jeg han hinter til noe, men samme faen kan det være, jeg skal ikke, IKKE være en dørmatte (ei heller en feministnisse, men nå drar han den litt for langt med hvem som "bestemmer" i forholdet!) DET SKAL VÆRE BEGGE, IKKE BARE HAN! Moderert innlegg. Hege (admin)
Gjest Pterodactylkake Skrevet 18. april 2004 #15 Skrevet 18. april 2004 EN TING TIL!!! Hvorfor, OM jeg skulle ha tatt bilder og sendt de rundt, skulle de være dem til å fortelle ham om det? Og hvorfor forteller han dem om hva jeg syns om dem istedenfor at jeg gjør det? SLADREKJÆRRINGER!!! Kan jeg ikke snakke for meg selv kanskje???
Gjest Madam Felle Skrevet 18. april 2004 #16 Skrevet 18. april 2004 Det første jeg tenker på er alderen deres, for det virker veldig umodent å oppføre seg som både de gjør og som din kjære gjør. Jeg tviler på at jeg hadde giddet å være sammen med et menneske som skulle tro mer på noen han ikke liker en gang, enn på meg. Greit nok alle kan gjøre feil, men det vitner jo om umodenhet at han ikke en gang ville snakke med deg etterpå, for han var så forbanna. Får håpe at ting ordner seg for deg, og at alt løser seg til det beste. For det kan jo ikke være så enkelt å leve under slike forhold. Jeg hadde ikke orket det, men det er meg.
Rapitap Skrevet 18. april 2004 #17 Skrevet 18. april 2004 Nei, jeg hadde heller ikke orket. Jeg er helt enig i det Madammen skriver over! =)
Gjest Pterodactylkake Skrevet 18. april 2004 #18 Skrevet 18. april 2004 Han greide nå å presse frem at han syntes det var slitsomt. Ja stakkars mannen, DET VAR JO MEG som ble beskylt for nakenbilder, løgn osv! Han sa han var for sinna til å ringe meg, og ville vente til han hadde roet seg men da jeg fikk tak i han hjalp han mora å lage middag. Så viktig var det altså. Jeg vet mange ikke ville giddet og holdt på noe sånt, og han har oppført seg mer barnslig enn jeg noen gang har gjort, men likevel kan jeg ikke bare slette alle følelsene mine for han. Forgive and forget osv... Men det vil ta tid og han skal få lov å krype. Kan ikke tro jeg gadd å si unnskyld for at jeg klikka på han en gang, da det var HAN som hadde snakket dritt, HAN som hadde vist mistillit, og HAN som hadde slengt på røret. Ok der fikk jeg enda mindre lyst til å holde på han. Man tror man kjenner folk...
Rapitap Skrevet 18. april 2004 #19 Skrevet 18. april 2004 Bare husk på uansett hva du vil gjøre utav dette: Det er ikke ok å bli anklaget, og IVERTFALL ikke av typen som er din "konfidante". Men vær din beste venn i dette og lytt til deg selv! =)
Gjest Pterodactylkake Skrevet 18. april 2004 #20 Skrevet 18. april 2004 Men hvis de brøt avtalen i dag, kan ikke han regne med meg der heller, jeg reiser ikke fra kr.sand til mandal for å bli kjeftet ut, løyet for og anklaget. Så da kan han sitte der i all sin uvitenhet, jeg bryr meg ikke. Vil bare min bestevenninne skal komme hjem, hun er også i mandal, og visstnok det eneste mennesket det går ann å stole på her i verden Heldigvis var hun der den kvelden, så vi skal nok få banket det inn i skallen deres, det er 2 ord mot 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå